آهنگ جدید سالار عقیلی به نام من که فرزند این سرزمینم

متن آهنگ من که فرزند این سرزمینم سالار عقیلیMusicdel | موزیکدل

من که فرزند این سرزمینم!♫! در پی توشه ای خوشه چینم!♫! شادم از پیشه ی خوشه چینی!♫! رمز شادی بخوان از جبینم!♫!

 آهنگ جدید سالار عقیلی به نام من که فرزند این سرزمینم


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تغییر شکل محتوا


بازنویسی محتوا فقط به معنای تغییر متن نوشته شده توسط افراد دیگر نیست. در عوض، بازنویسی محتوا نیز برای تغییر قالب یک محتوا به نوع محتوای دیگر در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، می توانید یک پادکست صوتی یا یک ویدیوی کوتاه جذاب با استفاده از محتوای متنی ایجاد کنید.

توجه به محتوایی که قبلاً تولید شده است، فضایی را ایجاد می کند تا موضوع را از منظری وسیع تر بررسی کنیم و در صورت یافتن روش های جدید، از قالب های جدید برای بازآفرینی محتوا استفاده کنیم. یک فرم جدید به محتوای قدیمی اضافه کنید و چیزی جدید ایجاد کنید. یافتن نکات مهم متن و ایجاد محتوای مختصر در قالب اینفوگرافیک مطمئناً محتوای جدیدی است که با بازنویسی محتوا به دست می آید، اما اکنون هم ظاهری متفاوت دارد و هم پیامی جدید.

بازنویسی محتوا باعث صرفه جویی در زمان و مدیریت می شود.

ایجاد محصولات منحصر به فرد و منحصر به فرد زمان زیادی می برد، زیرا بر اساس دانش، تجربه، مهارت ها و تجربیات نویسنده و استفاده از مواد موجود است. در واقع یک فرآیند ذهنی است که اطلاعات گذشته و حال را با هم تلفیق می کند و این فرآیند مستلزم صرف زمان زیادی است. برای مطالعه بیشتر به این مقاله بروید: چه چیزی خاص است؟

اما در بازنویسی محتوا نیمی از این فرآیند توسط دیگران انجام می شود و با محتوای آماده ای سروکار داریم که می توان از آن در تولید محتوای جدید استفاده کرد. به همین دلیل زمان کمتری برای تولید محتوا صرف کردیم.

بنابراین، در کنار استفاده از محتوای منحصر به فرد، بازنویسی می تواند یک استراتژی هوشمند برای فرآیند تولید محتوای وب سایت شما باشد. چون توانایی تولید محتوای اصلی را نداریم. در چنین مواردی، بازنویسی محتوا می تواند به ما کمک کند که تولید مداوم محتوا از جریان خود خارج نشود.

امکان به روز رسانی محتوا با نوشتن محتوای خود

بازنویسی محتوا فقط برای محتوای دیگران اعمال نمی شود، ما می توانیم محتوایی را که ایجاد می کنیم با بازنویسی بهینه کنیم. در برخی موارد دید ما در تولید اولیه محتوا محدود است و محتوایی که تولید می کنیم کیفیت لازم را ندارد. و ما محتوای ضعیفی تولید کرده‌ایم یا لحن مناسبی ندارد و بنابراین می‌تواند به بازاریابی محتوای ما آسیب برساند، اکنون بازنویسی محتوا فرصت خوبی برای بهبود آن است.

برای درک کامل این موارد، می توانید مقالاتی در مورد محتوای بد، لحن محتوا چیست و بازاریابی محتوا چیست، بررسی کنید.

یا چه اصلاحاتی در نوشتار و دستور زبان مورد نیاز است. بنابراین، بازنویسی فرصتی برای رفع این خطاها است تا بتوانیم مطالب را به شکل دلخواه به روز کنیم.

همچنین این امکان وجود دارد که خودتان محتوای موجود را به انواع دیگر محتوا تبدیل کنید. وقتی به مطالب قبلی خود بازگردیم، ایده های جدیدی می توانند به سراغ ما بیایند. و به عنوان مثال، ایده تهیه یک کتاب الکترونیکی یا یک اینفوگرافیک بر اساس محتوای موجود به ذهن خطور می کند.

نوشتن محتوا چیست: فراتر از ویرایش کلمات و جملات

در مقالاتی که در وب خوانده ام در مورد اینکه بازنویسی محتوا چیست، موارد زیادی را دیده ام که از تغییر کلمات و جملات و تغییر شکل آنها به عنوان تکنیک بازنویسی یاد شده است. اجازه دهید همین جا این روش ها را به چالش بکشم!

در واقع، بازنویسی یا کوتاه کردن محتوا چیزی بیش از تغییر جملات، کلمات و ساختار جمله است. این یک نمای سطحی از فشرده است. شاید این روش برای آموزش جملات به کودکان و دانش آموزان دبستانی یا دانش آموزانی باشد که قادر به تهیه انشا شخصی نیستند. بازنویسی یا بهتر است بگوییم بازنویسی انشاهای دانش آموزان دیگر با کمی تغییرات، خوب است! اما در عمل این نوع بازنویسی نادرست است.

اول از همه، شما باید درک خوبی از منابع موجود داشته باشید. معنای این جمله چیست؟ این به این معنی است که اگر در مورد موضوعی که می خواهید در مورد آن محتوا ایجاد کنید اطلاعاتی ندارید، ابتدا باید یک کاربر محتوا باشید. یعنی حداقل چند مقاله در این زمینه بخوانید و سعی کنید دیدگاه نویسنده را درک کنید. بعد از این مرحله می توانید نتیجه گیری و درک خود را از موضوع داشته باشید.

اکنون زمان ایجاد محتوای جدید از محتوای ایجاد شده توسط دیگران است. به این ترتیب، به عنوان یک نویسنده بازنویسی، کلمات خود را به محتوا اضافه می کنید و از منظر خود به یک موضوع قدیمی نگاه می کنید.

در این صورت محتوای تولید شده شما دیگر تقلیدی از محتوای سایر نویسندگان نیست. محتوای شما فقط از تغییر عبارات و کلمات به دست نمی آید، که معمولاً نتیجه ای جز کنار هم قرار دادن دسته ای از کلمات و عبارات ناآشنا ندارد. شما محتوای جدیدی ایجاد کرده‌اید که صدایی جدید دارد و داستانی قدیمی را به شیوه‌ای جدید، ملموس‌تر و امروزی‌تر برای خواننده جدید بیان می‌کند.

این نوع محتوا مهم است و شما در حال ایجاد چیزی جدید از چیزی قدیمی هستید. گویی با مونتاژ قطعات شیشه ای قدیمی اثر هنری جدیدی خلق کرده اید. کار جدید هیچ نشانی از دیگ قدیمی ندارد. اساساً شما به دنبال جرقه ها و ایده های جدید هستید. محتوای شما به راحتی به مخاطب کمک می کند و شما مراحل آسان سازی را برای آنها طی کرده اید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

توهم چیست ؟ انواع و راه درمان

توهم

یک اختلال روان‌پریشی‌ می باشد و در واقع نداشتن تصوری صحیح از چیزی و هم چنین شنیدن صداهای غیر واقعی یا دیدن تصاویر غیر منطقی و واقعی که البته افراد مبتلا به توهم حتی خود را در حال تجربه‌ی یک اتفاق هم درک می‌کنند. اما واقعیت این است که هیچ‌کدام از اتفاقات روی نداده است و تمام این‌ها حاصل تخیلات فرد است. این مطلب جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد، در صورت مشکل به دکتر روانشناس و دکتر روانپزشک مراجعه کنید.

انواع توهم چیست؟

انواع توهم چیست؟

1- توهم ذهنی

توهمات ذهنی تصورات نادرستی که فرد از اطرافیان و محیط پیرامون دارد. –توهمات اروتومانیک: در این توهمات فرد خیال می‌کند کسی عاشق اوست و معمولا هم یک فرد مشهور منظور توهمات فرد است. -توهمات حسادت: احساس  به وجود رقیب یا خیانت در رفتار همسر یا همکار می‌کند. -توهمات آسیب:  در واقع متصور می‌گردد که کسی قصد جان و یا آسیب به وی را متصور می‌شود.

2- توهم شنیداری

توهم شنیداری در کودکان معمولا با شنیدن صداهای غیر واقعی در سنین 3-6 سال رخ می‌دهد. توهمات اسکیزوفرنی جوانی است که چند سال زودتر بروز کرده است و نباید آن را با شیطنت یا خیال پردازی اشتباه گرفت.

4- توهم بینایی

فرد مبتلا به توهم بینایی لکه‌ی روی لباس را به شکل یک حیوان درنده می‌بیند یا چراغ چشمک زن و افرادی را می‌بیند که وجود خارجی ندارند. توهم بعد از سکته‌ی مغزی یکی از عوارض آزاردهنده است که در تمام افراد رخ نمی‌دهد ولی درصورت بروز با علائم بینایی همراه است و برای بیمار و اطرافیان آزار دهنده است.

4- توهمات بویایی

در واقع فرد بوهای غیر قابل قبول و غیر منطقی را استشمام می‌کند و برای شخص خطرناک و تهدیدآور است.

5- توهم چشایی

چشیدن طعم و مزه‌های غیر ممکن در مثلا غذای خود، مانند چشیدن طعم خون یا مدفوع در غذا.

6- توهم لامسه

احساس داشتن حرکت موجودات مختلف بر روی پوست و بدن.

دلایل توهم

دلایل توهم

شرایط زندگی دلایلی است که منجر به بروز توهم می‌شود. سبک زندگی ناسالم با مصرف مواد مخدر، مشروبات الکی یا استفاده از داروهای خاص فرد را در شرایط ناایمن قرار می‌دهد. و از اصول مهمی که در سلامت روان تاثیر دارد توجه به بهداشت روان و برقراری ارتباط‌های سالم با اطرافیان و محیط پیرامون است.

افسردگی پس از زایمان

علائم افسردگی بعد از زایمان مانند دیگر افسردگی‌ها با کاهش اشتها، تغییر در خلق و خو و میل به گوشه گیری بروز می‌کند. افراد مبتلا به این عارضه در پرستاری از نوزاد یا خودشان دچار مشکل می‌شوند و البته امکان توأمان شدن توهم و افسردگی با هم جود دارد که سپس منجر بر روان‌پریشی مانند توهمات دیداری و شنوایی شود.  در این مواقع فرد صداهای غیر معمول می‌شنود یا چیزهای غیر معمول می‌بیند و درصورتی‌که مورد توجه قرار نگیرد منجر به آسیب به نوزاد یا خود فرد می‌شود.

اضطراب توهم‌زا

فرد ممکن است درک مشکل و مواجهه با آن را نداشته باشد و دچار توهم می‌شود. پس بهترین راه یادگیری شیوه‌های مهار اضطراب و حفظ آرامش است. توهم ناشی از استفاده از دارو -داروهای توهم زا LSD و PCP -کلوزاپین و کلوزریل -هالوپریدول -سرووکل -ژئودون -کلروپرومازین خوراکی و تزریقی -فلوفنازین -اولانزاپین -تیوتیکسن -ریسپریدون -ریسپرداین

توهم و اعتیاد به مواد مخدر و الکل

توهم و اعتیاد به مواد مخدر و الکل

با مصرف الکل و مواد مخدر فرد دچار برخی توهامات و نیز به وسیله چنین توهماتی فرد ممکن است دست به کارهای ناشایست و جبران ناپذیری بزد که هر گز نتوان جبران کرد و توهمی که به این علت ایجاد می‌شود بیشتر توهم بینایی است، اما ممکن است انواع دیگری از توهم تجربه شود. حشیش، گل، ماری‌جوانا فرد را دچار توهم می‌کنند.

اختلالات خواب و توهم

اختلال خواب در واقع سبب می‌گردد تا فرد زمان بیدار شدن توانایی حرکت نداشته باشد و یا نیز در هنگام خواب کارهای غیر معقول انجام دهد. البته این اختلال با دارو قابل درمان است.

توهم دمانس در پیری

دمانس اختلالی است که مغز در پردازش قوات شنوایی و بینایی قادر به تشخیص درست نیست و فرد تصور می‌کند که صدای همسر سابق و یا فرزندان کوچک خود در گذشته را دارد می‌شنود.   درمان خانگی برای استرس چیست؟بیشتر بخوانید:درمان خانگی برای استرس چیست؟

توهم وسواس فکری

این اختلال اضطرابی همراه با رفتارها و افکار غیر قابل کنترل است. این افراد کارهایی مانند شستن دست و لباس، مرتب کردن لباس و یا موارد دیگر را به صورت پشت سرهم تکرار می‌کنند و نیز ممکن است دارای افکار آزار دهنده دائمی چنان باز بودن در و حمله و هجوم دزد را در ذهن داشته باشند.

توهم در چه کسانی شایع‌تر است؟

توهم در چه کسانی شایع‌تر است؟

اعضای خانواده ای که  به این بیماری مبتلا هستند و در واقع کروموزوم‌ها در انتقال عامل توهم و هذیان از والدین به فرزندان نقش دارند. البته عامل محیط نیز بر توهم تاثیر گذار است. تغییر شرایط زندگی در مهاجرت، ابتلا به افسردگی به دلیل شکست‌های عاطفی یا مالی می‌تواند سبب بروز توهم شود.

تشخیص اختلالات توهم

از آنجا که بیماری‌هایی چنان توهم با روان و روح افراد در ارتباط است و چون این بیماری و اختلال چون بیماری جسمی نیست که علائمی داشته باشد که فرد به طور عادی توانایی تشخیص آن را داشته باشد و با مراجعه به پزشک و با بررسی رفتار وی و صحبت از توهمات پی به بیماری برده می شود و درمان مناسب انتخاب می گردد.

درمان توهم

درمان توهم

توهم از مشکلات و اختلات روانی است که می‌توان آن را درمان کرد. راه درمان و مقابله با توهم با دارو و مشاوره‌ی روانپزشکی است.

درمان دارویی توهم

-فلوفنازین -هالوپریدول -آریپیپرازول -آریپیپرازول لاروکسیل -آسناپین -تیوتیکسن -لاکسپین -برکسپیپرازول -کاریپرازین -پالیپریدون -پالیپریدون پالمیتات -کوئیتاپین -تریلافون -زیپرازیدون -لاکسپین -پرفنازین -تیوردازین

مشاوره با روانشناس برای درمان توهم

ممکن است برخی از مشکلات توهم از طریق روان درمان گری و نیز مشاوره با پزشک متخصص و روان شناس حل گردد و از آن جایی که شخصی که دچار توهم می گردد اضطراب بالایی دارد و در نتیجه‌ی تشدید بیماری دچار توهم می‌گردد درصورتی‌که شیوه‌ی کنترل هیجان را بیاموزد یا ریشه‌ی مشکلات را در جلسات روان‌درمانی بیاید وضعیت بهتری خواهد داشت. البته علاوه بر فرد بیمار خانواده‌ی او نیز باید تحت مشاوره قرار بگیرند.

عوارض اختلالات توهم‌زا

در اثر توهم ممکن است آسیب جسمی به خود یا اطرافیان بزنند. -افراد مبتلا به توهم ممکن است در اثر توهم یا هذیان به افسردگی مبتلا شوند. -توهمات باعث می‌شود از اطرافیان فاصله بگیرند و روابط اجتماعی محدود شود. -خشونتی که در رفتار بیماران وجود دارد ممکن است در سطح اجتماع موجب ایجاد درگیری یا مشکلات قانونی شود.

توانایی جلوگیری از توهم

با توجه به این مسئله که توانایی جلوگیری از توهم وجود ندارد و باید در صورت بروز بلافاصله اقدامات لازم انجام گردد تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری گردد.

زمان مراجعه به پزشک

در هنگام شنیدن و یا دیدن چیزی غیر معقول که دیگران توانایی دیدن آن را ندارند و نیز با بالا رفتن تعداد دفعات این حالات باید به پزشک مراجعه نمود.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری

علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری واقعا سکته مغزی چیست و چگونه اتفاق می‌افتد؟ علیرغم پیشرفت‌های زیادی که در علم پزشکی انجام گرفته، بازهم در سراسر جهان دومین عامل مرگ و میر و همچنین از دلایل اصلی معلولیت‌ها و ناتوانی‌ها سکته مغزی می‌باشد. به ور معمول سکته مغزی زمانی رخ می‌دهد که کاهش و یا قطع خونرسانی به بخشی از مغز صورت گیرد. چون در این حالت از دریافت اکسیژن و مواد مغذی به وسیله مغز جلوگیری می‌شود. در این شرایط در عرض چند دقیقه سلول‌های مغز می‌میرند. به همین دلایل سکته مغزی یک حالت اورژانسی است که درمان سریع آن بسیار حائز اهمیت است. علت سرگیجه را باید از  پزشک مغز و اعصاب جویا شد. این مطلب جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد، در صورت مشکل به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید. به طور اصولی اگر اقدامات اولیه سرموقع انجام شود باعث کاهش آسیب مغزی و عوارض آن می‌گردد. ولی به دلیل مسری بودن بیماری کرونا و مشکلات رفت و آمد، این مسئله دشوار است.

انواع سکته مغزی از خفیف تا شدید

انواع سکته مغزی از خفیف تا شدید

سکته مغزی به سه نوع تقسیم می‌گردد؛ سکته مغزی ایسکمیک یا انسدادی، حمله ایسکمیک گذرا (TIA) و سکته مغزی هموراژیک. نوع سکته مغزی باعث تاثیر بر بهبود بیمار و روند درمان  اثرگذار است. جزئیات هر کدام از انواع سکته مغزی در ادامه بحث خواهد شد.

حمله ایسکمی گذرا (TIA)

نام دیگر حمله ایسکمی گذرا TIA یا ministroke است که در هنگام مسدود شدن جریان خون در مغز در اثر لخته خون انفاق می‌افتد. علائم آن با علائم سکته کامل مشابهت دارد ولی موقت هستند و علائم بعد از چند دقیقه یا چند ساعت به دلیل آنکه انسداد برطرف می‌شود و لخته خون حرکت می‌کند از بین می‎روند. بر طبق آمار بدست آمده از CDC بیش از یک سوم اشخاصی که TIA برایشان اتفاق می‍افتد و آن را درمان نمی‌کنند، بعد از گذشت یکسال سکته مغزی کامل برای آنها اتفاق می‌افتد. در نتیجه  درمان اساسی آن  ضروری می‌باشد.

سکته مغزی ایسکمیک

طی سکته ایسکمیک، مسدود شدن و باریک شدن شریان‌های خونرسان به مغز اتفاق می‌افتد. به طور معمول لخته خون باعث این انسداد می‌شود یا ظهور پلاک در اثر تصلب شرایین (گرفتگی عروق در اثر رسوب چربی) می‌تواند انسداد ایجاد کند. سکته مغزی ایسکمیک شامل دو نوع رایج سکته ترومبوتیک و سمته آمبولیک است. در نوع آمبولیک لخته خون تشکیل شده در قسمت‌های دیگر بدن، به طرف مغز حرکت می‌کند. بر طبق آمار بدست آمده از آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC)، 87 درصد از سکته‌های مغزی ایسکمیک یا انسدادی هستند.

سکته هموراژیک

اگر شریان مغز پاره شود و یا خون آن نشت پیدا کند سکته مغزی هموراژیک اتفاق می‌افتد. در این حالت خون حاصل باعث فشار اضافی در جمجمه می‌شود و باعث متورم شدن مغز و آسیب به سلول و بافت‌های مغز می‌گردد. طبق آمار بدست آمده از انجمن قلب آمریکا، سکته هموراژیک  13 درصد از سکته های مغزی را شامل می‌شود. اصولا آنوریسم عروق (برجستگی بخشی از دیواره رگ در اثر ضعیف شدن دیواره به دلایل مختلف مانند فشار خون بالا) یا بیماری ناهنجاری شریانی که در آن اتصال غیرطبیعی بین وریدها و شریان‌ها وجود دارد؛ باعث پاره شدن عروق می‌شود. تروما (مانند تصادف رانندگی)، استفاده بیش از حد از داروهای ضد انعقاد خون، رسوب پروتئین در دیواره رگ‌های خونی که منجر به ضعیف شدن دیواره رگ‌ها می‌شود (آنژیوپاتی آمیلوئید مغزی) و حتی بروز سکته مغزی ایسکمیک از دیگر دلایل سکته همواژیک می‌باشد.

علل بروز سکته مغزی در سنین مختلف

علل بروز سکته مغزی در سنین مختلف

در سنین مختلف، علت اتفاق افتادن سکته مغزی به نوع آن بستگی دارد که در بالا در مورد آنها بحث گردید. عوامل بسیاری که باعث افزایش بروز خطر سکته قلبی در شما می‌شوند عبارتند از:

  • کم تحرکی
  • اضافه وزن یا چاقی
  • نوشیدن زیاد الکل
  • مصرف داروهایی مانند کوکائین و مت آمفتامین که غیرقانونی هستند.
  • فشار خون بالای کنترل نشده
  • کلسترول بالای کنترل نشده
  • بیماری آپنه انسدادی خواب
  • در معرض دود سیگار قرار گرفتن یا سیگار کشیدن
  • دیابت
  • داشتن سابقه شخصی یا خانوادگی از انواع سکته مغزی
  • بیماری‌های قلبی عروقی از جمله نارسایی قلبی، عفونت قلب، ریتم غیرطبیعی قلب
  • ابتلا به بیماری جدید کووید ۱۹

چون عوامل بالا درصد شیوعشان در اشخاص 55 سال به بالا بیشتر از اشخاص جوان است در نتیجه بروز سکته مغزی در اشخاص میانسال و سالمندان احتمال بیشتری دارد. قابل ذکر است که طبق آمار بدست آمده خطر بروز سکته مغزی در مردان بیش از زنان است. زنان به دلیل آنکه فیزیولوژی متفاوتی که دارند در سنین بالاتر دچار سکته مغزی می‌شوند و به همین جهت احتمال مرگ در آنها به علت سکته مغزی بیش از مردان می‌باشد. از سویی دیگر، مصرف قرص‌های ضدبارداری و یا با هورمون درمانی که معمولا استفاده از استروژن است و به طور معمول در خانم‌ها انجام می‌شود خطر بروز سکته را افزایش می‌دهد. بروز سکته قلبی در کودکان به دلایلی مانند چاقی و عدم تحرک نباید غافل شد بخصوص اگر خانواده آن کودک در این زمینه سابقه داشته باشند.

علائم سکته مغزی

علائم سکته مغزی

راه‌های درمانی برای سکته مغزی اگر بلافاصله بعد از شروع سکته مغزی انجام شوند، بسیار موثر می‌باشند. در نتیجه باید علائم سکته مغزی را بدانید تا بتوانید سریع عمل کنید. در مجموع علائم سکته غزی به طور رایج شامل موارد زیر است:

  • بی‌حسی یا ضعف در بازو، صورت و پا، به ویژه در یک طرف بدن
  • فلج شدن اندام‌ها
  • مشکل در گفتار یا درک گفتار
  • صحبت کردن به طور مبهم
  • گیجی
  • مشکل در راه رفتن
  • مشکلات بینایی مانند دوبینی، تاری دید در یک یا هر دو چشم
  • عدم تعادل یا هماهنگی
  • سرگیجه
  • سردرد شدید و ناگهانی با علت نامشخص

سکته مغزی به مراقبت‌های اورژانس پزشکی نیاز دارد. اگر گمان می‌کنید طبق علائم گفته شده شما یا کسی دیگر سکته کرده‌اید؛ فوری از شخصی بخواهید با 115 ارتباط بگیرد. درمان فوری، راه حل اصلی به منظور پیشگیری از بروز آسیب مغزی به صورت دائم یا موقت، معلولیت طولانی‌مدت، ناتوانی و حتی مرگ می‌باشد.   سیاتیک چیست ؟ علائم و روش های درمان آنبیشتر بخوانید:سیاتیک چیست؟ علائم و روش های درمان آن

علائم سکته مغزی در زنان

در شرایطی که بعضی از علائم سکته مغزی در مردان و یکسان می‌باشد؛ ولی احتمال بروز بعضی از این علائم در زنان بیشتر از مردان است. علائمی که بیشتر در زنان اتفاق می‌افتد عبارتند از:

  • درد
  • حالت تهوع یا استفراغ
  • توهم
  • تنگی نفس یا مشکلات تنفس
  • ضعف عمومی
  • تشنج
  • غش کردن یا از دست دادن هوشیاری
  • گیجی و عدم امکان پاسخگویی
  • تغییرات رفتاری ناگهانی به ویژه افزایش تحریک‌پذیری

علائم سکته مغزی در مردان

علائمی که بیشتر در مردان اتفاق می‌افتد عبارتند از:

  • تکلم نامفهوم، مشکل در گفتار و در درک سایر گفتارها
  • افتادگی و فلج موقتی یک طرف صورت
  • ضعف عضلانی در یک طرف بدن

عوارض رایج سکته مغزی

عوارض رایج سکته مغزی

با توجه به اینکه سکته مغزی روی کدام قسمت از مغز تاثیر می‌گذارد بعضی اوقات معلولیت موقت یا دائمی به وجود می‌آید. از عوارض دیگر در اثر سکته مغزی موارد ذیل می‌توان را ذکر کرد:

  • ممکن است فلج یک طرف بدن برایتان اتفاق بیافتد (فلجی یک طرفه بدن) و یا کنترل بازو یا کنترل برخی از عضلات در یک طرف از صورت خود را از دست بدهید.
  • سکته مغزی ممکن است باعث تاثیر بر کنترل عضلات دهان و گلو شود و باعث دشوار شدن صحبت کردن، غذا خوردن یا بلعیدن شود. و نیز ممکن است در گفتار و یا درک آن مشکل برایتان پیش بیاید.
  • بیشتر اشخاصی که دچار سکته مغزی شده‌اند، با مسئله از دست دادن حافظه مواجه شده‌اند. برخی ممکن است در مسائلی مانند استدلال، تفکر، قضاوت و درک مفاهیم با مشکل مواجه شوند.
  • اشخاص که دچار سکته می‌شوند ممکن است در کنترل احساسات خود دچار مشکلات بیشتری شوند و یا حتی  با افسردگی مواجه شوند.
  • تحت تاثیر سکته مغزی ممکن است احساس درد، بی حسی و یا احساسات غیر عادی در قسمت‎های مختلف بدن مشاهده شود.
  • به طور معمول اشخاصی که دچار سکته شده‌اند در نظافت کردن و انجام دادن کارهای روزانه نیاز به کمک دارند.

بهترین روش پیشگیری از بروز سکته مغزی

بهترین اقداماتی که می‌توان انجام داد تا از بروز سکته قلبی پیشگیری کرد این است که فاکتورهای خطر سکته مغزی را کنترل کنید، از توصیه‌های پزشک پیروی کنید و یک سبک زندگی سالم در پیش بگیرید. پزشکان بر این باورند بیشتر تکنیک‌های پیشگیری از سکته مغزی در اصل همان تکنیک‌های پیشگیری از بیماری‌های قلبی هستند. تکنیک‌ها عبارتند از:

  • کاهش استفاده از غذاهای حاوی کلسترول و چربی اشباع شده بالا
  • کنترل فشار خون بالا و مدیریت دیابت تحت نظر پزشک
  • عدم نوشیدن الکل
  • ترک مصرف دخانیات
  • خوردن مداوم رژیم غذایی غنی از میوه و سبزیجات
  • حفظ وزن سالم
  • درمان بیماری آپنه انسدادی خواب (OSA)
  • ورزش منظم
  • پرهیز از مصرف داروهای غیرقانونی

سکته مغزی در کودکان

در کودکان، سکته مغزی یک بیماری است که به ندرت اتفاق می‌افتد و سالیانه ۴۰۰۰ نوزاد در بدو تولد و 2000 کودک در جهان درگیر آن می‌شوند. به همین جهت یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در کودکان محسوب می‌شود. علت ایجاد آن دقیقا مثل بزرگسالان از ناکافی بودن جریان خون و یا خونریزی بیش از حد در مغز ناشی می‌شود. نهایتا باعث ناتوانی عصبی با خطر طولانی شدن اختلالات شناختی و حرکتی در نوزادان و کودکان می‌گردد. بیماری قلبی، وجود مشکلات در رگ‌های خونی تأمین‌کننده مغز، کم خونی داسی شکل و اختلالات لخته شدن خون، دلایل اصلی هستند که باعث بروز سکته مغزی در کودکان می‌شود.

 سکته مغزی در سالمندان

طبق آمار بدست آمده، هر چه سن افزایش یابد احتمال بروز سکته مغزی افزایش می‌یابد. به گونه‌ای که اکنون تقریبا 50 درصد از کل سکته‌های مغزی در اشخاص با سن بالای 75 سال و 30 درصد در اشخاصی با سن بالای 85 سال اتفاق می‌افتد. در نتیجه سبک زندگی سالمندان باید سالم باشد، همچنین باید زیر نظر پزشک باشند و به طور مداوم چکاب انجام دهند و به طور کلی نکات پیشگیری گفته شده را رعایت کنند و از خود محافظ کنند. چون که بدن سالمندان به اندازه اشخاص جوان توان تحمل عوارض سکته مغزی و همچنین برگشت دوباره را ندارند.

روش‌های درمان سکته مغزی

روش‌های درمان سکته مغزی

برای بهبودی سکته مغزی، ارزیابی منایب از لحاظ پزشکی و درمان فوری اقداماتی حیاتی هستند. انواع روش‌های درمانی سکته مغزی بستگی به نوع آن دارد:

نحوه درمان سکته ایسکمیک و TIA

  • تجویز داروهایی که لخته خون را تجزیه می‌کنند.
  • تجویز داروهایی که ضد انعقاد خون و ضد پلاکت هستند.
  • ورود یک کاتتر به یک رگ خونی بزرگ در داخل سر توسط پزشک که این روش را ترومبکتومی مکانیکی می‌نامند و بعد از آن با استفاده از یک دستگاه، لخته را از درون رگ بیرون می‌کشند و گاهی نیز یک استنت در دیواره‌های شریان استفاده می‌شود. اگر این روش جراحی 6 تا 24 ساعت بعد از شروع سکته مغزی انجام گیرد موفقیت آمیزخواهد بود.
  • در یکسری از موارد که استفاده از روش‌های درمانی موثر نباشند پزشک برداشتن لخته خون و پلاک از شریان‌ها را با استفاده از جراحی باز ممکن است انجام دهد.

نحوه درمان سکته هموراژیک

  • تجویز داروهایی که باعث کاهش فشار مغز می‌شوند و از تشنج و انقباض رگ‌های خونی جلوگیری می‌کنند.
  • قرار دادن یک لوله در محل عروقی که در حال خونریزی است توسط پزشک که یه این روش کویلینگ می‌گویند.
  • قرار دادن یک گیره کوچک توسط جراح در بخش آنوریسمی، که هنوز خونریزی نکرده است و یا خونریزی آن متوقف شده است برای اینکه از خونریزی بیشتر جلوگیری شود.
  • گاهی اوقات پس از سکته مغزی، به منظور کاهش فشار مغز به جراحی باز کرانیوتومی نیاز باشد.

روش‌های توانبخشی

به طور اصولی روش‌های توانبخشی پس از بروز سکته، به چهار حیطه معطوف هستند که عبارت است از:

  • گفتاردرمانی که به منظور بهبود قدرت تکلم که از متخصص گفتاردرمان استفاده می‌شود.
  • شناخت درمانی که به منظور بهبود مهارت‌های تفکر و استدلال که از متخصص کاردرمانی استفاده می‌شود.
  • یادگیری مهارت‌های حسی به منظور بهبود ادراک حواس مختلف مانند درد و دما که از درمانگر استفاده می‌شود.
  • فیزیوتراپی به منظور بهبود توان و تعادل بدنی مخصوصا رفع فلجی یک طرف بدن که از فیزیوتراپیست استفاده می‌شود.

زمان مراجعه به پزشک

اگر علائم و نشانه‌های سکته مغزی مشاهده گردید، فوری مراقبت‎های پزشکی را دنبال کنید. حتی اگر اینطور به نظر می‌رسد که علائم موقتی هستند. ”سریع” فکر کنید و کارهای زیر را انجام دهید:

  • از بیمار بخواهید لبخند بزند آیا حالت افتادگی در یک طرف صورتش مشاهده می‌شود؟
  • از بیمار بخواهید بازوهای خود را به سمت بالا بیاورد. آیا یکی از بازوهایش بدون ارده به سمت پایین می‌افتد؟ یا یکی از بازوهایش را نمی‌تواند به سمت بالا بیاورد؟
  • از بیمار بخواهید یک سخن ساده را بازگو کند. آیا حرف‌های او ابهام آمیز و یا عجیب است؟

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

علت و معنی رنگ های مختلف روپوش پزشکی

یک تخصص‌ها نیست، بلکه صرفا برای تشخیص کادر درمان است؛ پزشکان آبی تیره می‌پوشند، در حالی که پرستاران آبی ملایم‌تر، جراحان سبز، بخش پذیرش خاکستری، تکنسین‌ها رنگ قرمز و افراد دیگر یونیفرم پزشکی با رنگ‌های مختلف می‌پوشند.

به طور کلی – مگر در مواردی که قوانین خاصی وجود داشته باشد – با خیال راحت هر رنگ روپوش پزشکی را که دوست دارید بپوشید؛ مشکی، خاکستری، بنفش یا حتی آبی. اگر رنگ‌ها برای شما اهمیت چندانی ندارند، کیفیت و برش پارچه را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید روپوش پزشکی خود را مناسب با فضا و بخشی که در آن مشغول هستید و با کفش‌ مورد علاقه‌تان ست کنید.

روپوش پزشکی طرح‌دار

روپوش پزشکی طرح‌دار بیشتر در بین متخصصان اطفال رایج است، اما تا زمانی که قانون خاصی در بیمارستان وجود نداشته باشد، پوشیدن روپوش پزشکی طرح‌دار (چاپی) اشکالی ندارد. چنین روپوش‌هایی عمدتا شخصیت بیشتری به لباس شما می‌دهند و کمک می‌کنند از همکاران خود متمایز به نظر برسید.

به نوع پوشش خود به عنوان عضوی از کادر درمان اهمیت دهید

برخی از بیمارستان‌ها مزیت را در هماهنگی رنگی کارکنان خود و تسهیل تشخیص پزشکان جراحی از پرستاران، تکنسین‌ها و غیره می‌دانند. رنگی را انتخاب کنید که با آن راحت هستید و دوستش دارید. حتی می‌توانید رنگ‌های مختلف را امتحان کنید.

اگر کارفرمای شما روپوش پزشکی مخصوصی برایتان در نظر نگرفته و یا اینکه بیمارستان از دستورالعمل پوششی خاصی تبعیت نمی‌کند، در غیر این صورت، شما آزاد هستید که از هر رنگ و سبک روپوش پزشکی که مد نظرتان است استفاده کنید.

اکنون که با معانی مختلف رنگ‌های روپوش پزشکی آشنا شدید، تا آنجایی که قوانین بیمارستان به شما اجازه می‌دهند، بهتر است از رنگ‌های شاد و براق استفاده کنید. همچنین در صورت عدم مراقبت مناسب از روپوش خود، کیفیت و طرح چاپ شده آن به راحتی محو می‌شوند. از آنجایی که تمیزی روپوش پزشکی کادر درمان بسیار حائز اهمیت است، پیشنهاد می‌کنیم آنها را به صورت جداگانه و به طور مکرر بشورید و از مواد شوینده بسیار قوی هم استفاده نکنید.

بهتر است دستورالعمل‌های نوشته شده روی روپوش پزشکی را حتما جدی بگیرید تا آنها را براق نگه‌دارید . در بیشتر موارد، بهتر است روپوش پزشکی را با آب سرد با مواد شوینده ملایم بشویید.

لینک مقاله: https://medicalism.business.blog/2023/11/21/%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d9%86%db%8c-%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%88%d8%b4-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c/


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آهنگ جدید سیروان خسروی به نام بعد من روزات چقدر خوب میگذره

متن آهنگ بعد من روزات چقدر خوب میگذره سیروان خسروی

بعد من روزات چقدر خوب میگذره !♫!
به خیالت اون از من عاشقتره !♫!
یه روزی تنها رویای تو بودم؛ حالا میبینم که نباشم بهتره!♫!

آهنگ جدید سیروان خسروی به نام بعد من روزات چقدر خوب میگذره


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «سمفونی»

متن آهنگ گرشا رضایی سمفونی

چشای تو هنوزم آخرین قرار من با بارونه

نباشی من تموم ساعتای زندگیم زمستونه

صدای تو یه سمفونی تو خاطرات هر خیابونه

جز عکسای دوتاییمون منو تو یادمون چی میمونه

بارونه آخه بارونه

دستاتو میگیرم میدونی بی تو میمیرم

فقط بخاطرت میرم

تو عشقی تنها تو واسم تموم دنیا تو

نمیگیره کسی جاتو

تنها میشم بی تو گذشتن از تو ساده نیست

واسم هیچ احساسی مثل تو فوق العاده نیست

دستاتو میگیرم میدونی بی تو میمیرم

فقط بخاطرت میرم

تو عشقی تنها تو واسم تموم دنیا تو

نمیگیره کسی جاتو

 آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «سمفونی»


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و شهروندی قبرس شمالی)


در این صفحه شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس، هزینه زندگی در قبرس و همه چیز از صفر تا صد را بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر شرایط اقامت در قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس عبارتند از:

با خرید ملک، مکانی برای زندگی پیدا کنید

راه اندازی کسب و کار و مهاجرت

آنها با تحصیل در قبرس از کشورهای دیگر می آیند

اخذ ویزا با دعوتنامه کاری

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که به دنبال زندگی در قبرس هستند، خرید ملک معقول ترین و اقتصادی ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. طرح های مختلفی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مطلوب وجود دارد که به شما امکان می دهد مصالح مورد نیاز خود را برای ساخت خانه انتخاب کنید و اقساط بلند مدت بدون بهره تا 84 ماه را انجام دهید.

تنوع املاک و مستغلات از استودیو آپارتمان (بدون اتاق خواب) گرفته تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل با قیمت حداقل یک سوم سایر کشورهای مدیترانه ای یکی از جاذبه های اصلی مردم کشورهای شمال اروپا و کشورهای روسی زبان است. با خرید ملک در قبرس شمالی..

اصولا با خرید ملک، هزینه اقامت خود را پرداخت کرده اید و خانه خانوادگی قبرس دریافت کرده اید. علاوه بر این، سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت ملک که هر ساله بین 10 تا 30 درصد در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. علاوه بر این، با تبدیل ریال به پوند، شما به بزرگترین برنده معامله تبدیل شده اید.

خرید، فروش و ثبت املاک و مستغلات در قبرس شمالی به پوند انگلیس انجام می شود و به شما این اطمینان را می دهد که سرمایه شما با ارز ارزشمند بریتانیا محافظت می شود. اساساً تفاوت های اصلی بین خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خرید معمولا به دلار انجام می شود و ثبت اسناد با لیر ترکیه انجام می شود. بنابراین املاک و مستغلات در قبرس در مقایسه با ترکیه مزایای بسیار دیگری نیز دارد. این موضوع در جدول زیر توضیح داده شده است.

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در املاک و مستغلات

خرید ملک در ترکیه، خرید خانه در قبرس شمالی

خرید به دلار - ثبت اسناد به لیر خرید - اسناد فروش ارزی به پوند انگلیس - اجاره و ثبت نام

آنها اجازه نداشتند اموال را به خارجی ها بفروشند و اموال یا مؤسسات دولتی ترکیه را به نصف ارزش لیر ترکیه به قیمت مصوب دولت بفروشند. قیمت و برای همه کشورها (افغانستان، چین، سوریه، برخی از کشورهای آفریقایی و کشورهایی که در آن جنگ وجود دارد، اجازه سرمایه گذاری در قبرس شمالی را ندارند. خشونت زیادی نیز در مورد اسرائیل اعمال شده است) هیچ محدودیتی وجود ندارد. ).

مجوز فروش پس از 3 سال یا بیشتر (محدود به املاک از پیش ساخته شده) اجازه فروش چندین بار حتی قبل از خرید یا ملک ناتمام

اقامت در ملک با درآمد ثابت برای ماندن در ملک بدون توجه به قیمت (بله، تعداد تخت ها باید برابر تعداد اعضای خانواده باشد)

اتباع خارجی که در منطقه خاصی از ملک در هر نقطه از قبرس زندگی می کنند می توانند در آنجا زندگی کنند (املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی بدون سند به خارجی ها فروخته می شود و این یک قرارداد است. اما اینطور نیست. مشکل وجود دارد. محل سکونت).

معمولا شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که کل مبلغ پرداخت نشده باشد نمی توانید برای اقامت درخواست دهید. شما می توانید ملک را به صورت اقساط تا ده سال پرداخت کنید و حتی پس از تحویل ملک نیز به پرداخت اقساط ادامه دهید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک برای اقامت درخواست دهید (این درصد طبق قوانین جدید قبرس شمالی در سال 2024 بیشتر خواهد بود).

قیمت املاک (به لیر) رشد قابل توجهی ندارد. رشد قیمت ملک (به پوند انگلیس) سالانه بین 10 تا 30 درصد متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، فقط 5 درصد و مالیات فقط یک بار

خرید اشراف، خرید زمین و اشراف و سهم برابر با شهروندان قبرسی

کدام افراد از طریق خرید ملک صاحب خانه می شوند؟

پرسونای خریدار و زیر مجموعه ها.

زیر مجموعه های خریداران فردی شامل:

• شریک

کودکان زیر هجده سال (به صورت خودکار)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید جداگانه در پلیس مهاجرت ثبت نام کنند (دختران بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال)

• والدین خریدار

توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. و با توجه به تجربه ما در سرمایه گذاری و زندگی، توصیه ما خرید دو ملک جداگانه برای کسانی است که به دنبال اسکان والدین خود هستند.

می توانید برای والدین خود یک ملک مجزا (حتی به صورت استودیو، یعنی واحد بدون اتاق خواب) بخرید تا اقامت دائم داشته باشند و یا باید تعداد اتاق خواب های منزل خود را افزایش دهید که اینطور نیست. برای او مقرون به صرفه است. شما

آیا خویشاوندان می توانند همزمان در ثروت زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. لطفا توجه داشته باشید که یک مشارکت می تواند تعداد زیادی شریک داشته باشد، اما قوانین خرید آپارتمان با مشارکت متفاوت است. طبق قوانین مهاجرت، در صورتی که هر دو مجرد باشند، تنها یک خانواده (مالک و افراد تحت تکفل) می توانند از طریق یک ملک یا دو خواهر و برادر زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از ارائه گذرنامه معتبر با تاریخ کمتر از یک ماه از کشور مبدا این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی سوابق کیفری این افراد را از طریق اینترپل و در صورت نداشتن سابقه کیفری پیگیری می کند. ، ممکن است سندی داشته باشم؟

باید به یاد داشته باشیم که در قانون جدید 2024 قبرس شمالی، بسیاری از درگیری ها برای افرادی که شهروند اسرائیل هستند ایجاد می شود.

آیا با خرید آپارتمان می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای اقامت اقدام کند. این اقامت برای سه سال اول سالانه، برای سال سوم تا پنجم دو سال و از سال پنجم به بعد در صورت داشتن شرایط زیر می تواند اقامت دائم باشد:

• برای اقامت سالانه، دو ساله و پنج ساله، باید منابع مالی را تهیه کنید (در حال حاضر 20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار برای مالکیت کامل در هر سال اقامت). شرط اقامت پنج ساله ملکی است که ارزش آن بیش از 125000 پوند باشد و بیش از 6 هفته در سال (در 5 سال گذشته) قبرس را ترک نکنید. اگر قصد سفر دارید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید هر سال یا هر شش ماه یکبار اقامت خود را تمدید کنید و نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید.

• ارائه اقامتگاه رسمی (اجاره املاک و مستغلات قبلی و اثبات ملک خریداری شده).

• آزمایش های پزشکی که عدم وجود بیماری های عفونی را تایید می کند.

• شناسنامه و سند ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ اقامت برای زیر مجموعه های مالکین.

• گواهی از کشور محل تولد با اعتبار کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مختلف باشد، باید از هر دو مکان گواهی دریافت کند).

آیا می توانیم پس از زندگی از طریق خرید آپارتمان کار کنیم؟

بله محدودیتی وجود ندارد اما باید سریعا نوع ویزا (از ویزای مالک به ویزای کاری) تغییر کرد. زیرا وزارت کار در قبرس شمالی به کار بدون بیمه حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه، جریمه سنگین یا اخراج خواهید شد.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی را داشته باشید:

• تسلط به زبان ترکی (انگلیسی متوسطه)

- دارا بودن دانش تخصصی لازم (مربوط به صنعت ساختمان، صنعت گردشگری و صنعت آموزش).

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

دسترسی به خدمات پزشکی رایگان در مراکز دولتی مجهز

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که در دانشگاه به زبان ترکی تحصیل می کنند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) و ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه را بپذیرید.

امکان پرداخت اقساط و وام بانکی

گرفتن ویزای توریستی برای کشورهای دیگر بسیار راحت است

راه اندازی کسب و کار و مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ اقامت قبرس شمالی


دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر جذب سرمایه خارجی بنا نهاده است. پشتیبانی بسیار خوبی از بنیانگذاران کسب و کار دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و سپس اعطای وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین، سرمایه گذاران زیادی را در سراسر جهان به فکر راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی انداخته است.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل های فراوان است. این کشور دانشجویان خارجی دارد که سه برابر جمعیت قبرسی است. و با برآوردهای انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین مشاغلی که نیازهای دانشجویان و گردشگران را تامین می کنند، بازار کار خوبی دارند.

جدای از این دو حوزه، بازار بسیار مطلوبی برای رشد و توسعه برای هر کار مرتبط با بازار ساخت و ساز وجود دارد. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک در قبرس شمالی هجوم آورده اند و فعالیت های ساخت و ساز در این کشور به سرعت در حال پیشرفت است.

اگر بخواهیم در مورد کسب و کاری با آینده بزرگ تیتر بزنیم، باید بگوییم:

کافه یا رستوران

کپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر گوشی موبایل

آرایشگاه

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

مهندس عمران

ما کابینت و مواد چوبی می سازیم

تولید سنگ ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند شرکت ثبت کنند و در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران در زمینه مجوزهای اقامت نیز موثر است. کارآفرینان در ابتدا ویزای کارآفرینی 2 ساله دریافت می کنند و تمامی زیر مجموعه های آنها بدون نیاز به حمایت مالی مجوز اقامت دریافت می کنند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان است). کارآفرینان برای دریافت مجوز اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و روند اخذ اقامت آنها سریعتر و آسانتر از سایر انواع مجوزهای اقامت است.

آیا با ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، پس از 6 سال و رد شدن بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس euromy.info  از طریق تحصیل

شما می توانید مجوز تحصیل در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• ثبت نام در دانشگاه ها

ثبت نام در کالج هایی که دوره های آموزشی کوتاه مدت ارائه می دهند مانند دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی و یا مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارائه می دهند. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی

دانشجو (چه دانشجو و چه دانشجو) نیازی به تامین منابع مالی ندارد. اما دوستان بالای 18 سال او باید توانایی مالی خود را به دولت نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانش آموزان و سرپرستان آنها از کلیه امکانات دولتی رایگان برخوردار خواهند بود و مجاز به افتتاح حساب بانکی خواهند بود.

در این صفحه به طور مفصل در مورد دانشگاه های قبرس شمالی توضیح داده ایم.

مزیت اخذ اقامت تحصیلی در قبرس شمالی معایب اخذ اقامت تحصیلی در قبرس شمالی

بدون نیاز به منابع مالی - کسر مالیات - خدمات پزشکی رایگان در مراکز درمانی مجهز دانشگاه و سایر مراکز عمومی - ویزا برای شرکای دانشجویی و اقامت دائم - بدون نیاز به ترک بلافاصله پس از فارغ التحصیلی.

اخذ اقامت قبرس از طریق پیشنهاد شغلی

به طور کلی، ویزای پیشنهاد شغلی در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. اما کارفرمایان این حق را دارند که اگر تجربه ای در خارج از جزیره داشته باشند و بخواهند آن را به کسب و کار خود در قبرس بیاورند، دعوتنامه کار را برای داوطلب ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم از سوی کارفرما کفیل قانونی کارفرما خواهد بود.

کارفرما نیز موظف است مبلغ را در بانک به نام کارمند خارجی خود مسدود کند. تمامی این محدودیت ها برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است تا افرادی که ویزای قبرس را دریافت کرده اند و از فیلترهای اولیه دولتی (توانایی مالی و کارت سلامت) عبور کرده اند، در اولویت باشند.

کارفرما موظف است حداقل مبلغی را که وزارت کار به عنوان دستمزد تعیین می کند به کارمند پرداخت کند و علاوه بر آن حق بیمه ماهانه کارمند را نیز بپردازد. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک کارمند غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق پایه آن حدود 20000 لیر ترکیه است.

تمامی دارندگان هر نوع ویزای کاری می توانند پس از شش سال کار و بیمه در قبرس شمالی برای اقامت دائم اقدام کنند.

زندگی و مهاجرت به قبرس با بودجه

اخذ ویزای موقت یک ساله از طریق منابع مالی و اجاره خانه روش اخذ اقامت سالهای گذشته بود که در قوانین جدید سال 2024 حذف شد.در این نوع ویزای موقت; اعتقاد بر این است که میزان تامین مالی بیش از 25 هزار دلار است.

توجه داشته باشید که برای دریافت پول از بانک قبرس، پول مورد نیاز باید در حساب شما و از زمان تراکنش تا زمان اقامت شما (که حدود دو ماه یا کمتر طول می کشد) منتشر شود. اضافه کاری) در حساب شما موجود است. فرد دارای فاند می تواند برای ویزای یک ساله به صورت گروهی اقدام کند و برای گروه های کوچکتر هزینه اضافی لازم نیست. (بخش های فرعی در همه انواع اقامتگاه یکسان است).

همه افرادی که از این طریق اجازه اقامت دریافت کرده اند، مانند سایر انواع مجوزهای اقامت، از مزایای دولتی رایگان برخوردار خواهند شد.

پاسپورت قبرس با سرمایه گذاری

جالب اینجاست که قبرس شمالی پاسپورت را برای پول نمی فروشد. دلیل این امر حفظ امنیت بالای این کشور است.

بسیاری از کشورها، از جمله قبرس جنوبی و یونان، سعی دارند با فروش شهروندی به خارجی ها در ازای مبالغ هنگفت، اقتصاد ضعیف خود را جبران کنند. این امر هجوم مجرمان ثروتمندی را ایجاد می کند که به دنبال هویت جدیدی برای پنهان کردن جنایات خود در این کشورها هستند و امنیت این کشورها را تهدید می کند.

قبرس شمالی کشوری امن است. او صرف نظر از میزان سرمایه گذاری در پنج سال اول اقامت خود، مهاجران را با وسواس و دقت ارزیابی می کند. و پس از حداقل 5 سال بررسی در مرحله اول، این راه را برای دریافت کارت اقامت دائم و در مرحله بعدی - پاسپورت باز می کند.

آیا کودکان زیر هجده سال می توانند ویزا و اقامت خود را دریافت کنند؟

نه! تحت هیچ شرایطی نمی توان به افراد زیر هجده سال ویزای مستقل اعطا کرد. کودکان زیر 18 سال نمی توانند بدون والدین یا قیم قانونی وارد قبرس شمالی شوند. علاوه بر این، آنها مسکن مستقلی ندارند و باید به عنوان زیر گروهی از والدین یا سرپرستان به اداره مهاجرت قبرس شمالی ارجاع داده شوند. مدارس در قبرس شمالی، چه دولتی و چه غیرانتفاعی، تنها در صورتی می توانند دانش آموزان خارجی را ثبت نام کنند که والدین آنها اقامت قانونی داشته باشند.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

خدمات سالن های زیبایی چیست؟


در سال های اخیر با گسترش صنعت آرایش و زیبایی، سالن های آرایشی و بهداشتی نیز در سراسر جهان گسترش یافته و هر روز خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهند. دائماً در حال تغییر. به روز شده برای یادگیری و تمرکز بر روی خود خدمات سالن زیبایی شامل انواع زیر است:

موها را بتراشید و کوتاه کنید

برای حفظ سلامت مو و جلوگیری از شکافتن و شکستن ساقه مو، بهترین راه کوتاه کردن و برداشتن قسمت های آسیب دیده مو است. تراشیدن مو یکی از بهترین راه ها برای تغییر فرم صورت و تنوع در صورت است. این سرویس یکی از مهم ترین خدمات در سالن ها می باشد زیرا خانم ها روی موهای خود بسیار حساس هستند.

با شروع فصل بهار و گرم شدن هوا، بیشتر خانم ها به فکر کوتاه کردن موهای خود هستند. زیرا با این کار در زمان شستن و مراقبت از موهایتان صرفه جویی می شود. انواع مدل مو با توجه به نوع چهره افراد ساخته می شود.

• افرادی که گردن کوتاه دارند، مدل موی خیلی کوتاه به این افراد می آید تا کل گردنشان نمایان باشد.

• افرادی که گردن بلندی دارند باید موهای بلندتری در جلو نسبت به پشت داشته باشند تا گردن کوتاهتر به نظر برسد.

• افرادی که صورت های گرد دارند، مدل های بلند و جمع و جور را انتخاب کنند.

• افرادی که صورت های بلند و پیشانی بلند دارند باید از فرها و مدل مویی که پیشانی را می پوشاند استفاده کنند.

کش مو

شینیون مو یکی دیگر از خدمات آرایشگاه هاست که طبق تعریف شینیون، موها را با سنجاق یا گیره در پشت سر تزیین می کنند یا به عبارتی به مجموعه ای از موها با سنجاق در پشت سر می گویند. . شینیون شینیون های عروسی در سبک های مختلفی برای مراسم نامزدی و رسمی وجود دارند. اما سبک کلی این است که موها را با سنجاق در پشت سر جمع کنید.

این شغل یکی از حرفه ای ترین مشاغل است که به مهارت و سلیقه آرایشگر بستگی دارد. انواع شینیون عبارتند از:

• مدل بسته: بسیار رایج است و طرفداران زیادی دارد، حتی روی موهای کوتاه نیز این مدل را می توان با موهای بلند انجام داد.

• مدل نیمه باز: در مدل نیمه باز مناسب برای عکاسی و مراسم، یک قسمت مو بسته و قسمت دیگر همچنان باز است.

• مدل باز: در این مدل مو فقط شستشو دهید.

اکستنشن مو

در گذشته به آن سرگیس می گفتند در اکستنشن مو هم از موهای طبیعی و هم مصنوعی استفاده می شود به طور کلی به آن اکستنشن می گویند که موها را ضخیم تر و بلندتر نشان می دهد یکی از مزایای اکستنشن این است که ریشه مو آسیب نمی بیند هیچ محدودیت سنی در استفاده از افزونه وجود ندارد انواع پیوست پسوند عبارتند از:

اکستنشن های خنک ساخته شده از چسب بی رنگی به نام کراتین.

• اکستنشن حرارتی توسط دستگاه ها و چسب های حرارتی انجام می شود.

رنگ مو یا پرم.

رنگ مو روشی است که برای تغییر رنگ طبیعی مو یا پنهان کردن موهای خاکستری در زنان و مردان طراحی شده است و یکی از محبوب ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی است.

مش بندی مو مفهوم روشن شدن قسمت های مو است که در لاتین لایت نیز نامیده می شود، این کار توسط ماده ای به نام سفید کننده انجام می شود و کاتالیزور این ماده اکسید است، نسبت ها در ترکیب رنگ ها بسیار مهم است. و برای مش، و برای رنگ: با توجه به مارک های مختلف متفاوت است. روشن کردن یعنی روشن کردن موها به میزان سه درجه نسبت به رنگ موی اصلی.

اصلاح چشم و چشم

یکی از قدیمی ترین خدمات بهترین سالن زیبایی تهران اصلاح صورت و چشم است که با بند، موچین و تیغ انجام می شود. اما امروزه از واکس و واکس برای فیکس کردن صورت نیز استفاده می شود.

واکس زدن

یکی دیگر از روش های قدیمی که در سالن های زیبایی استفاده می شود، اپیلاسیون صورت و بدن است که با دو نوع موم طبیعی و مصنوعی انجام می شود. انجام این کار به مرور زمان موهای بدن را کاهش می دهد.

آرایش و آرایش صورت

یکی از تخصصی ترین و گران ترین خدمات در سالن های زیبایی آرایش صورت می باشد. تفاوت میکاپ و میکاپ در این است که در میکاپ تکنیک هایلایت و به حداقل رساندن قسمت های صورت از جمله آرایش چشم، کانتو و فونداسیون و غیره و آرایش تاکیدی با استفاده از رنگ هایی مانند سایه چشم انجام می شود. مژه مصنوعی و رژگونه. و آرایش و کانتور صورت با رژ لب.

برس زدن مو

برای صاف کردن و حالت دادن به مو از سشوار و برس های مختلفی استفاده می شود که به آن برس زدن می گویند. برای این کار موها باید تمیز باشند. برس زدن موها را زیبا و یکدست می کند. در مخلوط کردن، موهای کوتاه قوی تر است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

کارتریج cannon


کانن یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که مقر آن در توکیو، ژاپن است و در زمینه محصولات نوری، تصویربرداری و صنعتی مانند لنز، دوربین، تجهیزات پزشکی، اسکنر، چاپگر و سایر محصولات دیجیتال فعالیت دارد.

تاریخچه شرکت کانن

کانن که در ابتدا در سال 1930 تأسیس شد، تبدیل به یک پیشرو در زمینه تصویربرداری دیجیتال، شبکه و تولید کننده بزرگ چاپگرهای شخصی و اداری، دستگاه های کپی، درایورها و دستگاه های کپی از جمله لوازم جانبی شده است.

راز موفقیت کانن نوآوری و تحقیق بوده است. کارتریج Canon تقریباً 10٪ از فروش خالص خود را هر ساله به تحقیق و توسعه اختصاص می دهد. در طی نزدیک به 70 سال، کانن 26528 پتنت ایالات متحده را دریافت کرده است. برخی از محصولات توسعه یافته از تحقیقات و فناوری اختصاصی کانن عبارتند از: ماشین‌های پرتو لیزر، سیستم‌های چاپ جت حباب، دستگاه‌های کپی کاغذی ساده، سیستم‌های کنترل چشم برای دوربین‌ها و دوربین‌های فیلم‌برداری، و تثبیت‌کننده تصویر نوری برای دوربین‌ها. فیلمبرداری، لنزهای پخش و دوربین های شکار.

مشتری مداری کانن

کانن به مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی متعهد است. این شرکت به دلیل تولید برخی از فن‌آوری‌های با صرفه‌تر انرژی در جهان و ابتکارات بازیافت و پایداری شناخته شده است. سازمان محیط زیستی Clean Air Cool Planet مستقر در نیوانگلند، Canon را در فهرست 56 شرکت سازگار با آب و هوا در رتبه اول قرار داد.

همه چیز درباره برند کانن

نام Canon یکی از موفق ترین نام ها در عصر تکنولوژی امروز است. این شرکت توانسته است محصولات چاپی با کیفیت و محصولات نوری را در بهترین کلاس 1 با پشتکار و روحیه بالا به فروش برساند. برندهای کانن یکی از معروف ترین برندهای دنیا هستند که با استفاده از پرینتر، دوربین و تجهیزات اداری توانسته اند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. افرادی که از برند کانن در دفاتر یا شرکت های خود استفاده می کنند، رضایت زیادی از این برند داشته اند و تا به امروز موفق ترین برند در هر زمینه ای است.

نام تجاری کانن امروزه بیشتر به خاطر دوربین ها و چاپگرهای کامپیوتری در بازار مصرف شناخته می شود و بیشتر درآمد آن از بخش محصولات اداری، به ویژه دستگاه های کپی آنالوگ و دیجیتال و دستگاه های چندکاره دیجیتال photoRUNNER حاصل می شود.

پرینتر لیزری کانن

چه به دنبال چاپگری برای خانه خود باشید و چه به دنبال چاپگری مقاوم برای محل کار خود باشید، Canon طیف گسترده ای از چاپگرها را ارائه می دهد. Canon انواع مختلفی از چاپگرها را بسته به ترجیحات شما ارائه می دهد. مهم نیست که کدام چاپگر Canon را انتخاب می کنید، می توانید محتوای با کیفیت، از متن سیاه و سفید گرفته تا عکس های رنگی زیبا را چاپ کنید. چاپگرهای کانن به لطف موقعیت مکانی و Wi-Fi خود به شما امکان چاپ در هر مکانی را می دهند.

خرید کارتریج لیزری سیاه کانن

افرادی که از پرینتر لیزری کانن در محل کار یا منزل خود استفاده می کنند باید بدانند که این دستگاه نیاز به قطعه ای قابل استفاده برای چاپ دارد، کارتریج تونر لیزری سیاه کانن و می تواند بهترین چاپ سیاه و سفید را به شما ارائه دهد.سفید با کیفیت خالص. فروشگاه اینترنتی HP Canon Center کارتریج های تونر لیزری مشکی کانن را با قیمت های عالی و متناسب با بودجه شما به فروش می رساند. برای خرید کارتریج تونر لیزر مشکی کانن و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید کارتریج تونر لیزری رنگی کانن

کاربران می دانند که وقتی از پرینتر لیزری رنگی Canon استفاده می کنند، این چاپگر از 4 کارتریج لیزری تونر رنگی نیز استفاده می کند. این کارت های رنگی شامل 4 رنگ اصلی (مشکی، آبی، قرمز و زرد) است. کارتریج های تونر لیزری رنگی کانن به صورت کیت های 4 تکه و به صورت جداگانه در مجموعه HP Canon Center به فروش می رسد. اگر قصد خرید کارتریج لیزری رنگی کانن را با قیمت مناسب دارید می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و خریدی عالی و مقرون به صرفه داشته باشید.

قیمت کارتریج کانن

قیمت کارتریج لیزری مشکی رنگ متفاوت است زیرا مدل های مختلفی دارد. مدل های آن اصل، درجه A (طرح درجه 1)، ایرانی و چینی می باشد. کاربران تجهیزات اداری می دانند که قیمت تونر لیزر سیاه کارتریج کانن بالا است و برای صرفه جویی در هزینه های خود اقدام به خرید کارتریج لیزری کانن با قیمت مناسب می کنند.

قیمت کارتریج رنگی لیزری کانن

همانطور که قبلاً گفتم کارتریج های تونر رنگی کانن آوافرهنگ چهار رنگ هستند و برخی از فروشندگان آنها را به صورت کیت یا جداگانه به فروش می رسانند. اگر این 4 رنگ را به صورت کیت خریداری کنید، قیمت آن با تک تک کالاها متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، این قیمت‌های متغیر بسته به مدل متفاوت است، کارتریج‌های تونر لیزری رنگی کانن، مانند لیزر سیاه، از چهار مدل تشکیل شده‌اند که گران‌ترین آنها کارتریج‌های لیزر رنگی اصلی کانن و مدل‌های درجه A (طراحی درجه 1) هستند. این یک کوه است. آنها برای سرامیک های باکیفیتی که ارائه می دهند قیمت های خوبی در نظر می گیرند.

قیمت پرینتر لیزری کانن

خرید چاپگر بسته به نیاز شما متفاوت است. اگر یک چاپگر کانن برای مصارف خانگی یا یک دفتر کوچک می خواهید که چاپ زیادی انجام نمی دهد، می توانید از چاپگر لیزری تک کاره کانن استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید از آن برای دفاتر و سازمان های پرمشغله استفاده کنید، می توانید پرینترهای لیزری 3 طرفه کانن یا چاپگرهای 4 طرفه کانن را خریداری کنید. قیمت چاپگرهای کانن با توجه به قابلیت های آنها و همانطور که گفته شد متفاوت است. به نیاز های شما بستگی دارد. فروشگاه اینترنتی HP Canon Center یکی از مراکز فروش پرینترهای کانن است که قیمت آنها را متناسب با بودجه خود در آن پیدا می کنید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام «تاجی رو سرم هرکی بد تو بگه بام میشه طرف»

متن آهنگ سهیل مهرزادگان تاجی رو سرم هرکی بد تو بگه بام میشه طرف

کمه کم میشه واست مرد

تویی سلیقم جایی ندیدم

مثل تو نی اصلا باور کن

شدیم شبیه هم

تا باشی همینم

با تو چفت چفتم یه لبخند بزنی عکس گرفتم

اصلا هرچی تو بگی اصلا هرجا که بری منو داری عشقم

جای خودته این دلم نباشی حرف دلو به کی بگم

میشه توی قلبت بشینم بیایی توهم دستتو بدی من

خوشم میاد هی بپرسم که عشقم کیه تو گوشم بگی من

تاجی رو سرم هرکی بد تو بگه بام میشه طرف

ماهی تو شبم عشق تو نشست صاف توی هدف

نمیتونه کسی شبیه تر شه هم سلیقه ام شه میفته سری از چشم

کی میتونه اینجوری با چشاش حریفم شه

جای خودته این دلم نباشی حرف دلو به کی بگم

میشه توی قلبت بشینم بیایی توهم دستتو بدی من

خوشم میاد هی بپرسم که عشقم کیه تو گوشم بگی من

https://musicdel.ir/single-tracks/301227/


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تفاوت فایروال و پروکسی سرور در چیست؟ به زبان خیلی ساده

تفاوت Firewall و Proxy Server  در چیست؟ زمانی که در مورد اینترنت صحبت می کنیم همیشه فایروال ها و پروکسی سرور ها دو نوع از تکنولوژی هایی هستند که در مورد آنها بحث می شود . هر دو تقریبا بر این اساس کار می کنند که بسته های از طریق شبکه و Gateway به آنها ارسال شده و از طریق این دو ساختار به مقصد مورد نظر هدایت می شوند . اما این از این مورد که بگذریم فایروال و پروکسی سرور یک تفاوت بنیادی و اساسی با یکدیگر دارند . دوره آموزش نتورک پلاس مهمترین دوره شبکه است. نقش اصلی یک فایروال جلوگیری و حفاظت از شبکه داخلی در برابر نفوذ و دسترسی های غیرمجاز خارجی و ایجاد اتصال های غیر مجاز از خارج است اما فعالیت اصلی یک پروکسی سرور این است که در میان دو نقطه در شبکه قرار گرفته و به عنوان یک تقویت کننده جهت تسهیل امور انتقال اطلاعات عمل می کند .پروکسی سرور ها در صورتیکه درست برنامه نویسی شده باشند می توانند در نقش فایروال نیز در شبکه ایفای نقش کنند . آنها می‌توانند بسته های ورودیو خروجی را واکاوی کرده و بر اساس قوانین ( Rule) هایی که برایشان تعریف شده است به آنها اجازه عبور بدهند یا ندهند .

 

بر اساس نوع فعالیت یک فایروال می توان گفت که فایروال یک نقطه ایست بازرسی بین شبکه داخلی و شبکه خارجی سازمان که معمولا اینترنت هست می باشد . فایروال به ترافیک خروجی از شبکه اجازه خروج می دهد و این در حالی است که ترافیک ورودی به شبکه از همین طریق بلوکه یا Block می شود . دوره آموزش لینوکس اسنشیالز به عنوان تخصص مکمل در شبکه است. شما میتوانید پروکسی سرور هایی را نیز پیدا کنید که به همین روش کار میکنند و برای کنترل ترافیک شبکه بکار می روند اما با این تفاوت که آنها می توانند در هر دو طف شبکه خود شبکه اینترنت را داشته باشند ، یعنی بکار بردن لفظ شبکه داخلی و خارجی در اینجا بلا استفاده می شود. به اینگونه پروکسی سرور ها که در هر دو سمت خود اینترنت دارند به اصطلاح پروکسی ها باز یا Open Proxies گفته می شود . همین کار را نیز می توان با یک فایروال انجام داد اما در این حالت فایروال نقش اصلی خود را از دست می دهد و حالت بی قواره ای به خود می گیرد و براحتی با اضافه کردن یک rule‌ ساده می توان آنرا دور زد .

 

همانطور که در بالا اشاره شد فایروال در نقش یک سیستم فیلترینگ ما بین شبکه داخلی و خارجی قرار گرفته و درخواست های ارتباط مشکوک و مخرب را بلاک می کند . همچنین پروکسی سرور های نیز می توانند در نقش های مختلفی بکار گرفته شوند ، اما بیشترین کاربرد پروکسی سرور ها در اینترنت به عنوان سرویس Anonymity یا گمنام بودن در اینترنت است . در این حالت شما به پروکسی سرور متصل خواهید شد و تمام مقاصد خود مانند وب سایت ها را مشاهده خواهید کرد اما آدرس IP ‌ شما در این حالت مخفی خواهد ماند و آدرس IP پروکسی سرور است که به عنوان آدرس درخواست کننده شناسایی می شود و شما مخفی خواهید ماند . در برخی اوقات پروکسی سرورها برا مشاهده وب سایت هایی بکار گرفته می شوند که امکان دسترسی به آنها از طریق ارتباطات معمول محدود شده است . برای مثال اگر مدیر شبکه شما دسترسی به وب سایت فیس بوک را برای شماه محدود کرده است ، شما می توانید با استفاده از پروکسی سرور به آن وب سایت متصل شوید .هیچوقت یادگیری دوره آموزش MCSA را به تعویق نیندازید.

خلاصه مقاله :

 

·         یک فایروال ترافیک را بلوکه می‌کند در حالی که پروکسی سرور ترافیک را تسهیل می‌کند.

·         یک پروکسی سرور می تواند در نقش فایروال نیز عمل کند .

·         فایروال ها معمولا ارتباط بین شبکه داخلی و خارجی را مدیریت میکنند در حالی که پروکسی سرور ها می توانند ارتباط بین دو شبکه خارجی را نیز برقرار کنند .

·         فایروال برای محافظت شبکه داخلی از دسترسی های غیرمجاز خارجی استفاده می شود در حالیکه پروکسی سرور برای مخفی ماندن و مشاهده وب سایت های فیلتر شده استفاده می شود.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

علل یخ زدگی یخچال و راه حل های رفع آن


چرا یخچال یخ زده است؟ اطلاعاتی در این مورد دارید؟ خواندن این مقاله به شما کمک می کند تا اطلاعات دقیقی در مورد این موضوع به دست آورید و پاسخ روشنی برای این سوال دریافت کنید. یخچال یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی است که بروز هر گونه مشکل در عملکرد آن مصرف کنندگان را نگران می کند. یکی از مشکلات اصلی این محصول قالب آن است.

مدل های قدیمی یخچال ها طبیعتاً مقدار کمی کپک داشتند. با این حال، با پیشرفت تکنولوژی، یخچال‌های بدون برفک تولید شده‌اند که می‌توانند یخبندان بسیار کمی داشته باشند یا اصلاً یخبندان نباشند. بنابراین می توان گفت یخ زدگی یخچال نوعی مشکل است که در بررسی علل آن باید برطرف شود. زمانی که یخچال سرد است توجه به نکاتی که در مطلب بعدی این مقاله از خدمات بوش به آنها اشاره خواهیم کرد ضروری است. 


چرا یخچال یخ می زند؟

نکته اصلی که هنگام انجماد در یخچال باید بررسی شود:

ترمودیسک یخچال مشکل دارد

خرابی تهویه مطبوع یا عنصر گرمایش

وزن درب یخچال

عدم وجود سیستم ضد یخ یا یخ زدایی در یخچال.

خطای دمای یخچال

نوار اطراف درب یخچال کثیف است

تایمر انجماد ناموفق بود

یخچال را در محیط دربسته و گرم قرار دهید

فاصله کم یخچال از دیوار و کمپرسور خنک نمی شود

باز و بسته کردن مداوم درب یخچال بدون دلیل

آسیب به لاستیک اطراف درب یخچال

عیب یابی مشکلات سرمایش یخچال

یخ زدگی مایع خنک کننده، به خصوص در مدل هایی که دارای سیستم ضد یخ هستند، مشکلی است که در صورت تداوم، ممکن است عملکرد کلی این محصول را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین بهتر است تا حد امکان از این اتفاق جلوگیری کنید و از این طریق عمر مفید یخچال خود را افزایش دهید. برای جلوگیری از یخ زدن در یخچال، بهتر است تا حد امکان وسایل و مواد غذایی را در قفسه های در قرار ندهید.

این مشکل می تواند ناشی از نیمه باز بودن درب یخچال باشد در این صورت یخچال از کار می افتد. بهتر است هر سال یخچال خود را سرویس کرده و به صورت دوره ای از آن نگهداری کنید. نصب صحیح یخچال و حالت دهی به این محصول تاثیر بسزایی در جلوگیری از کثیف شدن یخچال خواهد داشت.

چگونه یخچال مه آلود را تعمیر کنیم

راه حل های مختلفی برای تعمیر یخچال کپک زده وجود دارد. در ابتدا باید گفت یخچال هایی که قدیمی هستند و سیستم محافظت از کپک ندارند باید به طور منظم و ترجیحا هر دو ماه یک بار تمیز شوند. این کار توسط خود کاربران قابل انجام است و نیازی به دخالت تعمیرکار ندارد. با این حال، یخچال های جدید با فناوری ضد رسوب گاهی اوقات به یک تکنسین نیاز دارند تا محصول را بررسی کرده و قطعات را تعمیر یا تعویض کنند.

به عنوان مثال اگر یخچال به دلیل خرابی تایمر و ترمودیسک یخ می زند، این قطعه باید به طور ماهرانه بررسی و تعمیر شود. این قطعه نیز ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. علاوه بر این، در صورت وجود مشکل در المنت یخچال، تنها یک تکنسین مجرب از نمایندگی تعمیرات یخچال می تواند آن را برطرف کند.

تعمیر یخچال

تعمیر یخچال و کلیه خدمات مربوطه در مرکز سخت افزار ایران موجود می باشد. به همین منظور اتاق ویژه ای در این مرکز مجهز به مدرن ترین ابزار و تجهیزات نگهداری و تعمیرات روز دنیا ایجاد شده است. مکانیک ها برای رفع هر مشکلی در این محصول ابزار لازم را در اختیار دارند. از آنجایی که تعمیر یخچال یک مقوله تخصصی است که نیاز به تخصص بالایی دارد، متخصصان مجرب فرآیند تعمیر را در این مرکز انجام داده اند.

بدین ترتیب شما کاربران گرامی می توانید از کیفیت بالای خدمات ارائه شده کاملا مطمئن باشید. لازم به ذکر است مدیریت مرکز سخت افزار ایران با هدف ایجاد آرامش خاطر برای کاربران خود اقدام به راه اندازی سرویس تعمیر یخچال در محل نموده است. به این ترتیب شما کاربران گرامی می توانید با تماس با شماره تلفن مرکز سخت افزار ایران تعمیر یخچال خود را پیگیری نمایید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران در طول سالیان فعالیت خود به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات محصولات الکترونیکی مشغول بوده است. انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری، تجهیزات کامپیوتری، گوشی های هوشمند و تبلت ها، لوازم جانبی و غیره در این مرکز بازدید و تعمیر می شود. همچنین خدمات این مرکز بسیار گسترده بوده و شامل طیف گسترده ای از برندها مانند: ال جی، سامسونگ، کانن، ریکو، اچ پی، کونیکا مینولتا، سونی، اپل، شارپ، توشیبا و ... می باشد.

باید بدانید که مشتری مداری شعار اصلی مرکز سخت افزار ایران است و کارشناسان ما برای تحقق کامل این شعار تلاش می کنند. در صورت نیاز به خدمات در زمینه محصولات الکترونیکی می توانید به مرکز سخت افزار ایران مراجعه و یا با کارشناسان نمایندگی یخچال بوش تماس بگیرید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

چگونه به مراکز تخصصی زیبایی اعتماد کنیم؟

مراکز تخصصی زیبایی به عنوان مکان هایی که خدمات زیبایی و جراحی زیبایی ارائه می دهند، نقش بسیار مهمی در بهبود ظاهر و اعتماد به نفس افراد ایفا می کنند. اما انتخاب یک مرکز تخصصی زیبایی با استانداردهای بالا و کیفیت خدمات مناسب می تواند چالش هایی را برای افراد به وجود آورد. در این مقاله، به بررسی راهکارها و معیارهایی که می تواند به ما در اعتماد به مراکز تخصصی زیبایی کمک کند، می پردازیم.


بخش اول: تحقیق و جستجو

1. انجام تحقیق: قبل از انتخاب یک مرکز تخصصی زیبایی، مهم است تحقیقات لازم را انجام دهید. بهتر است از منابع معتبری مانند وبسایت ها، نظرات مشتریان و بازخوردها استفاده کنید. اطلاعات درمورد تجربه های دیگران با آن مرکز را بدست آورید و تا حد امکان از تجربیات مثبت و منفی آنها استفاده کنید.

2. مشاهده نتایج قبل و بعد: یکی از راه های موثر برای اعتماد به یک مرکز تخصصی زیبایی، مشاهده نتایج قبل و بعد از جراحی یا خدمات ارائه شده است. درخواست نمونه های کارهای قبل و بعد از مشتریان قبلی و بررسی دقیق آنها می تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

 

بخش دوم: معیارهای کیفیت و اعتماد

1. مجوزها و صلاحیت ها: مطمئن شوید که مرکز تخصصی زیبایی از مجوزهای لازم برخوردار است و کادر پزشکی و کارکنان آن دارای صلاحیت و تجربه کافی هستند. بررسی مدارک تحصیلی و صلاحیت های پزشکان و کارکنان مرکز می تواند به شما اطمینان بیشتری بدهد.

2. تجهیزات و فناوری: اطمینان حاصل کنید که مرکز تخصصی زیبایی از تجهیزات و فناوری مدرن و به روز استفاده می کند. تجهیزات پزشکی و تکنولوژی های مورد استفاده در جراحی و خدمات زیبایی باید با استانداردهای بالا و بهداشتی منطبق باشند.

3. تجربه و تخصص: بررسی تجربه و تخصص پزشکان و کارکنان مرکز تخصصی زیبایی نیز امری حائز اهمیت است. اطمینان حاصل کنید که آنها در زمینه خدمات ارائه شده تخصص دارند و تجربه کافی در این زمینه دارند.

 

بخش سوم: ارتباط و مشاوره

1. مشاوره قبل از خدمات: یک مرکز تخصصی زیبایی با کیفیت، باید به شما مشاوره کامل و دقیقی قبل از هر خدمتی ارائه دهد. در این مشاوره، تمام جزئیات و ریسک های مربوط به خدمت مورد نظر باید به شما توضیح داده شود و به سوالات شما پاسخ داده شود.

2. ارتباط و اعتماد به کارکنان: ارتباط موثر و اعتماد به کارکنان مرکز تخصصی زیبایی نقش بسیار مهمی در انتخاب یک مرکز با کیفیت دارد. اطمینان حاصل کنید که کارکنان با شما به صورت حرفه ای و دلسوز برخورد می کنند و به نیازها و خواسته های شما توجه می کنند.

 

نتیجه گیری

با توجه به اهمیت مراکز تخصصی زیبایی در بهبود ظاهر و اعتماد به نفس افراد، انتخاب یک مرکز با کیفیت و با استانداردهای بالا امری حائز اهمیت است. تحقیق و جستجو، معیارهای کیفیت و اعتماد، و ارتباط موثر با کارکنان مرکز از جمله راهکارهایی هستند که به شما کمک می کنند تا بهترین مرکز تخصصی زیبایی را انتخاب کنید. با رعایت این معیارها و انجام مطالعات لازم، می توانید به آرامش و اطمینان لازم برای انجام خدمات زیبایی نزد متخصصان پوست، مو و زیبایی خوب کشور  در مرکز مورد اعتماد دست پیدا کنید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آهنگ جدید سینا درخشنده به نام باورم نمی شه آسون من به عشق تو رسیدم

متن آهنگ باورم نمی شه آسون من به عشق تو رسیدم سینا درخشنده

باورم نمی شه آسون من به عشق تو رسیدم تورو تو خواب و رویا قبل دیدنت می دیدم!♫!
بگو خوابم یا بیدارم!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/55523/


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آهنگ جدید سیروان خسروی به نام تنها نذار

متن آهنگ سیروان خسروی تنها نذار

دزدیدی از من آرزوهامو …♪
من از تو دارم: تنهاییامو
پروازو دیدی ، بال و پرت رفت …♪
خاطره هامون ، از خاطرت رفت …♪
تنها نذار این: دیوونه رو …♪
خالی نکن تو این خونه رو
وقتی نیستی ، واسه کی بخونم …♪
تو نباشی واسه ، چی بمونم …♪

 

هر جای این شهر ، رد منو تو …♪
کی عاشقی کرد قد منو تو
گفتی میمونی اما: دلت رفت …♪
خاطره هامون از خاطرت رفت …♪
خیلی وقته که این ، خیابون
تو بارون ندیده مارو باهمدیگه…♪
بدون تو که دنیامی نه…♪
نمیخوام یه لحظه دنیارو ، دیگه…♪
تنها نذار این دیوونه رو…♪
خالی نکن تو ، این خونه رو
وقتی نیستی ، واسه کی بخونم…♪
تو نباشی واسه ، چی بمونم

آهنگ جدید سیروان خسروی به نام تنها نذار


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

پرفالوورترین اکانت های اینستاگرام در جهان سال 2023

افراد با پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام معمولا درآمد زیادی دارند و از چهره های مشهور جهان هستند. در نهایت درآمد شما نیز از اینستاگرام بیشتر می شود. وب سایت ناب فالوور مزیت های مختلف انتخاب این روش را نیز بیان می کند. علاوه بر راهکارهایی که در زیر بیان می شود افراد زیادی هستند که به دنبال خرید فالوور می روند اما باید بگوییم هنگام خریدن فالوور ممکن است با سایت هایی رو به رو شوید که با شما صادق نباشند و در قبال پولی که پرداخت می کنید با فالوورهای فیک رو به رو شوید که هیچ تاثیری بر روی کسب و کار شما نخواهند داشت. با این ترفندها، فالوورهای واقعی و معتبری خواهید داشت که مدت زمانی طولانی، در کنار شما خواهند بود. اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم، خرید ویو استوری اینستا برای یکبار به هیچ وجه برای شما آوردهای نخواهد داشت و صرفاً شما پول خود را با چنین خریدی از دست میدهید. این وب سایت همواره تلاش می کند تا خریداران خود را از محصولات راضی کند و در صورت عدم رضایت، به شما بازپرداخت وجه ارائه می دهد. در سال 2017، بیش از 24 میلیون فالوور جدید به جمع دنبالکنندههای این خواننده جوان 25 ساله اضافه شد. تنها فوتبالیست فهرست محبوب ترین پیج های اینستاگرام در سال 2017، این ورزشکار پرتغالی است. این عمومی ترین روش برای مقایسه پیج ها با همدیگر است. بدین ترتیب، صفحه اینستاگرام تیلور سویفت، اولین 100 میلیونی لیست محبوب ترین پیج های اینستاگرام 2017 است. Instagram به تازگی لیستی از برترینهای خود را در سال 2017 منتشر کرده و در آن، پر لایک ترین عکس های اینستاگرام، هشتگ های برتر و پر استفاده ترین فیلترها را معرفی کرده است.

در ادامه، 10 پیج پرطرفدار اینستاگرام در سال 2017 را مشاهده خواهید کرد. زمانی که مردم پروفایل شما را می بینند بهتر است که تعداد قالب توجهی از عکس های شما را مشاهده کنند بنابراین با این کار این را نشان می دهید که به طور مستمر در حال قرار دادن مطلب در پیج خود هستید. حالا به تازگی آماری منتشر شده که پرمخاطبترین و پرلایکترین صفحههای برندها و کسب و کارهای ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را به ما نشان میدهد. صاحبان بسیاری از کسب و کارهای کوچک نمیدانند که بهینه سازی موتور جستجو (سئو) میتواند چقدر برای کسب و کار آنها تاثیر مثبت داشته باشد. قابلیتهایی همچون سئو سازی تصاویر، بخش ریلز، لایوهای چند نفره و … من چند تا کانال تلگرامی و اینستاگرامی رو بررسی کردم. میخواستم بدونم آیا اینستاگرام مانع این هست که دقیقا مطالب کانال تلگرام مون رو به پیج اینستاگرام مون هم بفرستیم؟ ربات های اینستاگرامی کاملا هوشمند هستند و دقیقا فعالیت هایی که شما مدنظرتان است را انجام می دهند. تنها کافی است که با نکات کلیدی و اساسی عکاسی آشنا باشید و بتوانید کارهای ویرایش عکس را به خوبی انجام دهید. راه کارهای زیادی وجود دارد که شما می توانید در شبکه های اجتماعی به یک میلیون فالوور دست پیدا کنید . برای سنجش نرخ تعامل اینستاگرام ابزار های مختلف و روش های گوناگونی وجود دارد که در ادامهی مقاله به معرفی آنها خواهیم پرداخت. در اینستاگرام استفاده از هشتگ با مکالمه کاربران مختلف در ارتباط است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی افزایش فالور به صورت رایگان می توانید با کارشناسان ما در فالو با ما در ارتباط بوده و مشاوره رایگان دریافت کنید. تا چه اندازه با پست ها و استوری های ما ارتباط برقرار میکند. عددی که حاصل این محاسبه است نشان دهندهی مقدار واقعی بودن دنبال کنندگان یک پیج، میزان جذابیت محتوا و مقدار تعاملی است که مخاطب با آن محتوا برقرار کردهاست.

این اسناد به مردم نشان می دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما در خواست می کنند و چرا باید این کار را انجام دهند. در این روش هم تعداد لایک ها و کامنت ها را جمع کرده و بر ایمپرشن تقسیم می کنند و سپس درعدد 100 ضرب می کنند. سپس نتیجهی ارزیابی به صورت درصد نرخ تعامل در اختیار شما قرار داده میشود. کپشن جذاب باعث می شود تا کاربران هنگامی که آن را می خوانند نظرشان جلب شود و فکر نکنند که تنها وقت خود را برای خواندن کپشن موردنظر هدف داده اند. تیم پشتیبانی خرید فالوور سفارشات شما را در اسرع وقت ثبت می کند و شما در عرض یک ساعت فالوورها، لایک ها یا بازدیدهای خود را خواهید دید. پس از خرید شما باید به ما زمان بدهید که ویو استوری یا هر بستهای که سفارش دادهاید را روی صفحه اعمال کنیم. برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام این که بهترین زمان انتشار محتوا را شناسایی کنید کافی نیست؛ بلکه باید مطمئن شوید محتوای جذاب و مفیدی را نیز ارائه میکنید، در این صورت است که میتوانید بیشترین تعامل را داشته باشید و احتمال اینکه پست شما در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود بیشتر خواهد شد. علاوه بر این، می تواند بر فالوورهای واقعی اینستاگرام شما نیز تأثیر بگذارد زیرا باعث ایجاد احساس ناراحتی در آنها می شود. تعداد فالوورهای شما معمولاً به معنای دسترسی، تأثیر و موفقیت بیشتر شما در اینستاگرام است. Share: تعداد دفعاتی که مخاطبین شما یک پست از پیجتان را با دیگران به اشتراک گذاشتهاند. علاوه بر اینها، دیگر همۀ مخاطبین قدرت تشخیص صفحه اینستاگرامیای که با فالوور فیک بالا آمده و آن صفحهای که کاملاً ارگانیک هست را دارند. اگرچه یک قیمت مشخص و واحد برای همۀ سایتها یا افراد وجود ندارد؛ اما به قیمتهای خیلی بالا یا خیلی پایین شک کنید؛ زیرا ممکن است قیمت پایین بهخاطر کیفیت پایین اکانتها باشد و درنهایت برای پیج شما مشکل ایجاد کند و قیمتهای بالا هم نه بهخاطر کیفیت بلکه صرفاً برای بزرگنمایی فالوورها و خدماتشان باشد.

درصورتی که نمیشه ایا راهی هست که حداقل پست های اینستاگرام از قبل ارسال بشه و در ساعت مشخص شده توی پیج اینستاگرام قرار بگیره؟ با این اوصاف مشخص میشود که جوهرهی اصلی این پلتفرم بر اساس دیده شدن و در معرض دید مخاطب قرار گرفتن و توجه بنیاد نهاده شده است. در این بین، یک فوتبالیست نیز دیده میشود. های فالوور خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که از جمله آن می توان به خرید فالوور اینستاگرام، خرید و فروش پیج اینستاگرام، افزایش لایک اینستاگرام، پست اتوماتیک در اینستاگرام، دایرکت اتوماتیک اینستاگرام اشاره نمود. استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی دیگری مثل فیسبوک و یوتیوب هنوز هم تاثیر گذارند اما تعداد افرادی که جذب اینستاگرام می شوند بسیار بیشتر از دیگر شبکه های اجتماعی می باشند. که تعداد لایک ها و کامنت های یک اکانت را با هم جمع و بر تعداد فالوورها تقسیم می کنند. در واقع هنگامی که شما فالوور می خرید صرفا فالوور خریداری کردید و این به معنی افزایش تعداد لایک های شما نیست. اخیرا اینستاگرام قوانین خود را در رابطه با شناسایی و حذف اکانتهای فیک از سیستم خود به روز کرده است. معمولا حسابهای کاربری شناسایی شده از سوی اینستاگرام با محدودیتهایی روبهرو خواهند شد و در صورت تکرار این مسئله، احتمال مسدود شدن صفحه هم وجود دارد. پروفایل های غیرفعال و شبح زیادی در اینستاگرام وجود دارد که به طور اتفاقی دسته شما را دنبال می کنند. با این کار به آن ها می گویید زمانی که شما را فالوو کنند می توانند در مسابقه شرکت کنند و از هدایای ارزشمندی که قرار داده اید بهره ببرند، یا اینکه می توانید از فالوور های خود بخواهید که چند نفر از دوستان خود را به پیج شما دعوت کنند تا اجازه شرکت در مسابقه را داشته باشند.

بنابراین می توانید از استوری های کوتاه مدت اینستاگرام استفاده نمایید و برای ۲۴ ساعت عکسی را که در استوری قرار داده اید باقی می ماند. دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل و انتخاب برنده با نرم افزار قرعه کشی آنلاین سایت مارکتینگ 98 هیجان مسابقه اینستاگرامی را چندین برابر می کند برای دانلود کامنت ها کافیه وارد برنامه قرعه کشی شده و لینک پست مورد نظر کپی کرده و برای ما ارسال نمایید در زیر نمونه فایل خروجی اکسل از کامنت ها اینستاگرام جهت بررسی قرار داده شده است توجه کنید که این فایل برای مسابقه شما نیست و تنها یک نمونه است. برگذار نمودن مسابقه از دیگر کارهایی است که می تواند بر روی افزایش فالوور های شما تاثیر داشته باشد. در ایمیلی که ارسال می کنید سعی کنید توضیح دهید که اکانت شما بی دلیل غیرفعال شده است. فالوورهای تویتر ممکن است چند پست بد را نادیده بگیرند اما در اینستاگرام قرار دادن یک عکس بی کیفیت بسیار ناخوشایند است و قابل قبول نمی باشد. برخی از خبرنگاران با دریافت کارتی مربوط به اجازه ورود به این مراسم می توانند تمامی فیلم ها و عکس های خود را جمع آوری کنند. Save: تعداد دفعاتی که فالوور های شما یک پست را در Save posts برای خود سیو کنند. به میانگین میزان لایک ها، کامنت ها، سیو ها و اشتراک گذاری ها با تعداد فالوور های پیج است، اینگیجمنت اینستاگرام میگویند. در این روش تعداد لایک ها، کامنت ها و ذخیره شدن پست ها را جمع می کنند و بر ایمپرشن تقسیم کرده، در نهایت در عدد 100 ضرب می کنند.

تیلور سویفت، خواننده و آهنگسار 27 ساله آمریکایی، توانسته 104 میلیون کاربر اینستاگرام را متقاعد کند تا حساب شخصی او را دنبال کنند. طبق تخمین تکراسا، روزانه ۳۱۰ تا ۴۷۰ هزار سفارش خریدوفروش در اینستاگرام انجام میشود که زمینه اشتغالزایی مستقیم یک میلیون نفر را فراهم کرده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید جایگذاری است. سعی کنید روزانه سرعت و فعالیت ربات خود را تغییر دهید تا الگوی ثابتی نداشته باشید و مانند یک فرد عادی از اینستاگرام و امکانات جذاب آن استفاده کنید. خدماتی مانند افزایش فالوور، لایم، ویو و… از جمله خدمات این سایت می توان به خرید فالوور ایرانی و خارجی، خرید لایک ایرانی و خارجی، خرید انواع مدل کامنت، خرید ویو (بازدید اینستاگرام)، خرید پیج، دانلود از اینستاگرام و… کیم کارداشیان، بازیگر تلویزیونی 37 ساله اهل ایالات متحده است که 105 میلیون دنبالکننده در اینستاگرام عکسهای او را لایک میکنند. لیستی که در ادامه میبینید، بر اساس آمار ژانویه سال 2019 بوده و شامل افراد معروفی نظیر کیم کارداشیان (Kim Kardashian) و فوتبالیست معروف کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) در صدر جدول خود میشود. او در این زمینه رکورد زده و طلایهدار افراد با بیشترین تعداد فالوور در این شبکه اجتماعی محبوب است. این ترفندها در مورد کارهایی است که نباید انجام دهید تا هشتگ گذاری شما صحیح باشد. شما می توانید در پیام رسان بله انواع خدمات بانکی خود را انجام دهید. می توانید برای این کار زمان پست گذاری در پیج خود را تغییر دهید تا دریابید که در طی چه بازه زمانی بیشترین تعداد لایک و کامنت ها را دریافت می کنید. به این معنی که تبلیغ شما برای مدت زمان مشخصی مثلاً 24 ساعت در پست یا استوری پیج موردنظر قرار می گیرد و به ازای هر هزار نفری که از آن بازدید کنند، مبلغی از شما دریافت خواهند کرد. بعضی از محتواها بستگی به نوع فعالیتی که دارند در ساعت های ۲ صبح یا ۵ بعدازظهر موفق تر هستند، بنابراین شما هم باید بررسی کنید که در چه بازه زمانی باید پست های خود را به اشتراک بگذارید.

اینگیجمنت اینستاگرام یا نرخ تعامل، یکی از فاکتور های مهم برای داشتن یک پیج اینستاگرمی موفق است. نرخ تعامل یا Engagement rate یک عامل مهم برای سنجش میزان موفقیت یک پیج در اینستاگرام است. نرخ تعامل یا Engagement rate چیست؟ آیا بصورت کلی هشتگ باید بزنم یا جزئی؟ عکاسی شغلی خاص و پر از نکات جزئی است که اگر شما این جزئیات را رعایت کنید، عکستان ارزشمند خواهد بود و به همین دلیل اگر الان روزهای اولیه کاری شما در این زمینه است و قصد هزینه کردن ندارید، بهترین راه آموزش روش های عکاسی است که می تواند به شما کمک کند. با کمتر از ۱۰هزار دنبال کننده، ابزار کمتری برای کمک به کسب درآمد اینترنتی در اختیار دارید اما هنوز هم چندین چندین کار وجود دارد که میتوانید برای شروع کار انجام دهید. برخی می گویند، زمان مناسب برای ارسال پست وجود دارد. طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است بهترین زمان برای گذاشتن پست روزهای دوشنبه و پنج شنبه می باشد. این گروه در روز چهارشنبه سوری سال ۱۳۹۵ توسط فواد غفاری و حسین شریفی ایجاد شد.گروه ایوان بند یکی از گروه های جوان جدید و موفق موسیقی امروز ایران است. علی صبوری: متولد 1371 از موفق ترین واینر های اینستاگرام است. امروزه اینستاگرام یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی در بین مردم سرتاسر جهان است. کیفیت پست ها و محتوا برای افزایش فالوور اینستاگرام بسیار مهم می باشد. افرادی که از استوری استفاده میکنند نرخ تعامل بسیار زیادی دارند. آقای رادان در اینستاگرام نیز بسیار پرکار بوده است و بیش از 1300 پست اینستاگرامی را تاکنون منتشر کرده است. این خواننده و بازیگر اهل ایالات متحده نیز بیش از 108 میلیون کاربر دنبالکننده را در پیج شخصی خود در اینستاگرام دارد. کایلی جنر به تازگی اولین زنی بود که رکورد 300 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام را شکست.

پس بر روی تبلیغات تمرکز کنید تا بیشتر احساسات را درگیر کنید و همچنین محتوای منحصر به فرد شما را متمایز می کند. با تعبیه (Embed) کردن پستهای اینستاگرامی خود درون وبسایتها و بلاگها، میتوانید پستی قابل کلیک در اختیار کاربران بگذارید که نهتنها محتوای آن را به نمایش درمیآورد، بلکه مخاطبان را مستقیما به پست مربوطه یا پروفایل شما هدایت میکند. همانطور که پیش از این گفتیم، اینستاگرام اطلاعاتی را در اختیار پیج های بیزینسی قرار میدهد که با استفاده از آنها میتوانید اینگیجمنت پیج خود را حساب کنید. چون معیاری را در اختیار کاربران قرار میدهد تا با استفاده از آن عملکرد یک پیج را چه بعنوان اداره کنندهی آن و چه بعنوان یک مخاطب، سنجید. اما برای پیج هایی با تعداد دنبال کنندهی پایین، این ارقام به 36% برای پست و 7% برای استوری افزایش مییابد. سعی کنید تعداد هشتگ هایی را که برای هر پست به کار می برید به سه بخش محدود نمایید. برای افزایش فالوور باید پیج خود را عمومی کنید برای این کار باید بر روی گزینه آپشن کلیک نمایید و مطمعن شوید که حساب خصوصی شما فعال نیست. با این کار می توانید به فالوورهای خود بگویید که چه کسی هستید مشغول به انجام چه فعالیت هایی هستید و … فعالیت در پیج اینستاگرام به صورت اصولی باید انجام پذیرد و تمامی حرکات و عملکرد های شما باید به صورت کاملا کنترل شده و تخصصی باشد. چرا که دسترسی به لایک و کامنت هر پیجی برای تمامی افراد ممکن است. اما بیشترین افراد در لیست پرطرفدارترین های اینستاگرام را مدلها و خوانندههای مطرح جهان تشکیل میدهند. کاربران تلگرام به عضو شدن در کانالهای پربازدید تمایل بیشتری نشان میدهند. اینستاگرام در نیم ساعت اولی که پست گذاشتهاید، آن را به ده درصد از فالوورها نشان میدهد.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

10 حقایق تکان دهنده درباره فالوور فیک اینستاگرام که توسط یک متخصص گفته شده است

پس برای جواب سوالات خود تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که تعداد فالوورهایی که برای پیج خود میخرید باید اصولی و متعادل باشد. اما اگر «بدانید» مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند و فقط برای آنان تصاویر و ویدیوهای اختصاصی بیافرینید، مطمئنا در جذب فالوور موفق خواهید بود. زمانی که فالوور می خریم چه اتفاقی می افتد؟ زمانی که تعداد پست ها و استوری ها را افزایش می دهید و همزمان نیز اقدام به خرید فالور می کنید، در واقع اعتبار پیج خود را بالا می برید. در این صورت معمولاً دوست دارند خودشان را خبره نشان دهند. در کنار خرید فالوور فیک سعی کنید از فالوور های واقعی نیز استفاده کنید تا در پیج خود یک تعادل نسبی ایجاد کنید و در نگاه اول کاربران متوجه فیک بودن فالوور های شما نشوند زیرا این یک امتیاز منفی برای کسبوکار شما محسوب میشود. معمولاً صفحاتی در اینستاگرام که دارای تعداد فالوور بیشتری هستند اعتبار بیشتری را در بین کاربران نیز دارند که همین امر باعث میشود تا اکثر پیج ها به خرید فالوور اینستاگرام رو بیاورند و از آن برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنند. مراجعه کنید. اکثر کاربران سایت دیجی فالوور را به عنوان بهترین سایت ارائهکننده خدمات لایک و فالوور میشناسند. با وجود تعداد زیادی فالوور، کاربران دیگر نیز به صفحه شما جذب میشوند و محتوای هرچه بیشتری را دریافت میکنند. مهمترین نکته در خصوص هر پیج اینستاگرامی اعتبار آن پیج است، هرچه صفحه شما اطلاعات صحیحتر، خدمات بیشتر، محصولات متنوع و با کیفیت بهتری ارائه کند، تعداد افراد بیشتری جذب آن میشوند؛ نکتهای که در این زمینه وجود دارد آن است که افراد جدید با استناد بر تجربیات قبلی فالوورهای پیج شما اعتبار محتوی صفحه شما میسنجند. سال ۲۰۲۰ سالی بود که برای اولین بار ریلز به اینستاگرام اضافه شد و از همان سال توجه های زیادی به سمت این قابلیت جدید جلب شد و افراد زیادی مشغول به تولید محتوای خلاقان و مناسب ریلز اینستاگرام شده اند.

منطقه جبل علی در دبی - دبی سفر یکی از وب سایتهایی که چندین سال در زمینه فروش فالوور به ارائه خدمات مشغول است وب سایت فالووربالا میباشد که بهترین کیفیت ممکن و متنوعترین خدمات شبکههای اجتماعی را میتوانید در این سایت تجربه کنید. اگر تازه مشغول فعالیت در اینستاگرام شدهاید، در صورت عدم دنبال کردن، ایجاد اعتبار برای افزایش فالوور دشوار است. با خرید فالوور اینستاگرام، زمینه را برای جذب فالوور با کیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز مثبت به شمار می آید؛ برای رشد کسب و کار و یا ارتقا اعتبار پیجتان، به تعداد فالوور بالایی نیاز دارید که خرید فالوور بهترین استراتژی برای افزایش دنبال کنندگان پیجتان می باشد چراکه هزینه تبلیغات و دیگر روش ها برای جذب فالوور بسیار بالا است و مقرون به صرفه نیستند.بنابراین با خرید فالوور اینستاگرام، به راحتی می توانید میزان فروش و رشد کسب و کارتان را افزایش دهید و مدت ها در این شبکه محبوب خوش بدرخشید. برای ساخت لیست Close Friends و افزودن اشخاص به آن، گامهای زیر را دنبال کنید: ۱. ما دو خبرنگار در لیست داریم، یکی از آنها. در هنگام خرید فالوور اینستاگرام به یاد داشته باشید امنیت اکانت اینستاگرام بسیار اهمیت دارد! ولی در نهایت اگر فالوور فیک خریداری کردید نیازی نیست نگران امنیت پیج خودتون باشید چون اینستاگرام اکانت شما رو بخاطر عوامل خارجی ساسپند و یا بلاک نمیکنه. خرید فالوور خارجی اگر از جای مطمئن صورت بگیره مشکلی نداره ولی باید در نظر گرفت فالوور های خارجی بخاطر قیمت دلار هزینه بالاتری از فالوور ایرانی دارند. و این بدان معنا نیست که شما باید هفته ها قبل از شروع تمرین سخت انجام دهید. پس همین حالا اینستاگرام رو از این سایت دانلود کنین و به ساخت حساب کاربری و جذب فالوور بپردازین. اگر به دنبال دانلود برنامه برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و یا به فکر استفاده از ربات جمع کننده فالوور واقعی در اینستاگرام نیستید ما راهکارهای ساده تر و کاربردی تر را در این مقاله بررسی خواهیم کرد که توصیه میشود حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

لطفا لینکهای دانلود بازنگری و بررسی بشه. خرید فالوور اینستاگرام بهترین و مطمئنترین روش ممکن است که در این مطلب به طور کامل آن را مورد بررسی قرار دادیم. در بخش های بعدی در خصوص بازدید استوری اینستاگرام توضیح خواهیم داد. تقریباً ۹۰ درصد کسب و کارها بعد از ساخت پیج اینستاگرام و پر کردن بایو پیج در اقدام بعدی به فکر افزایش فالوور اینستاگرام از هر روشی هستند! این اقدام هم باعث کاهش شدید فالوورهای پیج میشود هم اینستاگرام به دلیل این حجم از ریزش پیج شما را برای همیشه از صفحه اکسپلور حذف میکند و حتی پستهای بعدی تان را نیز به ۸۰ درصد مخاطبینتان نمایش نخواهد داد. بنابراین این سبک تولید محتوا میتواند روشی عالی برای معرفی خود به مخاطبان و فرصتی برای افزایش فالوور باشد. برای آزمودن این مطلب بعد از مطمئن شدن از شاپرکی بودن درگاه وبسایت مورد نظر میتونید تعداد کمی فالوور از سایت مورد نظر خریداری کنید تا کیفیت فالوور های سایت رو بسنجید و بعد خرید های بالاتر رو انجام بدید. در این مقاله به این موضوع پرداختیم که آیا خرید فالوور فیک خطرناک است؟ این روزها تعداد افراد سودجو و کلاهبرداری که پیجهایی با فالوور فیک را به جای پیجهای فالوور واقعی به فروش میرسانند، روز به روز در حال افزایش است. اگه در قسمت ریلز اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی محبوب، بچرخید حتما متوجه خواهید شد که بعضی از آهنگ ها یکدفعه ترند و محبوب میشن، در این مواقع تمام پیج های بزرگ و کوچیک با هر نوع فعالیتی که دارن، می خوان از این آهنگ ها روی ویدیو هاشون استفاده کنند.

این روزها اینستاگرام جایگاه ویژه ای در فضای مجازی دارد و تقریباً بیشتر کسانی که می شناسیم در این فضا فعالیت دارند.از طرفی روز به روز بر تعداد کاربران این شبکه اجتماعی افزوده می شود و به همین دلیل تبدیل به یک بستر ایده آل برای دسترسی به سرنخ های بیشتر شده است. اولین موردی که کاربران بعد از باز کردن یک پیج به آن توجه میکنند تعداد فالوور ها و میزان لایک و کامنت آن است و هر چقدر میزان این موارد بالاتر باشد درصد فالو کردن و خرید کاربر افزایش مییابد. خرید فالوور اینستاگرام یکی از مهم ترین اقدامات در رابطه با معرفی یک پیج به کاربران فضای مجازی در اپلیکیشن اینستاگرام است که با خرید فالوور اینستاگرام امکان دیده شدن آن پست در اکسپلور اینستاگرام نیز بیشتر خواهد شد، در نهایت آن پست توسط افراد بیشتری ویو و بازدید می خورد. اما فضای مجازی برعکس فضای واقعی قوانین خاص خود را دارد و رقابت در این فضا بسیار سختتر است. هرگز از این تعداد فالوور تعجب نکنید ! در واقع خرید فالوور تنها یک مزیت دارد و آن هم تأثیر روانی است که روی ذهن مخاطب شما میگذارد که در نگاه اول با توجه به تعداد فالوور بالای شما راحت تر به پیج شما اعتماد خواهد کرد. دوست عزیز، این پیج ها اکثراً با محتوای زرد یا مستهجن اقدام به جذب فالوور میکنند و در کمترین زمان ممکن عدهای معلوم حال متناسب با این محتوا سریع این پیج ها را فالو میکنند مقدار زیادی هم فالوور فیک به آن اضافه میکنند و به شما میفروشند. این افراد می توانند مشتری های شما باشند، یا با توجه به فعالیتی که انجام می دهید، پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارند. فالوور های واقعی با استفاده از لایک و کامنت به پیشرفت کسبوکار شما کمک میکنند و آنها جزئی از مشتریهای شما هستند که در صورت رضایت از محصولات و یا خدمات شما تبدیل به مشتری دائم شما نیز میشوند.

در اینستاگرام وجود دارند که بسیاری از آنها در ابتدای راهاندازیشان با خرید فالوور اینستاگراماز سایتهای معتبر مثل دیجی ممبر به فالوور زیاد رسیدهاند. آی دی پیج خود را روی تصویر یا ویدیو حک کنید تا کاربران اینستاگرام با مشاهده پست جذابی که از شما به اشتراک گذاشته شده، مستقیما وارد پروفایلتان شوند. با زدن روی این آیکون به گالری گوشی خود منتقل میشوید. اگر می خواهید دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام خود را یک شبه افزایش دهید ، این مقاله به هیچ وجه کمکی به شما نمی کند. تعداد فالوینگهای هر شخص، نشان دهندهی تعداد پیج هایی است که آن شخص دنبال میکند. کیکم کارداشیان که در حال حاضر صاحب یک برنامهی تلویزیونی است و در حوزهی کارآفرینی نیز نقش پر رنگی دارد، ۱۲۳ میلیون فالوور دارد. خرید فالوور اینستاگرام از نظر فنی "ایمن" نیست، اما نکته قابل توجهی وجود دارد که در ادامه به آن اشاره میکنیم. این روش چندان نیاز به صرف هزینه ی مستقیم ندارد و با بکارگیری چند نکته که در ادامه گفته میشود میتوان به جذب فالور واقعی به مرور زمان دست یافت. در ۹۰ درصد مواقع این اتفاق نمیافتد اما اگر هم پیج شما با زحمات شبانه روزی تان دوباره اوج بگیرید هر زمان امکان از دسترس خارج شدن پیج تان وجود دارد!

حال اگر خرید فالوور ایرانی با خرید لایک ایرانی همراه بشه تاثیر این روند را دو چندان میکنه! ساعت ها صد یا یا هزاران لایک دارد، هر ساعت قیمت مدل و توضیحات مربوط با هر مدل رادارد. به دنبال انتشار پست ها و استوری های راننده اتوبوس تیم فوتبال النصر عربستان در اینستاگرام، پیج اینستاگرام او در یک ساعت پس از انتشار عکس و استوری از ستارگان النصر ۱۳۰k فالوور جذب کرد. برای شروع به کار در فضای رقابتی کسب و کار ها قطعا به شبکه های مجازی و فعالیت در اینترنت نیاز دارید تا در صحنه باقی بمانید! از هر 10 اکانت اینستاگرام که به صورت خودکار و رباتی فعالیت میکنه 9 تای اونها ساسپند موقع و حتی دائم میشن پس مراقب باشید تا بهتر نشدن اوضاع و تحقیقات جامع در این باره ربات اینستاگرام خریداری نکنید. معنای لغوی کلمه فالوور در فارسی دنبالکننده است. تحویل سریع سفارشات یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد سایت دیجی فالوور است. یکی از مزیت های ربات اینستاگرام رشد سریع دنبال کنندگان پیج شماست. با خرید دنبال کنندگان، حتی اگر ربات باشند، اعتبار بالایی را به دست می آورید که احتمال دنبال کردن افراد واقعی را نیز برای شما افزایش می دهد. علاقمند شده و اعتماد می کنند تا صفحه شما را دنبال نمایند. به پیج شما اعتماد می کنند و زمانی که شما اقدام به تولید محتوا می کنید، باعث می شود که بخواهد پیج شما را به صورت جدی دنبال کند. زمانی که شما تعدادی فالوور اینستاگرام خریداری می کنید، اعتبار پیج خود را تا حدی بالا می برید. نکته مهم : اگر تمام این کارها را خودتان به صورت دستی انجام دهید قطعا اینستاگرام متوجه می شود که شما یک اسپمر هستید و اکانت شما را می بندد. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی و رسانه تصویری این روزها به یکی از پرکاربردترین روشها برای رونق کسب و کارها به شمار میرود.

برای خرید و فروش اکانت اینستاگرام باید به سایتهای معتبر مراجعه کنید و این کار را به صورت قانونی انجام دهید. پس حالا باید شبکه مجازی درست را انتخاب کنید! ۴. اگر پست از اکانتی عمومی با قابلیت اشتراکگذاری ارسال شده باشد، میتوانید آن را درون استوری اینستاگرام خود نیز منتشر کنید. اکانتی با نسبت زوج فالوور به شماره های فالو معمولاً عادی در نظر گرفته می شود. برای مشاهده لیست سلبریتیهای پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام سلبریتیهای ایرانی اینستاگرام را ببینید. 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت های لیست فالوو 98، برای هر کا میباشد . با صرف هزینه کم و زمان کوتاه میتوان تعداد فالوور های پیج اینستاگرام را افزایش داد که اصلیترین دلیل خرید فالوور نیز همین مورد میباشد. یکی از راه هایی که می توانید در اینستاگرام رشد کنید انتشار ریلز های جذابه، قابلیت ریلز (Reels) یک قابلیت خفن در این شبکه اجتماعیه که در چند سال اخیر برای رقابت با شبکه اجتماعی چینی به نام تیک تاک به ایستاگرام اضافه شده است. کلمه فالوور در پیج اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است و میزان اعتبار یک پیج را نشان میدهد. اما در حال حاضر، دیگر مانند گذشته نمیتوانید این کارها را انجام دهید، چراکه اینستاگرام پس از چند ده نفر فالو، به شما اخطار میدهد و در برخی موارد، شما را از حسابتان بیرون میکند و از شما میخواهد که اثبات کنید که ربات نیستید. تصاویر خود را به صورت اسلایدر در پست ها قرار دهید.

اگر شما تصاویر جذابی داشته باشید که محصولات و سرویس شما را نمایش بدهد مشتریان بالقوه شما تحت تاثیر قرار میگیرند. تشخیص فالوور فیک و واقعی، زمانبندی منظم در انتشار محتوا، افزایش فالوور ایرانی واقعی و فعال، فالوورهای هدفمندی که به مشتریان بالقوه شما تبدیل می شوند، دایرکت های اتوماتیک از جمله عملکردهای ربات اینستاگرام مای ممبر است. Feed Post: Feed Post همان پست معمولی است که به شکل های تکی و پست آلبومی در اینستاگرام قابل مشاهده است. پشتیبانی قابل اعتماد مدیریت رشد در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی می تواند طاقت فرسا باشد. ما در این مطلب همه پرسشها و ابهامات شما را در این زمینه برطرف خواهیم کرد. در این روش با توجه به معیارهایی که در قسمت قبلی برای تشخیص فالوورهای فیک و غیرفعال به شما گفتم باید اقدام به شناسایی فالوورهای فیک پیج تان کنید و به صورت دستی تک تک آن ها را حذف کنید. بدترین مسئله در خرید فالوور فیک اینستاگرام ریزش ناگهانی پیج هست چون هر از چند گاهی اینستاگرام اکانت های فیک رو بلاک و ساسپند میکنه و شما دوچار ریزش ناگهانی میشید! شاید تا 6 ماه پیش ربات اینستاگرامی وجود داشت که میشد از طریق خود جذب فالوور فعال اینستاگرام انجام داد ولی به تازگی با وجود آپدیت ها و تغییرات اینستاگرام این ربات ها باعث ساسپند شدن پیج شما میشن. هدف اصلی استفاده از ربات اینستاگرام واگذار کردن پیج شما به ربات است تا شما مجبور به فعالیت در پیج اینستاگرام خود نباشید و همه ی کار ها را به ربات بسپارید تا وقت خود را صرف دیگر اقدامات مهم کنید که به پیشرفت بیشتر شما کمک می کنند. اکثر کلاهبرداری در زمینه فروش پیج اینستاگرام مربوط به همین مورد است و افرادی که پیج ها رو میفروشند بعد از مدتی مجدداً آنها را تصاحب کرده و به فرد دیگری میفروشند.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بسته بندی ویترین و بوفه در حین جابجایی


یکی دیگر از وسایل خانه ویترین و بوفه است، وسیله ای بسیار پرکاربرد با کشوها و قفسه های فراوان که می توانیم وسایل شخصی مانند لباس یا اسناد یا ظروف و چینی های گران قیمت خود را در آن نگهداری کنیم. ویترین یا کنسول معمولا از چوب ساخته می شود که بسیار سنگین است و یکی از مشکلاتی که در بسته بندی ویترین و جابجایی آن وجود دارد سنگینی و حساس بودن دستگاه است که نیاز به دقت و دقت زیادی دارد.

در برخی موارد به دلیل کار زیاد روی بدنه یا ورودی نمایشگاه باید جدا شده و به صورت جداگانه تحویل داده شوند. اگر درب نمایشگاه فاقد قفل است، بهتر است با استفاده از چسب مخصوص درب را محافظت کنید و اگر قفل دارد، آن را قفل کنید و کلید را بردارید و در جای مطمئنی نگهداری کنید.

اگر دسته قابل جدا شدن است روی آن چسب بزنید تا ثابت شود. سپس نقاط حساس مانند گوشه ها و کنده کاری های چوبی را با یک یا دو لایه بادکنک یا پنج لایه مقوا بپوشانید سپس با چسب مخصوص بچسبانید و دوباره با نایلون ضربه ای یا سلفون بپوشانید.

ویژگی های ویترین تانیل چوب مناسب برای خانه های کوچک

اگر منطقه خانه شما کوچک است، باید یک نمایشگر کوچک بخرید. برخی از مغازه ها به سبک باز طراحی شده اند. فضای باز نمایشگاه نسبت به سایر نمایشگاه ها کوچکتر و کوچکتر است.

نمایش چقدر سخت است

ویترین از چوب، فلز، شیشه و آینه ساخته شده است. درب های جلو و کناری شیشه ای هستند. در پشت نمایشگر نیز از آینه استفاده شده است. شیشه و آینه قدرت و بازتاب را کاهش می دهند. آینه و پیشخوان شیشه ای وجود دارد.

برخی از طبقات این نمایشگاه شیشه ای است. استحکام و مقاومت نمایشگر باید به گونه ای باشد که بتواند وزن مواد تزئینی و فلزات را تحمل کند. بنابراین اجسام سنگین را روی کف شیشه ای قرار ندهید.

چگونه یک ویترین و بوفه ترتیب دهیم؟ Showcase and wooden buffet



1. در ابتدا باید کشوها را خالی کرد تا حمل آن راحت تر و راحت تر باشد. سپس وسایل را در کشو بسته بندی کنید.

2. جعبه ها را به طور کامل از کابینت خارج کنید، سپس بسته بندی کنید.

3. هر پوششی را بردارید. پس از برداشتن پیچ ها با استفاده از پیچ گوشتی، آنها را در جعبه یا کیسه نایلونی مخصوص نگهداری کنید تا هر زمان که نیاز داشتید به راحتی پیدا کنید. برای جلوگیری از آسیب، قفسه های شیشه ای را در پوشش پلاستیکی داخل پتو بپیچید.

4. برای جابجایی خود بوفه بهتر است زیر هر پایه از تسمه های کشویی استفاده کنید تا راحتتر حرکت کند و بتوانید آن را تا در ورودی حمل کرده و سپس به کامیون منتقل کنید. هنگام جابجایی و جابجایی بوفه باید با دقت و به آرامی انجام شود.

5. به علاوه برای جابجایی بوفه می توانید از چرخ دستی که اکثر شرکت های حمل و نقل حمل می کنند استفاده کنید. همچنین هنگام بارگیری کابینت مراقب باشید تا کابینت شما آسیب نبیند.

6. برای خروج از خانه، جعبه نمایشگر را روی کامیون دستی قرار دهید، این کار حمل بوفه در کامیون را آسان می کند.

7. برای جلوگیری از آسیب دیدگی به خصوص کمر حتما از تکنیک های مناسب بلند کردن استفاده کنید. ویترین و بوفه چوبی تانیل چوب

8. هنگامی که جعبه نمایشگر را در داخل خودرو قرار می دهید، آن را با نخ یا سیم محکم کنید. این کار از لرزش نمایشگر در هنگام چرخش خودرو جلوگیری می کند و از خط و خش روی بوفه جلوگیری می کند.

9. برای حرکت و انتقال به دستگاه بارگیری می توانید از رمپ استفاده کنید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام «آتش در آب»

متن آهنگ آتش در آب علی زند وکیلی

سر تا پا آتشی شعله میکشی میچرخی میرقصی اینچنین خاکستر میکنی میسوزی مرا میچرخی میرقصی اینچنین
تو میچرخی جنون می آید ز دریا موج خون می آید تو میرقصی چنین لیلی وار که او از جلد تو برون می آید
میخندانی مرا میگریانیم عاشق شیدا اینچنین از آتش آبمو در آب آتشم می لرزم می سوزم اینچنین
تو میرقصی تو میرقصانی چو مستانی تو میمستانی میان آسمان خونین چنان رعدی که میبارانی
تو میچرخی زمان میچرخد شعور کهکشان میچرخد تو هشیاری مثال مستان زمین و آسمان میچرخد
شب از عطر تو مست و شیداست حضور لحضه ها بی همتاست جهانی را تو میرقصانی برون تو خدا هم پیداست

 آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام «آتش در آب»


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

متن آهنگ زیبا از مجید رضوی

ببین با همه فرق داری زیاد ندیدم مثلت انقده زیبا
با اون دو تا چشم و ابروی سیاه خوشگلی اصلا بد به تو میاد
دوسش عشقی بهم دادی هرچی خواستمو داری تو انگاری
کی تورو میخواد اندازه من به تو حواسم هست
واسه چشمای قشنگت که دلم رفتش
موهات چه خوشگله چه فرفری چه لختش
تا میشینی پیش من سر رو سرم میذاری
آروم میگیره دلم تا میگی دوسم داری
اون مژه های بلند تو برده دلو
تو که واسه منی تو به من بده قول
چقدر وابستتم آخر سرم من میشم فدات
نمیخوامم که هیچوقتم اصلا اشکی شن چشات
واسه چشمای قشنگت که دلم رفتش
موهات چه خوشگله چه فرفری چه لختش
تا میشینی پیش من سر رو سرم میذاری
آروم میگیره دلم تا میگی دوسم داریجوان ایرانی (irjavan.com)

https://irjavan.com/%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%ac%db%8c%d8%af-%d8%b1%d8%b6%d9%88%db%8c/


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

دوره فیشیال صورت در تهران دکتر فاطمه حبشی

7 روش برای تمیز کردن صورت در خانه

پاکسازی پوست به چه معناست؟

از بین بردن سلول های مرده پوست و آلودگی های محیطی را لایه برداری می گویند. انجام این روش سلامت پوست را تضمین می کند و باعث شادابی و طراوت آن می شود. پاکسازی پوست با از بین بردن لایه سطحی پوست، ذرات چربی و گرد و غبار از روی پوست نیز از بروز آکنه و جوش های سرسیاه جلوگیری می کند.

چرا تمیز کردن پوست ضروری بود؟

لایه زیرین پوست انسان حاوی غدد چربی است. سبوم ترشح شده توسط این غدد از طریق مجاری باریک به سطح پوست می رسد و از طریق منافذ ریز سطح پوست به سطح پوست می رسد و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. حال اگر این منافذ به هر دلیلی از جمله آلودگی مانند گرد و غبار مسدود شوند، پوست صورت نه تنها درخشش و شادابی خود را از دست می دهد، بلکه منجر به ایجاد جوش می شود. پاکسازی پوست به از بین بردن سلول های مرده روی سطح پوست کمک می کند و در نتیجه مجاری چربی را باز می کند.

تمیز کردن پوست صورت در خانه همانطور که قبلا ذکر شد، یک راه ارزان برای حفظ سلامت و شادابی پوست، تمیز کردن آن در خانه است. برای شروع تمیز کردن پوست صورت در خانه، به یک سری اقدامات لازم نیاز دارید که در زیر به آنها اشاره خواهد شد.

شستن صورت: اولین و مهمترین مرحله برای پاکسازی پوست صورت، شستن پوست است. این عملکرد از دو جهت به پوست کمک می کند: اول اینکه آلاینده ها، کرم ها و لوازم آرایشی که قبلا استفاده کرده اید را از پوست صورت پاک می کند و اجازه بسته شدن منافذ پوست را نمی دهد و دوم اینکه پوست را برای پوست آماده می کند. جذب مواد مغذی و ماسک های طبیعی که استفاده می کنید. قبل از شستن صورت، بهتر است موهای خود را در پشت سر جمع کنید و با استفاده از نرم کننده معمولی یا شیر مرطوب، مواد آرایشی باقی مانده روی پوست را تمیز کنید، سپس صورت خود را مستقیماً با ژل تمیز کنید. صورت (مناسب پوست چرب) یا کرم پاک کننده (مناسب پوست خشک) را بشویید و با آب فراوان بشویید. بهتر است ابتدا پوست چشم ها را با آب گرم بشویید و سپس کمی برای شستن پوست به صورت دورانی روی پوست و بخار آب و مقدار کمی روی پوست و یک حلقه نور استفاده کنید. حوله، مقدار زیادی آب روی پوست برای گرفتن صورت شما

تهیه مواد لازم برای پاکسازی پوست صورت: پاکسازی پوست صورت نیاز به استفاده از بخار، لایه بردارها و ماسک های طبیعی دارد، بنابراین بهتر است از قبل آماده سازی کنید.

انواع روش های پاکسازی صورت در منزل

انواع روش های پاکسازی صورت در خانه

پاکسازی پوست صورت با استفاده از واتر میست

اگر به طور منظم این کار را انجام دهید، آب داغ می تواند منافذ مسدود شده پوست شما را باز کند و ناخالصی های وارد شده به آنها را از بین ببرد.

برای بخور دادن، یک قوری یا یک قابلمه کوچک را پر از آب کنید و بگذارید کاملا بجوشد، وقتی آب شروع به تبخیر کرد، قابلمه را از روی حرارت بردارید و در جای صافی قرار دهید و سر خود را با حوله بپوشانید، دراز کنید و نگه دارید. صورت. در جهت بخار، مواظب باشید صورت خود را به دیگ آب داغ نزدیک نکنید تا پوستتان نسوزد. 15 دقیقه در این حالت بمانید تا صورتتان کاملا بخار شود و منافذ پوستتان تمیز شود، سپس صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید و از یک مرطوب کننده استفاده کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر از این روش پاکسازی صورت، باید این کار را حداقل دو بار در هفته تکرار کنید.

پاکسازی پوست صورت با قدرت لایه برداری شکر

شکر را می توان به عنوان یک لایه بردار طبیعی استفاده کرد. برای این منظور کافی است دو قاشق را با آسیاب برقی چرخ کرده و در ظرفی بریزید و کمی آبلیمو و دو قاشق آب اضافه کنید تا مخلوط نهایی به صورت خمیر درآید. می توانید این پودر غلیظ را با حرکات دایره ای و به آرامی به مدت پنج دقیقه بر روی قسمت های مختلف صورت مانند بینی، چانه، پیشانی بمالید، برای مثال می خواهید از شر جای جوش خلاص شوید. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید و پس از خشک شدن با حوله نرم، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. برای بهترین نتیجه، می توانید این کار را یک بار در هفته انجام دهید.

صورت خود را با لیمو تمیز کنید

اسید سیتریک موجود در لیمو یک لایه بردار طبیعی است که می تواند منافذ پوست را باز کند و چربی اضافی پوست را از بین ببرد. برای استفاده از آب لیمو به عنوان یک پاک کننده موثر صورت، مقداری آب لیموی تازه تهیه کرده و روی پوست خود بمالید، صورت خود را به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید، سپس با آب گرم بشویید و پس از خشک شدن صورت خود با آن، صورت خود را بشویید. حوله تمیز، استفاده کنید. کرم مرطوب کننده سبک. برای نتایج بهتر، این روند را هر روز تکرار کنید.

پوست را با تخم مرغ تمیز کنید

سفیده تخم مرغ نیز یک ماده طبیعی است و برای پیشگیری و درمان منافذ مسدود شده بسیار مفید است. مواد مغذی موجود در سفیده تخم مرغ، پوست صورت را شاداب و جوان می کند، منافذ را کوچک می کند و ظاهری زیباتر و صاف به پوست می بخشد.

برای بهره مندی از فواید مفید ماسک سفیده باید سفیده را تکان دهید تا کف کند سپس در یخچال بگذارید و بعد از ده دقیقه با آب نصف لیموترش مخلوط کنید و سپس استفاده کنید. . این مخلوط را بمالید و بگذارید روی پوست صورتتان خشک شود، سپس صورت خود را با آب گرم بشویید و با یک حوله نرم و تمیز خشک کنید و کرم مرطوب کننده بزنید. این ماسک طبیعی را یک یا دو بار در هفته استفاده کنید و تاثیر شگفت انگیز آن را روی پوست خود مشاهده کنید.

همچنین می توانید با مخلوط کردن یک قاشق چایخوری عسل و یک سفیده تخم مرغ با استفاده از سفیده تخم مرغ، ماسک دیگری تهیه کنید. به عنوان لایه بردار یا اسکراب روی پوست بمالید. این خمیر را روی پوست خود بگذارید تا خشک شود سپس با آب گرم بشویید و مرطوب کننده بزنید. از این ماسک طبیعی پوست می توانید یک یا دو بار در هفته استفاده کنید.

پاکسازی پوست با استفاده از عسل

عسل یک ماده طبیعی است که می تواند از طرق مختلف برای پوست مفید باشد. این ماده علاوه بر اینکه در پاکسازی منافذ مسدود شده پوست صورت موثر است، می تواند ترشح غدد چربی را نیز کنترل کرده و علاوه بر آبرسانی به پوست، منافذ پوست را کوچکتر کند.

یکی از ساده ترین راه های استفاده از عسل این است که یک قاشق از آن را روی پوست بمالید و بگذارید ده دقیقه روی پوست بماند و سپس پوست خود را بشویید یا یک قاشق غذاخوری دارچین را با دو قاشق مخلوط کنید. خوب مخلوط کنید سپس آن را روی پوست خود بمالید و اجازه دهید 20 دقیقه روی پوست بماند. سپس آن را با آب ولرم بشویید. از این ماسک می توانید یک یا دو بار در هفته برای پاکسازی منافذ پوست استفاده کنید.

همچنین می توانید از ترکیب ماست، عسل و روغن زیتون برای پاکسازی صورت خود استفاده کنید و برای کاهش رنگ پوست، یک قاشق عسل، یک قاشق روغن زیتون و دو قاشق ماست را مخلوط کنید و روی صورت خود بمالید. پوست و پوست اجازه دهید حدود 15 دقیقه بماند و سپس صورت خود را بشویید.

رفرنس: آموزش فیشیال صورت در تهران فاطمه حبشی


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

یک سلاح مخفی برای درمان فوبیا

خون، حیوانات، حمام کردن و آینه از مواردی هستند که افراد زیادی نسبت به آنها فوبیا دارند. از بین این سیصد نوع چند نوع از آنها بیشترین استفاده را در درمان اختلالات و مشکلات روانشناختی به خود اختصاص داده اند که متد شناختی رفتاری (CBT) یکی از این روش های پر کاربرد است.نتایج پژوهشها کارآمد بودن این متد را در درمان مبتلایان به برخی از اختلالات روان شناختی مانند اختلال افسردگی ، اختلال استرس بعد از سانحه ، احتلال وسواسی - اجباری ، اختلال اضطراب,فوبیا منتشر و برخی از اختلالات شخصیتی مانند اختلال شخصیتی مرزی را مورد اثبات قرار داده است. این اثر شما را با جنبههای مختلف درمان آگورافوبیا و پانیک آشنا میسازد تا بتوانید متناسب با موقعیت خود از یکی از روشهای درمانی موجود برای بهبود وضعیتتان کمک بگیرید. به این ترتیب نظر بیمار در رابطه با مسائل و موقعیت های قبلی به کلی تغییر می کند. هنگام مشاهده لانه زنبوری (یکی از محرکهای ترایپوفیوبیک معمول)، افرادی که ترایپوفوبیا ندارند فوراً به چیزهایی مانند عسل یا زنبور عسل فکر میکنند - بدون اینکه به خطر نیش و حمله زنبورهای وحشی بیندیشند. شاید این ترس در موارد زیادی در اثر یادگیری یا مشاهده رفتار والدین در درون آنها نهادینه شده است اما کنار گذاشتن ترس های غیر معمول که فوبیا به آنها گفته می شود غیر ممکن نیست، فقط لازم است کمی جراتمان را زیاد کنیم و بدانیم که پیامدهای حاصل از عدم انجام یک کار کوچک چه مشکلات دنباله داری برای ما به وجود می آورد.

میتواند در این زمینه به شما کمک کند. سمیه شاهمرادی مشاور خانواده و مدرس دانشگاه تهران در همین راستا عنوان کرد: ترس وقتی از حد معمول فراتر رود، خطرناک است اما ترس معمولی مفید است چرا که باعث می شود فرد حواس خود را بیشتر جمع کند. این مشاور خانواده و مدرس دانشگاه تهران یادآور شد: در این موارد بردن افراد نزد دو دسته بسیار کارساز است. شاهمرادی مشاور خانواده و مدرس دانشگاه تهران در خصوص آشنا سازی فرد با پیامدهای ترس خود بیان کرد: وقتی افراد با پیامدهای ترس خود آشنا شوند،راحت تر می توانند با آن کنار بیایند. فوبیای اجتماعی در خانواده ها وجود دارد. شاهمرادی مشاور خانواده در خصوص بهترین تکنیک مقابله با ترس اظهار داشت: یکی از بهترین و موفق ترین راه درمان فوبیا مواجه شدن با چیزی است که فرد از آن می ترسد که به صورت تدریجی یا یکباره است. اگرچه ژنتیک به احتمال زیاد در ایجاد هراس نقش دارد، اما مشاهده مکرر واکنش فوبیای شخص دیگری نیز باعث ایجاد آن در کودکان می شود.

معمولاً مغز امواج بتا ۲ (High Beta) زیادی را در قسمتهای مرکزی خود تولید میکنند، که در QEEG این افراد مشاهده میشود. وقتی افراد مبتلا به ترایپوفوبیا اشیاء محرک را میبینند، علائمی مانند ترس شدید، حالت تهوع، خارش، تعریق، لرزش و حتی حملات هراس را تجربه میکنند. میلیونها نفر در جهان از فوبیا یا اختلالات ترس در عذاب هستند و برای رهایی از این احساسات به جاهای بلندی میروند تا از شی، مکان یا وضعیتی که تحریکشان میکند، دور شوند. به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ دور و اطراف ما کم نیستند افرادی که از پزشک و آمپول می ترسند و با دیدن آن ترسی عجیب سراسر وجودشان را فرا می گیرد، حاضرند هر کاری انجام دهند اما یک آمپول برای بهبودی سریعتر نزنند. صادقی درهمین راستا افزود: در تکنیک مواجه شدن با ترس فرد را با مراتب مختلفی از ترسش روبه رو می کنند و بعد روش هایی را به فرد آموزش می دهند که بتواند خودش را آرام و اضطراب را از خود دور کند. تیم تحریریۀ درمانکده جمعی از نویسندگان حوزۀ سلامت و پزشکی هستند که به صورت تخصصی به موضوعات پزشکی و سلامتی تحریر میکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ اما امروزه دانشمندان به دنبال امکان توسعه این فناوری برای استفاده در زمینه سلامت روان و درمان اختلالات روانی مانند فوبیا، درد مزمن و افسردگی هستند. سلامت روان شما به اندازه سلامت جسمی شما مهم است، بنابراین حتماً با یک روانشناس مجرب در مورد آنچه تجربه میکنید صحبت کنید. حال آنکه بسیاری از آدمها تصور میکنند مرکبات بهترین منبع ویتامین C است، بهتر است مصرف فلفل دلمه زرد، انگور فرنگی سیاه، و فلفل چیلی قرمز را نیز امتحان کنید. انواع فوبیا میتواند نسبت به شی یا محیط خاصی ایجاد شود؛ اما به طور کلی فوبیا را به دو دسته فوبیای خاص و فوبیای پیچیده تقسیم میکنیم. به عنوان مثال، هنگام درمان ترس از پرواز، ارتفاع، سرعت و مدت زمان را می توان به تدریج متناسب با وضعیت بیمار کنترل کرد. در بعضی موارد، ترس به خودی خود و بدون هیچ گونه درمان خاصی برطرف میشود. رافائل سانتاندرو در کتاب بدون ترس، به ما میآموزد که ریشهی ترسهای آزاردهنده و همیشگیمان را پیدا کنیم، در برابر آنها بایستیم و کنترلشان کنیم.

تا قبل از اینکه احساس ترس، فوبیا را در شما تشديد نكند ممكن است كاملاً احساس آرامش كنيد اما زماني كه فوبیا تشديد شد امكان بروز حمله پانیک در شما وجود دارد. اگر با ترس ها مواجهه صورت نگیرد، باعث ایجاد و بروز حملات پانیک اتک می شود. با گذشت زمان، بیمار احساس کنترل بر ترس های خود و توانایی سازگاری و مقابله با آنها را پیدا می کند. الکل یا سایر داروهایی را که ممکن است برای کاهش احساس اضطراب خود استفاده کنید را نیز ذکر کنید. وی درباره روش خود درمانی تاکید کرد: یکی دیگر از روش های مقابله با ترس های غیر طبیعی نظیر ترس از آمپول، خود درمانی است که به تنهایی موثر نیست و حتی گاهی اشتباه است. به علاوه آزمایش هایی در این زمینه بر روی حیوانات نیز انجام شده است که نشان دهنده شباهت این موضوع بر روی حیوانات نیز است. فرد مبتلا به فوبیا معمولا با نوعی اختلال اضطرابی درگیر است که در زمان مواجهه با عامل فوبیا بروز کرده و باعث تجربهی ترس و اضطراب شدیدی در شخص میشود. برخلاف اختلالات اضطراب عمومی، فوبیا معمولا به چیزی خاص متصل میشود.

دنیای مجازی درمانی نوعی از مواجهه درمانی است که برای درمان اختلالات روحی و روانی استفاده می شود. فوبیای خاص میتواند باعث ناراحتی جسمی و روانی شود. شاید تعجب آور به نظر برسد، اما دنیای مجازی درمانی واقعا یک فناوری جدید نیست و از دهه نود اما با تکنیک های بسیار ساده تر، برای درمان برخی اختلالات روانی استفاده می شود. برای کسی که آسیب روحی دیده یا دچار تشویش و اضطراب است، ممکن است احساس راحتی نداشته باشد که به طور مستقیم با او صحبت شود. ترس یکی از علائم رایج است، اما انزجار اغلب به عنوان احساس توصیف ناپذیری که مردم در رابطه با این فوبیا دارند در نظر گرفته میشود. وی ادامه داد: نوع دیگر، ترس غیر طبیعی یا فوبیا نام دارد که به نوعی ترس بیش از حد و غیرعقلانی از چیزهای خاص است که موجب اختلال در جریان عادی زندگی است، برای نمونه فرد از پزشک می ترسد که باعث عدم مراجعه به پزشک یا با حالت اضطراب شدید نزد دکتر می رود. جی پلاس، جدیدترین اپلیکیشن های دنیای مجازی پس از تغییر نام فیس بوک به «متاورس» سر و صدای زیادی به پا کرد. فوبیا را با استفاده از دنیای مجازی و بر اساس شبیه سازی موقعیت و یا شیئی که بیمار از آن می ترسد، درمان کرد.

درمان با استفاده از دنیای مجازی چیست و چگونه انجام می شود؟ اما وقتی او در خانه است و یک عینک می زند یا با یک دستگاه در دنیای مجازی متصل می شود، ممکن است بیشتر به درمان بپردازد. محققان در جدیدترین یافته های خود درمان بیماری های روحی با استفاده از دنیای مجازی را کشف کرده اند. درمانگر به جای برقراری ارتباط رودررو با درمانگر، در فضای مجازی از طریق یک صفحه نمایش ثابت روی سر و یک دستگاه مانند عینک با درمان پذیر تعامل می کند. نویسندگان کتاب مایکل نینان و ویندی درایدن به زبانی ساده و در عین حال دقیق و فنّی شیوههای شناختدرمانی را آموزش میدهند. صادقی ادامه داد: نکته مهم این است که با اینکه هراس های غیر معمول جزء اختلالات اضطرابی نسبتاً جدی است اما افراد باید برای درمان به روانشناس و مشاور مراجعه کرده و تلاش کنند که مسئله شان را با کمک آنان حل کنند، در واقع به علت ریشه ها، گستردگی و عمقی این مسائل ترس زا ممکن است خود فرد به تنهایی از عهده آن برنیاید در نتیجه ترس های غیر معمول به مراتب افزایش می یابد. صادقی افزود: یک چرخه مدام تکرار می شود و فرد نه تنها از آن بیرون نمی آید بلکه خاطرات تلخی که از این موضوع دارد مرتب افزایش می یابد، در نتیجه اگر تلاشی برای حل این موضوع نشود احتمال وخیم تر شدن وضعیت هم وجود دارد.

این عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم شناختی درباره راهکارهای مقابله با ترس های غیر معمول عنوان کرد: با توجه به ویژگی خود تشدید کنندگی دراین موضوعات، ضروری است که افراد برای حل این مشکل اقدام کنند که گزارش های انجام شده هم نشان از قابل حل بودن درصد بالایی از این ناراحتی ها در افراد است. بنابراین ما باید به کمک روانشناسی این استرس را مدیریت کنیم. درست است که فرد نخست باید خودش تصمیم به درمان بگیرد اما در درمان های روان شناختی حضور پزشک متخصص باعث نتیجه گیری زودتر می شود. اما اگر یک فوبیای خاص بر روند زندگیتان اثر گذاشت، درمانهای متعددی در دسترساند که میتوانند به شما کمک کنند تا بر ترستان غلبه کنید. همانطور که یاد می گیرید چگونه واکنش ها، افکار و احساسات خود را بهتر مدیریت کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید، متوجه خواهید شد که اضطراب و ترس شما کاهش می یابد و دیگر فوبیای شما زندگیتان را کنترل نمیکند. کتاب فوبی و انواع آن نوشته مهدی حاتمی و شیرین مریدی، به تحلیل و بررسی فوبیا و گونههای مختلف آن میپردازد و شما را با این بیماری بیشتر آشنا میسازد و روشهای درمان آن را ارائه میدهد و به شما کمک میکند تا بر این ترستان غلبه کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین روانشناس در تهران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

راهنمای خرید پرینتر

راهنمای خرید پرینتر خانگی

یکی از مهم ترین وسایلی که امروزه اکثر خانه ها به آن نیاز دارند چاپگر است. چاپگرها برای استفاده ساده و حرفه ای استفاده می شوند. انواع مختلفی برای صنایع، اداری، گرافیک و حتی مصارف خانگی در بازار وجود دارد. اما در این مقاله قصد داریم در مورد انواع پرینترهایی که برای مصارف خانگی ساخته می شوند صحبت کنیم. پرینترهایی که اغلب سبک، فشرده و ارزان هستند و فناوری های ساده اما کاربردی دارند. در اینجا قصد داریم در مورد ویژگی های این چاپگرها صحبت کنیم. برای کمک به خرید چاپگر خانگی با ما همراه باشید.

چه پرینتری برای خانه بخرم؟

بدون شک، اگر به دنبال راهنمای خرید چاپگر خانگی هستید، نیاز به آن را احساس کرده اید. اما چه چیزی لازم است؟ اولین سوالی که باید قبل از انتخاب و خرید از خود بپرسید این است که این چاپگر را برای چه کاری نیاز دارم؟

شاید شما هم از آن دسته والدینی باشید که برای چاپ تکالیف فرزندشان به چاپگر نیاز دارید. شاید شما یک کارمند از راه دور هستید که دفتر خود را به خانه منتقل کرده اید. ممکن است شما دانش آموزی باشید که می خواهید جزوه درسی خود را چاپ کنید. با این حال، قبل از پرداختن به مشخصات پرینترهای خانگی، از خود بپرسید که برای چه هدفی و برای چند نفر این چاپگر را خریداری می کنید.

راهنمای خرید چاپگر خانگی - انتخاب بهترین و ارزان ترین

کدام چاپگر برای مصارف خانگی مناسب است؟

ما به شما کمک می کنیم قبل از پاسخ به این سوالات ابتدا با ویژگی های مختلفی که در چاپگرها گنجانده شده است آشنا شوید و سپس با توجه به پاسخ هایی که به این سوالات می دهید چاپگر خانگی خود را خریداری کنید. بدون شک برای انتخاب باید تعدادی معیار را در نظر بگیرید. در زیر به عوامل مهمی می پردازیم که به شما در خرید چاپگر خانگی مناسب کمک می کند.

تکنولوژی چاپ پرینتر خانگی

اولین چیزی که هنگام خرید چاپگر خانگی باید به آن توجه کنید، فناوری چاپ آن است. این انتخاب مستقیماً بر هزینه های نگهداری و تعمیر چاپگر شما تأثیر می گذارد. بسته به این که از چاپگر خود برای چه کاری استفاده می کنید و چند بار چاپ می کنید، می توانید بین چاپگر لیزری یا چاپگر جوهر افشان یکی را انتخاب کنید. هر کدام از این دو نوع نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

کوچه دشمن، گوکاپا

خوب، اولین چاپگری که به آن خواهیم پرداخت چاپگر لیزری است. این چاپگرها متن را به خوبی چاپ می کنند. اگرچه من چاپگرهای لیزری را بیشتر در مدل های سیاه و سفید می بینم، اما انواع رنگی و حرفه ای وجود دارد.

پرینتر لیزری خانگی

پرینترهای لیزری معمولا برای چاپ عکس مناسب نیستند. حتی محصولاتی که قابلیت چاپ رنگی دارند نیز برای این کار خاص طراحی نشده اند. این چاپگرها انتخاب خوبی برای مصارف خانگی هستند. می توانید اندازه های کاغذ سفارشی را با آن به راحتی چاپ کنید.

پرینترهای لیزری از نظر سرعت نیز امتیاز خوبی دارند و می توانند با سرعت 9 تا 25 صفحه در دقیقه چاپ کنند (این سرعت بسته به ظرفیت چاپگر می تواند بیشتر باشد). دقت این نوع چاپگرها نیز بسیار بالاست و خوانایی متون بسیار بالاست.

تکنولوژی جوهرافشان

شاید شما هم جزو کسانی باشید که در زمینه چاپ رنگی فعالیت می کنید. سپس انتخاب پرینترهای جوهرافشان برای شما مناسب است. اکثر چاپگرهای جوهرافشان متن سیاه و سفید را با سرعت 5 تا 18 صفحه در دقیقه تولید می کنند. البته کیفیت کمی پایین تر از چاپ لیزری است. اما او در چاپ عکس های رنگی سنگ تمام گذاشت. این چاپگرها قابلیت چاپ کاغذ با اندازه استاندارد را نیز دارند و حتی می توانید از فناوری چاپ بدون حاشیه نیز بهره ببرید.

پرینتر جوهر افشان Ev

این پرینترها ارزانتر از پرینترهای لیزری هستند، اما هزینه بارگیری و نگهداری کارتریج بیشتر از پرینترهای لیزری است. نکته بسیار مهم در مورد پرینترهای جوهرافشان این است که در صورت عدم استفاده طولانی مدت، احتمال دارد هد دستگاه دچار مشکل شده یا خشک شود و نیاز به تعویض داشته باشد، گاهی اوقات این کار به صرفه نیست و چاپگر قابل استفاده نیست. . استفاده می شود بنابراین، اگر نیازی به چاپ هر روز یا هر هفته ندارید، انتخاب چاپگر جوهر افشان انتخاب خوبی نخواهد بود.

چاپگر تک یا چند کاره

پرینترهای لیزری و جوهرافشان با توجه به کاربردشان به سه دسته تقسیم می شوند.

1- چاپگرهای یکبار مصرف: این چاپگرها فقط چاپ می کنند.

2- چاپگر سه کاره: چاپگر سه کاره که علاوه بر چاپ، اسکنر و کپی نیز می باشد.

3: چاپگر با چهار عملکرد: چاپ; علاوه بر اسکن و کپی؛ چاپگرها مجهز به چهار سیستم فکس هستند که می توانید از آنها برای فکس استفاده کنید.

چاپگر خانگی چند منظوره

چاپگر رنگی یا تک رنگ

خروجی رنگی چاپگر به سیاه و سفید و رنگی تقسیم می شود. چاپگرهای سیاه و سفید متن را سیاه و سفید چاپ می کنند و اگر تصاویر رنگی در فایل وجود داشته باشد به صورت سیاه و سفید بدون رنگ چاپ می کنند. اگر چاپگر رنگی شما تصاویر و متن را رنگی چاپ می کند.

چاپگرهای خانگی بسته به کاربردشان به صورت تک رنگ یا رنگی تولید می شوند. برخی دو احتمال دارند. اگر چاپگر قادر به چاپ از هر دو خروجی باشد. قبل از چاپ از شما خواسته می شود که چاپ رنگی یا سیاه و سفید داشته باشید.

اندازه چاپ یا بزرگترین اندازه کاغذ قابل استفاده

چاپگرهای خانگی دارای استانداردهای چاپ برای کاغذهای A4 و A3 هستند. این سایز برای کارهای روزمره مناسب است.

اگر به یک چاپگر سایز بزرگ نیاز دارید، باید چاپگرهای بزرگتر بخرید. چاپگرهایی که نمی توانند صفحات بزرگ را چاپ کنند به عنوان چاپگرهای تجاری و غیره طبقه بندی می شوند.

چاپ دو رو و یک رو

سیستم های چاپ چاپگر به دو نوع چاپ یک طرفه و چاپ دو طرفه اتوماتیک تقسیم می شوند. در سیستم یک طرفه ابتدا یک طرف کاغذ را چاپ می کنید و برای چاپ روی طرف دیگر باید کاغذ را از دستگاه جدا کرده و در طرف بعدی قرار دهید.

اما فناوری سیستم چاپ دورو کار شما را ساده می کند و فرآیند برداشتن و برگرداندن کاغذ را خودکار می کند. این بدان معناست که لازم نیست کاغذ را به صورت دستی برگردانید و دوباره در چاپگر قرار دهید تا در طرف دیگر چاپ شود.

اتصالات و پورت های چاپگر خانگی

از نظر اتصال، چاپگرهای نسل جدید گاهی اوقات از یک یا چند روش اتصال پشتیبانی می کنند. اما چاپگرهای خانگی اغلب دارای ویژگی های اتصال زیر هستند.

Heimdruckeranschlüsse

USB: این روش یکی از رایج ترین و قدیمی ترین روش های اتصال در چاپگرهای مختلف است. با اتصال کابل USB، ارتباط بین چاپگر و کامپیوتر برقرار شده و چاپ انجام می شود.

شبکه اترنت: به لطف این ویژگی، می توانید یک چاپگر را به چندین دستگاه متصل کنید. این استفاده بیشتر برای خانه هایی مناسب است که چندین سیستم از یک چاپگر استفاده می کنند.

شبکه بی‌سیم: برای استفاده از چاپگرهای قدیمی‌تر، باید یک کابل را به رایانه خود وصل می‌کردید. اما به لطف فناوری بی سیم، می توانید یک سند را از تلفن همراه یا رایانه خود بدون اتصال کابل چاپ کنید.

Wi-Fi Direct: این ویژگی عالی است. دیگر نیازی به اتصال دستگاه ها و چاپگر خود به مودم WiFi برای چاپ ندارید، می توانید تصاویر و اسناد را در صورت سازگاری با چاپگر، مستقیماً از طریق Wi-Fi Direct و بدون نیاز به آن، روی دوربین یا تلفن همراه خود چاپ کنید. مودم بی سیم چاپگر از طریق WiFi با تلفن یا دوربین شما جفت می شود و چاپ می کند.

کیفیت چاپ روی چاپگر خانگی

وضوح چاپ استانداردی است که برای نشان دادن کیفیت متن و تصاویری که چاپگر چاپ می کند استفاده می شود. به این استاندارد کیفیت چاپ نیز می گویند. واحد کیفیت چاپ dpi و بالاترین سطح آن 1200*1200 می باشد.

چاپگرهای خانگی از برندهایی مانند HP و Canon معمولاً از چاپ 600 x 600 dpi برای چاپگرهای خود استفاده می کنند.

بیشتر فعالیت های ماه

گردش مالی ماهانه مشاغل خانگی معمولا بین 1000 تا 50000 چاپ در ماه است. اما شرکت های سازنده استفاده از آن را برای چاپ بیش از 300 تا 500 بار در ماه توصیه نمی کنند.

برخی از مدل های کوچکتر فقط 100 تا 250 برگ در ماه چاپ می کنند. استفاده صحیح از آسیب به اجزای داخلی چاپگر جلوگیری می کند.

علاوه بر این، فراموش نکنید که چاپگرها در خانه هستند و برای کار با کیفیت بالا طراحی نشده اند. اگر به یک چاپگر باکیفیت نیاز دارید، چاپگر خانگی با بهترین کیفیت را تهیه کنید. یا به سراغ یک مدل چاپگر خانگی بزرگتر و حرفه ای تر بروید.

سرعت چاپ چاپگر خانگی

قبل از هر چیز باید بدانید که سرعت چاپ رنگی با سرعت چاپ سیاه و سفید کاملا متفاوت است. این سرعت حتی بین چاپگرهای لیزری و جوهرافشان متفاوت است.

سرعت چاپ پرینترهای لیزری سیاه و سفید بین 18 تا 30 صفحه در دقیقه است. برای پرینترهای جوهرافشان، این مقدار بین 4 تا 10 صفحه در دقیقه تخمین زده می شود.

در صورت نیاز به دقت و سرعت، حتما انواع پرینترهای لیزری و جوهرافشان را در این مورد مقایسه کنید. البته به یاد داشته باشید که برند اچ پی در هر دو نوع پرینترهایی که برای مصارف خانگی تولید می کند سرعت قابل قبولی از نظر سرعت دارد.

تعداد صفحات قابل چاپ برای کارتریج

کارتریج در واقع تونر یا مخزن جوهر چاپگر است. البته هرچه این کارتریج ها بزرگتر باشند ظرفیت بیشتری دارند. برخی از مدل های چاپگر خانگی دارای کارتریج های کوچک هستند. در نتیجه بسیاری از صفحات را نمی توان با آن چاپ کرد.

از طرفی برخی کارتریج های بزرگتری دارند که با آن می توانید 1000 تا 50000 صفحه را چاپ کنید.

اگر از چاپگر خانگی خود زیاد استفاده می کنید، حتما چاپگری با کارتریج با ظرفیت بالاتر بخرید. البته کارتریج ها را می توان با تونر یا جوهر (تونر در چاپگرهای لیزری و جوهر در چاپگرهای جوهرافشان) پر کرد. اما معمولا بعد از یک سال باید آن را تعویض کنید و از کارتریج جدید استفاده کنید.

هزینه مصرف، نگهداری و تعمیرات

مهم ترین مسئله هنگام خرید چاپگر خانگی، هزینه مواد مصرفی مانند تونر یا کارتریج جوهر، قطعات مورد استفاده، نگهداری و هزینه نگهداری کلی است. ما به دنبال محصولاتی با هزینه نگهداری کم هستیم.

تعمیر و نگهداری پرینترهای خانگی

در نگاه اول، وقتی به قیمت نگاه می کنید، ممکن است هزینه خرید یک چاپگر لیزری بیشتر از یک چاپگر جوهر افشان به نظر برسد. اما تجربه ثابت کرده است که پرینترهای لیزری هزینه کمتری برای جایگزینی کارتریج، تعمیرات و قطعات در دراز مدت دارند.

اما کیفیت چاپگرهای جوهرافشان به خصوص چاپ رنگی و عکس را نمی توان انکار کرد. در نهایت، بسته به بودجه چاپگر خود، ویژگی های مورد نظر و نحوه استفاده از چاپگر، می توانید بین این دو چاپگر برای مصارف خانگی یکی را انتخاب کنید.

مشخصات سازنده چاپگر

اکنون که اطلاعاتی در مورد خرید چاپگر خانگی به دست آورده اید و با فناوری های آنها آشنا شده اید، بد نیست مارک های آنها را نیز بشناسید.

برترین برندهای چاپگر خانگی

اچ پی و کانن دو برند پیشرو در تولید چاپگرهای خانگی هستند. استانداردهای محصولات این دو برند بسیار بالا بوده و در مقایسه با تکنولوژی و عملکردشان با قیمت های مناسب تری عرضه می شوند.

پس اگر تصمیم به خرید یک چاپگر خانگی خوب و با کیفیت دارید، فراموش نکنید که حساب ویژه ای با این دو برند باز کنید. امیدوارم شما را ناامید نکنند.

قیمت چاپ

اما یکی از بزرگترین فاکتورهایی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، قیمت چاپگر است. پرینترهای لیزری گرانتر از پرینترهای جوهرافشان هستند. اما در قسمت هزینه و نگهداری توضیح دادیم که هزینه های نگهداری پرینترهای جوهرافشان نسبت به پرینترهای لیزری گرانتر است.

رنج قیمت پرینترهای خانگی در برندهایی مانند کانن یا اچ پی از 5 میلیون تومان شروع می شود و تا حدود 10 میلیون تومان می رسد. البته هر چه پرینتر ارتقا یافته باشد و کارکردها و امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

وزن چاپگر خانگی

وقتی نوبت به خرید یک چاپگر خانگی می رسد، به دلیل اندازه کوچک آنها سبک هستند. وزن آنها معمولا از 4 تا 9 کیلوگرم متغیر است. برای مقایسه باید بگوییم که برخی از پرینترهای صنعتی بیش از 20 کیلوگرم وزن دارند.

ابعاد چاپگر خانگی

ما نمی توانیم اندازه های خاصی را به شما معرفی کنیم. اما به طور کلی چاپگرهای خانگی با ابعادی طراحی می شوند که بتوانید آن را به راحتی روی میز قرار دهید.

وزن و ابعاد چاپگر خانگی

بیشتر ابعاد آنها از نظر طول و عرض و ارتفاع به 40 سانتی متر نمی رسد. بنابراین می توانید با خیال راحت جایی برای آن روی میز خود باز کنید.

صفحه نمایش مانیتور یا چاپگر

چاپگرهای نسل جدید هوشمندتر می شوند. یکی از مهمترین عناصر اضافه شده به چاپگرهای جدید برندهای مختلف صفحه نمایش است. صفحه نمایش ها کوچک هستند. اما در برخی موارد کاملا رنگی و لمسی هستند. از این صفحات برای کنترل چاپگر استفاده می شود.

حافظه چاپ خانگی

ممکن است تعجب کنید، اما برخی از چاپگرهای HP و Canon دارای رم مخصوص به خود هستند. این حافظه برای انتقال اطلاعات و افزایش سرعت و دقت چاپگر طراحی شده است. همچنین می توانید این حافظه را با کارت های حافظه جانبی افزایش دهید. همچنین می توانید این حافظه داخلی را با استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ خود به طور کامل پاک کنید. اگر به ویژگی ها و فناوری های جدید در چاپگر خود علاقه دارید، حتماً به حافظه خارجی چاپگر خود نگاه کنید.

اخرین حرف

مطمئناً چاپگرهای خانگی در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده اند. مهمتر از همه به این دلیل که برندهای مختلف و معروفی در دنیا مانند اچ پی و کانن تامین کننده فناوری های جدید هستند. اگر شما هم می خواهید یک چاپگر برای مصارف خانگی داشته باشید، قطعاً به راهنمایی نیاز دارید. در این مقاله به طور خاص به راهنمای خرید چاپگر خانگی می پردازیم و چاپگرها را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم.

برای بررسی قیمت و خرید چاپگر خانگی مورد نظر می توانید از طریق لینک زیر به فروشگاه شرکت آوای فرهنگ آریا مراجعه کرده و لیست پرینترهای با قابلیت فیلتر و مقایسه بر اساس امکانات و قیمت ها را مشاهده کرده و خریدی آسان را تجربه کنید. قیمت مناسب همچنین می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید یا برای مشاوره در واتساپ پیام دهید.

نمایش بیشتر: راهنمای خرید پرینتر خانگی


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آهنگ جدید حامد همایون به نام چتر دستاتو رو سرم وا کن حس کنم با تو زیر بارانم

متن آهنگ چتر دستاتو رو سرم وا کن حس کنم با تو زیر بارانم حامد همایون

چتر دستاتو رو سرم وا کن حس کنم با تو زیر بارانم!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/95758/


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

گفتار درمانی چیست؟


وقتی این سوال پیش می آید که گفتار درمانی چیست؟ احتمالاً به لکنت یا مشکل در ساخت حرف «S» فکر می کنیم. اگرچه این دو اختلال نیز در حوزه گفتار درمانی قرار می گیرند، اما دامنه بسیار گسترده تری دارد.

یا این که وقتی اسم تشخیص گفتار را می شنوند فکر می کنند که این رشته با افراد حرف می زند و باید مثل روانشناسی باشد. او در این باغ است، صحبت می کند! یعنی هر مشکلی در کلمه مورد تجزیه و تحلیل و پشتیبانی قرار گرفته است. بیایید نگاهی دقیق تر به این بخش، بخش کار و غیره بیندازیم. بحث در مورد پزشکی چیست؟ کامل جواب بده

گفتار درمانی چیست؟

گفتار درمانی چیست؟

لوگوتراپی یا آسیب شناسی گفتار و زبان شاخه ای از توانبخشی است که به درمان آسیب شناسی اختلالات گفتار و زبان می پردازد. در واقع، گفتار و زبان (ما در مورد تفاوت گفتار و زبان بحث کردیم) بخش مهمی از برقراری ارتباط با دیگران است.

سایر زمینه های توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، ارتوپدی، شنوایی شناسی و بینایی سنجی است. هدف همه کسانی که در حوزه توانبخشی فعالیت می کنند، دستیابی به بالاترین ظرفیت ممکن افراد دارای معلولیت در جهت بهبود زندگی فردی و اجتماعی افراد است. بنابراین گاهی اوقات هدف مراقبت کامل از افراد دارای معلولیت نیست. در عوض، سعی کنید از توانایی های همه بهترین استفاده را ببرید.

گفتار درمانگر کیست؟

گفتار درمانگر کیست؟

آسیب شناس گفتار یا گفتار درمانگر کسی است که اختلالات مربوط به گفتار، زبان و بلع را ارزیابی، تشخیص و درمان می کند. در واقع گفتار درمانی ارتباط درمانگر است. همانطور که قبلاً ذکر شد، بخشی از ارتباطات، صحبت کردن است. ما می توانیم از طریق خواندن و نوشتن، زبان بدن، حالات چهره و حتی تماس چشمی با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم.

بنابراین، کار گفتار درمانگر محدود به «حرف زدن» نیست، زیرا این اتفاق برای بسیاری از افرادی که به دلیل آسیب مغزی یا آسیب اعضای صورت (مثلاً قطع ماهیچه زبان یا فلج) نمی توانند صحبت کنند، اتفاق می افتد، اما این افراد باید این کار را انجام دهند. . از ممنوعیت ارتباط منصرف نشوید.

در اینجا لازم است با روش جبرانی ارتباط برقرار شود تا مشخص شود. همچنین در برخی موارد اگر افراد در روش های ارتباطی غیر از تکلم مانند زبان بدن، تماس چشمی و ... قوی نباشند، ممکن است به گفتار درمانگر ارجاع داده شوند.

همچنین به دلیل دانش ویژه ای که از فیزیولوژی و آناتومی اندام های زبان، دهان، حلق، حنجره و ... دارد، در قسمت بلع نیز فعالیت می کند و به نوزادان یا بزرگسالانی که در بلع و غذا خوردن مشکل دارند کمک می کند.

بسته به مشکل مشتری، یک گفتار درمانگر ممکن است با متخصصان مغز و اعصاب، متخصص اطفال، متخصص گوش و حلق و بینی، روانپزشک، روانشناس، شنوایی شناس، کاردرمانگر ذهنی و فیزیکی، فیزیوتراپیست، معلمان مدرسه (برای کودکان در سن مدرسه) و پرستاران کار کند. بیمارستان) باید برای اثربخشی بیشتر ارتباط برقرار کرده و درمان چندوجهی ارائه دهد.

علاوه بر این در بسیاری از موارد علاوه بر درمان بیماری مستقیم فرد، محیط زندگی فرد را نیز اصلاح و بهبود بخشیده تا شرایط مطلوبی برای بهبودی فرد ایجاد شود.مادر و معلم مدرسه

تفاوت گفتار و گفتار چیست؟

تفاوت گفتار و زبان چیست؟؟

در واقع وقتی صحبت می کنیم بخشی از فرآیند گفتار در مغز ما انجام می شود (مانند انتخاب کلمات، جملات و ...) که یک فرآیند ذهنی، زبانی است و بخشی از آن از طریق ریه ها، ماهیچه ها انجام می شود. . زبان و... اصوات و کلماتی را می سازد که جزء گفتار هستند.

وین به گفتار درمانی نیاز دارد؟

به طور کلی هر فردی (در هر سنی) که در برقراری ارتباط به خصوص از طریق گفتار و زبان مشکل دارد، باید به گفتار درمانی برود. البته در کودکان زیر 6 سال توانایی برقراری ارتباط با سن مشخص می شود.

افراد دارای لکنت زبان، افراد دارای اختلال گفتار، افراد مبتلا به اوتیسم، افراد کم توان ذهنی، افراد دارای اختلال خواندن، نوشتن و ریاضیات، افراد دیزآرتریک و ناپراکسی، افراد کم شنوا، افراد دارای شکاف کام و شکاف لب، افراد دارای صدا (مانند صدای خشن)، افراد مبتلایان به سرطان حنجره یا سرطان زبان یا گلو، کودکان با تاخیر در گفتار و زبان و دیر صحبت کردن، افرادی که آسیب های مغزی دارند (مانند سکته مغزی، تومور مغزی، ضربه مغزی، زوال عقل و غیره) دارای تکلم، زبان هستند. و مشکلات بلع، بیماران ام اس، بیماران پارکینسون، بیماران ALS، افراد دارای اختلال گفتار به دلیل مشکلات تنفسی، نوزادان نارس یا نوزادان مبتلا به یک بیماری خاص که در مکیدن و قورت دادن شیر مشکل دارند، کودکان مبتلا به بیش فعالی، افراد مبتلا به سندرم داون و برخی دیگر. سندرم هایی مانند سندرم ویلیامز و غیره باید برای ارزیابی و درمان به گفتار درمانگر مراجعه کنند.

مددجو باید در نظر داشته باشد که با توجه به شرایط بیمار، برخی از مداخلات گفتار درمانی برای حصول نتیجه به زمان بیشتری نیاز دارد و شرط لازم برای مشاهده سیر تکاملی، ادامه درمان است.

گفتار درمانی برای بزرگسالان

گفتار درمانی بزرگسالان

همانطور که در اختلالات مختلف ذکر شد، بسیاری از این مشکلات می تواند در بزرگسالان ایجاد شود یا از دوران کودکی با آنها همراه باشد. مانند بزرگسالانی که آشکارا از دوران کودکی در تلفظ صداهای مختلف مشکل دارند و آنها را تا بزرگسالی پیش می برند. یا در مورد لکنت زبان که از دوران کودکی با مردم بوده و به شدت به موقعیت اجتماعی آنها آسیب می رساند. و بسیاری از اختلالات دیگر مانند مشکلات صدا، بلع، ارتباط و غیره.

یکی از دلایل اهمیت درمان در بزرگسالان این است که اگر فکر می کنند مشکلات در دوران رشد از دوران کودکی خود را برطرف می کند، پس هیچ کس نباید در بزرگسالی دچار مشکل شود. در این دوره به دلیل اینکه افراد برای مسئولیت های اجتماعی و شغلی آماده می شوند، مهم است که مشکل گفتاری و ارتباطی نداشته باشند.

به عنوان مثال، فردی که گیج است ممکن است برای یافتن شغل، برقراری ارتباط روزانه، ازدواج یا حتی خرید از یک فروشگاه مشکل داشته باشد. بنابراین بسیار مهم است که فرد برای دریافت برنامه درمانی مناسب به گفتار درمانگر مراجعه کند.

چه زمانی باید به گفتار درمانگر مراجعه کنیم؟

چه زمانی به گفتار درمانی مراجعه کنیم؟

زمان ویزیت گفتار درمانی با توجه به سن و اختلال مربوطه متفاوت است. اما باید به "دوره طلایی" توجه ویژه ای شود، یعنی فردی که نیاز به درمان دارد باید درمان را در اسرع وقت شروع کند.

مثلاً فردی که به دلیل سکته مغزی نمی تواند صحبت کند، باید هر چه زودتر درمان را شروع کند، زیرا مانند همه بیماری های دیگر، هر چه زودتر درمان را شروع کنیم، بهتر می شود.

برداشت شده از: https://payju.ir/content/لیست-مراکز-گفتار-درمانی-در-شیراز


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

20 عامل موثر در افزایش امتیاز اسپم


20 عامل موثر برای افزایش امتیاز اسپم شما در این مقاله می خواهیم تا پایان این مقاله در مورد امتیاز اسپم شما و دلایل افزایش امتیاز اسپم با ما همراه باشید.

امتیاز اسپم چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که امتیاز اسپم چیست و چه خطراتی دارد.

امتیاز اسپم امتیازی است که گوگل برای صفحات محاسبه می کند و جالب است بدانید که گوگل می تواند این عدد را بین 1 تا 5 تجزیه و تحلیل کند و میزان آگاهی در صفحه ماز کمی اغراق آمیز و غیر واقعی است اما همان ابزار است. تحلیل و تغییر.. کسوف کافی است.

امتیاز اسپم برای سایت هایی که از محتوای خوب استفاده نمی کنند یا به طرق مختلف قصد نادیده گرفتن مخاطب را دارند واقعاً قابل تغییر است.

تشخیص سایت شما توسط موتورهای جستجو بر اساس موضوع سایت شما انجام می شود، به عنوان مثال، برخلاف سایت های خرید و وب سایت های محتوا محور، سایت هایی با محتوای بصری متفاوت هستند.

بازدید کمتر، تنوع کمتر و محتوایی برای جذب ترافیک وجود ندارد

این یکی از دلایلی است که گوگل تشخیص می دهد که شما قصد فریب گوگل و مخاطب را دارید و قصد دارید تگ ها و متا تگ ها را در نتایج جستجو ایجاد کنید تا به نتایج برتر نزدیکتر شوید. برای درک بهتر این موضوع می توانید این مقاله سئو را مطالعه کنید. آنچه در وبلاگ است را بخوانید.

2: لینک های داخلی کمتر و حذف برچسب ها از مقالات

ما در مقالات مختلف بر لزوم ایجاد تگ ها و لینک های داخلی تاکید کرده ایم، اما اگر تعداد لینک ها یا تگ های شما کم یا زیاد باشد، گوگل سایت شما را از نظر داخلی ضعیف می بیند و صفحات داخلی شما ضعیف می شود و به جذب بازدید کننده فکر می کند. . کلمات را از نتایج حذف کنید و امتیاز اسپم را افزایش دهید.

3: ترافیک کم لینک های ورودی به سایت

تبلیغات خارجی یکی از عواملی است که در افزایش بازدید و ارتقای کلمات شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد، اما به یاد داشته باشید که تنوع لینک های دریافتی به سایت شما بسیار مهم است و اگر محدود به دامنه های خاصی باشد و دریافت شود انجام دهید. تعداد زیادی لینک از آنها باعث ایجاد صفحات ایمیل هرزنامه می شود.

4: عنوان مقاله و طول عنوان

همیشه سعی کنید تا حد امکان از عناوین مرتبط و عناوین کوتاه برای مقالات و برچسب ها استفاده کنید. عنوان مقاله طولانی یکی از عواملی است که مخاطبان شما را از خواندن مقالات در سایت شما منصرف می کند و این منجر به اسپم شدن سایت شما می شود. یا معروف به زرد.

5: تعداد لینک های خارجی خیلی کم یا زیاد است

همانطور که گفتیم لینک های خارجی در انتشار اخبار و افزایش ترافیک موثر هستند. یک وب سایت تازه راه اندازی شده نباید دارای لینک های خارجی ثبت شده زیادی باشد.

ساخت لینک های خارجی و افزایش تعداد آنها بستگی به فعالیت داخلی سایت و عمر دامنه دارد، پس یادتان باشد برای شروع ساخت لینک های خارجی و بهبود وضعیت سایت داخلی 1-2 ماه صبر کنید، سپس تبلیغات خارجی را شروع کنید و شروع کنید. . تعداد لینک های خارجی را افزایش دهید. از لینک های خارجی زیاد خودداری کنید و به سایت خود فرصت دهید تا عمر خود را افزایش دهد. این کار از طبقه بندی سایت شما به عنوان یک سایت اسپم جلوگیری می کند.

6: طول آدرس صفحه داخلی سایت

همیشه سعی کنید از URL های کوتاه برای دسته ها و صفحات داخلی استفاده کنید.

7: عدم وجود صفحه تماس و تماس با ما

همیشه یک روش تماس مناسب برای تماس یا گزارش خرابی ایجاد کنید، حتی در صفحه 404، قسمت تماس یا مخاطب آنلاین را ببینید یا اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید بخواهید پیوندی ارسال کنید. اگر فیلدهای تماس دارید، به او اجازه دهید از آنها استفاده کند و در آنها ظاهر شود. این امر تأثیر زیادی در جلب اعتماد و رضایت مخاطبان شما دارد و به گوگل کمک می کند تا عملکرد و عملکرد سایت شما را درک کند.

8: توضیحات متا بسیار طولانی و استفاده بیش از حد از کلمات با کاما

در توضیحات متا دقت کنید. توضیحات متا را در این سایت توضیح داده ایم. توضیحات متا هر مقاله در جذب خوانندگان بسیار موثر است و اگر متا توضیحات کوتاهی برای مقاله در نظر بگیرید باعث افزایش رتبه مقاله سایت می شود. از یک یا دو کلمه استفاده کنید و آن را به صورت نوشتاری و توصیفی و با استفاده از کلمات و ویرگول بسیار کم تکمیل کنید.

9: تکرار بیش از حد کلمات کلیدی پررنگ و لینک در محتوا

هر چقدر هم جالب باشد، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یا کلمات غیر مرتبط با موضوع مقاله می تواند وب سایت شما را اسپم و ضعیف جلوه دهد. از این کار اجتناب کنید و سعی کنید در تولید محتوا و استفاده از کلمات کلیدی بسیار مراقب باشید.

10: استفاده نادرست از فونت ها و کتاب ها

قبلا گوگل در تحلیل کلمات فارسی کمی ضعیف بود و فقط کلمات را به شکل اصلی در نتایج جستجو نشان می داد اما در آخرین به روز رسانی فریمورک خود ترجمه صحیح را برای سایت های فارسی زبان در نظر گرفته و کلا کلمات فارسی را تحلیل می کند. و شما چک کنید سعی کنید از فونت هایی در محتوا استفاده کنید که مناسب مخاطب شما باشد و از فونت های زیبا در محتوا استفاده کنید، تشخیص و کپی متن به راحتی برای خزنده های گوگل کار سختی نیست و باعث ایجاد اسپم زیادی در آن مکان می شود. توسط گوگل در نظر گرفته شده است. درخواست کرد

11: اختلال در لینک های سایت شما

لینک سازی خارجی بخشی از سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی است و استراتژی های مهمی وجود دارد که با پیروی از آنها می توانید بهره وری زیادی کسب کنید. یکی از این استراتژی ها، تبلیغ و ایجاد لینک به صفحات و مقالات داخلی در وب سایت است. لینک های خارجی وجود دارد. ، علاوه بر متن پیوندی که برای آن در نظر می گیرید، به کلمات موجود در صفحه ای که لینک می کنید، رتبه بسیار خوبی را افزایش می دهد، بنابراین به اشتراک گذاری پیوندهای خارجی بین صفحات و دسته بندی های موجود و کل فکر کنید. محتوا بسیار موثر است و به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند. این تعادل به صفحات شما قدرت لازم را به طور منظم می دهد و از افزایش امتیاز اسپم سایت شما جلوگیری می کند.

12: ایجاد لینک در وب سایت های چینی و کره ای

شاید این موضوع برای شما تازگی داشته باشد اما باید بدانید که سایت های چینی و کره ای به دلیل نداشتن خزنده گوگل مناسب و فاصله زبانی از پلتفرم ایرانی در امتیاز اسپم سایت شما بالاتر خواهند بود. به ویژه لینکی برای ارسال گزارش اسپم برای کاربران فارسی و هندی غیر فعال دارند. تا حد امکان لینک های زیادی در سایت ایجاد نکنید. ایجاد لینک در وب سایت هایی با امتیاز اسپم بالا منفی نیست. برای سایت خود بازخورد بگذارید و به یاد داشته باشید که سایتی که به آن لینک می دهید باید فعالیت و ترافیک خوبی داشته باشد. به طور کلی، وبلاگ ها و سرویس های وبلاگ دارای امتیاز اسپم بالایی هستند، اما به یاد داشته باشید که وبلاگی که ایجاد می کنید باید دارای فعالیت ها و محتوای خوبی باشد. لازم به ذکر است که لینک ها در چندین سایت ایجاد می شوند. دانشگاه ها و دولت های هند و چین، هرزنامه ها و جریمه های کلمات شما را افزایش می دهند.

13: عدم تعامل بین سایت و شبکه های اجتماعی.

هر وب سایتی برای بیشتر دیده شدن و افزایش بازدید و بهبود کلمات نیاز به فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی دارد. اگر صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی دارید، حتما فعالیت آن را به وب سایت خود پیوند دهید.

14: استفاده بیش از حد از لینک های خارج از سایت در مطالب و مقالات

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم لینک سازی به سایت های خارجی تاثیر بسیار خوبی در افزایش رتبه وب سایت شما خواهد داشت اما در نظر داشته باشید که تعداد این لینک ها باید کنترل شده و به 1-2 عدد محدود شود.

15: سطح کیفیت لینک های خارجی در مقاله

هنگام لینک دادن به دامنه های دیگر در مقاله خود، مطمئن شوید که دامنه های با کیفیت و مرتبط را انتخاب می کنید. اینها دامنه هایی مانند: ویکی پدیا، آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت هستند که هم قدرت خوبی دارند و هم مقالات هوشمند. اما ذکر این نکته ضروری است که کلمه کلیدی که به این دامنه ها لینک می دهید مربوط به آن است و قبل از اینکه آن کلمه کلیدی را لینک کنید، آن کلمه کلیدی را در این سایت ها جستجو کنید و اگر مقاله ای در مورد آن وجود دارد که برای دامنه شما کار می کند، آن را تقویت می کند. . کلمات کلیدی متفاوت هستند و نباید به عنوان هرزنامه شناسایی شوند

16: عدم استفاده از آمارگیر گوگل آنالیتیکس و بررسی خطاها

اگر قصد دارید یک وب سایت بسازید، گوگل آنالیتیکس را بعد از ساخت آن نصب کنید. این فعالیت مداوم وب سایت شما را مشخص می کند و برای گوگل اهمیت ویژه ای دارد.

18 کوتاه ترین نام دامنه را انتخاب کنید و از اعداد در آن استفاده نکنید

19: تکرار کلمات مسموم

از به کار بردن کلمات سمی مانند کوتاه، 18 کلمه، داروهای خاص، بازی با صحنه های مستهجن در عناوین و برچسب های دسته بندی ها خودداری کنید و از تکرار آنها در مقالات خودداری کنید.

20: عدم استفاده از پروتکل امن HTTPS

این پروتکل برای سایت هایی که به اطلاعات مخاطبان خود اهمیت می دهند بسیار مفید است و عدم استفاده از آن امتیاز اسپم شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

لینک منبع: https://blogten.ir/20-spam-score/ 


امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

آهنگ جدید مجید خراطها به نام «دارم میرم»

متن آهنگ دارم میرم مجید خراطها

میرم حالا که تو دنیاتو ساختی ولی پیشت بودم هر بار که باختی♬♫
دیگه بعد از تو از این خونه سیرم حلالم کن دارم با گریه میرم♬♫
دارم میرم بخند واسم نمی بینم تو رو دیگه♬♫
میباره اشک من نم نم دارم میرم♬♫♬♫
تو خوشبخت میشی بعد از من چیکار با قلب من داری♬♫
می افتی از سرم کم کم دارم میرم♬♫
واست هر کار می کردم دوست نداشتی♬♫♬♫
می خواستم جون بدم واست نذاشتی♬♫
اگه می خواستی می شد جون بگیرم♬♫♬♫
حلالم کن دارم با گریه میرم♬♫
دارم میرم نگاهم کن آخه این آخرین باره♬♫♬♫
دلم تنگ میشه می دونم دارم میرم♬♫
ببخش زوری پیشت موندم دیگه خودخواهیه باشم♬♫
♬♫از اینکه بودی ممنونم دارم میرم

آهنگ جدید مجید خراطها به نام «دارم میرم»


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آهنگ پیشواز همراه اول کردی جدید

در این مقاله از سایت جوان ایرانی برای شما عزیزان کد آهنگ پیشواز کردی همراه اول را آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید برای استفاده از این کدها طبق آموزش‌هایی که در ادامه شرح داده شده است عمل کنید و آهنگ پیشواز (آوای انتظار) مدنظر خود را برای سیم‌کارت خود فعال کنید.

فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول کردی
برای فعال‌سازی آهنگ پیشواز کردی دلخواه خود می‌توانید طبق دو روش عمل کنید. این دو روش به شرح زیر است.

استفاده از شماره *10*22#، بدین‌صورت که ابتدا این شماره را وارد کنید و سپس گزینه فعال‌سازی را انتخاب کنید. در انتها نیز بایستی کد آهنگ پیشواز مدنظر خود را وارد کنید و سپس آوای انتظار شما فعال خواهد شد.
روش دیگری نیز برای فعال‌سازی آوای انتظار مدنظر شما وجود دارد. این روش که نسبت روش پیشین ساده‌تر نیز است، پیامک کردن کد آهنگ کردی مدنظر به شماره 8989 هست. پس از این کار منتظر بمانید تا اپراتور پیام تایید را برای شما ارسال نماید.
کد آهنگ پیشواز همراه اول کردی
همراه اول آهنگ های کردی متنوعی را به عنوان آوای انتظار در نظر گرفته است که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

اثری از    نام    کد
حسین صفامنش    مادر3(دالگ)    99032
حسین صفامنش    مادر2(دالگ)    99031
حسین صفامنش    مادر1(دالگ)    99030
محمد امین غلامیاری    ظالم1    94119
فرشاد آزادی    بی لیاقت    94096
حسین پور اسکندیان    حسین خون2    77220
حسین پور اسکندیان    حسین خون    77219
حسین پور اسکندیان    مونگارشو2    77218
حسین پور اسکندیان    مونگارشو    77217
حسین پور اسکندیان    خویه برمه    77216
اثری از    نام    کد
حسین پور اسکندیان    چارپداری    77215
حسین پور اسکندیان    شیلون2    77214
حسین پور اسکندیان    شیلون    77213
حسین پور اسکندیان    گوتکه مال2    77212
حسین پور اسکندیان    گوتکه مال    77211
حسین پور اسکندیان    نوروخونی2    77210
حسین پور اسکندیان    نوروخونی    77209
حسین پور اسکندیان    دولی سمه    77208
حسین پور اسکندیان    پلومال سر2    77207
حسین پور اسکندیان    پلومال سر    77206
اثری از    نام    کد
حسین پور اسکندیان    گیسی کو2    77205
حسین پور اسکندیان    گیسی کو    77204
حسین پور اسکندیان    گل آقا خون2    77203
حسین پور اسکندیان    گل آقا خون    77202
گروه عرفان    کابوکی-2    75829
گروه عرفان    کابوکی-1    75828
عباس کمندی    نه توری    73929
عباس کمندی    نباته ن شیرین    73928
عباس کمندی    کوردوستان خوشه    73927
عباس کمندی    چراغه م شه و بو    73926
اثری از    نام    کد
عباس کمندی    چه م سیا و لیلی    73925
عباس کمندی    به هار و سه یران 2    73924
عباس کمندی    به هار و سه یران 1    73923
امین جلیلیان    وهار هاودلی بی کلام    73902
امین جلیلیان    وهار هاودلی    73901
امین جلیلیان    شویل کرماشان    73900
امین جلیلیان    شمامه    73899
امین جلیلیان    مانگه شو    73898
امین جلیلیان    ماه پری    73897
امین جلیلیان    گافاری گل    73896
اثری از    نام    کد
امین جلیلیان    چو انتظار    73895
امین جلیلیان    بیستون    73894
صدیق تعریف    موج    73861
صدیق تعریف    از دشتی به نوا    73860
صدیق تعریف    شب تا سحر    73859
صدیق تعریف    ساز و آواز دشتی    73858
صدیق تعریف    غلام قمر    73857
صدیق تعریف    تصنیف در عاشقی    73856
صدیق تعریف    تصنیف پریزاد    73855
صدیق تعریف    بداهه تار    73854
اثری از    نام    کد
عباس کمندی    ناسکی سوک    73732
عباس کمندی    مه یل جیایی    73731
عباس کمندی    گول گه لواخی    73730
عباس کمندی    کاله به ی    73728
عباس کمندی    په روه رده ی ناز    73727
صدیق تعریف    مطرب حریفان    71123
صدیق تعریف    گله و گله    71122
صدیق تعریف    آمان هی آمان-2    71121
صدیق تعریف    آمان هی آمان-1    71120
صدیق تعریف    آخ لیل و داخ لیل-2    71119
اثری از    نام    کد
صدیق تعریف    آخ لیل و داخ لیل-1    71118
صدیق تعریف    شمامه و خال خال    71117
صدیق تعریف    راستای خیابان    71116
صدیق تعریف    نارنج و لیمو    71115
صدیق تعریف    چاوخاس    71114
علاالعدین شهابی    یا محمد -کردی    70896
اقتباسی    فصل بهشت    63675
اقتباسی    شور و شادی    63616
همخوانی گروه کر    کابوکی 3    63322
همخوانی گروه کر    کابوکی 2    63321

اثری از    نام    کد
همخوانی گروه کر    کابوکی    63320
همخوانی گروه کر    کابوکی بیکلام    63319
مسلم علی پور    بارو بارو    59632
مسلم علی پور    نازنین    59631
مسلم علی پور    تونِ می نویسم    59630
مسلم علی پور    یادم نمی رَ    59629
مسلم علی پور    حنا بندان    59628
مسلم علی پور    تون مینویسم ،کلام    59627
مسلم علی پور    چشیات    59626
مسلم علی پور    دل سوخته    59625
اثری از    نام    کد
مسلم علی پور    بانو    59624
مسلم علی پور    چوبی    59623
کیوان علی محمدی    کتانه (کردی)    55483
کیوان علی محمدی    هیداد و بیداد (کردی)    55480
محمد رضا درویشی    شاهنامه خوانی 4    54548
محمد رضا درویشی    شاهنامه خوانی 3    54547
محمد رضا درویشی    طرز رستم و مجنونی    54546
محمد رضا درویشی    شاهنامه خوانی 2    54545
محمد رضا درویشی    شاهنامه خوانی 1    54544
محمد رضا درویشی    ماهور ایلامی    54543
اثری از    نام    کد
محمد رضا درویشی    مورحماسی3    54542
محمد رضا درویشی    مورحماسی2    54541
محمد رضا درویشی    مورحماسی1    54540
محمد رضا درویشی    سه جار    54539
محمد رضا درویشی    شاهنامه خوانی    54538
محمد رضا درویشی    طرز بالادستان    54537
محمد رضا درویشی    شاهنامه خوانی 2    54536
محمد رضا درویشی    شاهنامه خوانی 1    54535
محمد رضا درویشی    بیت مم وزین    54534
محمد رضا درویشی    حیران روندی    54533
همچنین می‌توانید جدیدترین آهنگ پیشواز همراه اول که طرفداران زیادی هم دارد را در این مقاله مطالعه کنیم:

https://irjavan.com/%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%db%8c/


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای مطالعه آیلتس

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

به گزارش خبرگزاری مهر، بارها پیش آمده که هر کدام از ما موفق به یادگیری زبان انگلیسی نشده ایم. گاهی انتخاب مسیر مطالعه ما را به بیراهه می برد و گاهی طولانی بودن مسیر مطالعه ما را خسته می کرد و نمی توانستیم ادامه دهیم. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند نسبتا کوتاهی نیست. به خصوص اگر هدف شما آموزش زبان انگلیسی از پایه باشد. این دوره ها زمانی بحرانی تر می شوند که موضوع سفرهای بین المللی مطرح می شود و دانش آموزان برای شرکت در آزمون آیلتس یا آمادگی برای آزمون تافل باید مدتی زبان خود را تقویت کنند.

اما با تمام این شکست‌ها، می‌توان این بار تصمیم هوشمندانه‌ای گرفت تا به یک راه کوتاه‌تر برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر مقاصد آموزشی ختم شود. در واقع استفاده از میانبرها در مسیر یادگیری ما را در مدت زمان کوتاه تری به مقصد می رساند. دوره های خصوصی زبان انگلیسی محبوب ترین روش آموزشی و یک راه سریع برای یادگیری زبان هستند. اما چگونه می توانید با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در سریع ترین زمان به مقصد برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما چالش ها و مشکلات مهاجرت را می دانیم. ما می دانیم که همه فراز و نشیب هایی که باید در این راه طی کنیم. همه کسانی که پیاده روی می کردند، در مورد فراز و نشیب های مسیر حرف های زیادی برای گفتن داشتند. در اینجا اما درباره امید و کاهش این چالش ها صحبت خواهیم کرد. دغدغه اکثر زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی است تا بتوانند روان صحبت کنند و مدرک زبان انگلیسی بگیرند.

عمدتاً به این دلیل که بیشتر زبان آموزانی که قصد قبولی در آیلتس یا تافل را دارند، زمان محدودی دارند و نمی توانند با هیچ روشی برای یادگیری زبان انگلیسی شروع کنند. معلم خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان است. چون معلم خصوصی زبان در کلاس تک به تک با توجه به محدودیت زمانی و هدف زبان آموز کار می کند، روش تدریس را تعیین می کند و با توجه به سطح دانش آموز خود آموزش را شروع می کند. با این سبک یادگیری، زبان آموز فرصت یادگیری و تسلط در بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله را دارد. حتی افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و تنها در تلفظ و مکالمه خود مشکل جزئی دارند، می توانند از این روش برای دستیابی به سطح بالایی از تسلط بر زبان انگلیسی در یک تا سه ماه استفاده کنند.

معرفی زبان انگلیسی بر اساس سطح کتاب

شناسایی و دسترسی به منابع یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. شناسایی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح وظیفه هر زبان آموزی نیست. زیرا منابع زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که دانش آموزان را سردرگم می کند. یکی از نکات مهم در مورد درس های زبان یک به یک این است که این سردرگمی ها را از بین می برد. زیرا یک معلم خصوصی زبان منبعی غنی از اطلاعات برای یادگیری و روشی است که برای تدریس انتخاب می کند. بنابراین درک خوبی از کتاب ها و منابع آموزش زبان دارد. بر اساس سطح دانش آموز کتاب های مناسب را برای مطالعه و تمرین بیشتر پیشنهاد کنید.

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای مطالعه آیلتس

برای شروع انگلیسی؟

این یک سوال متداول اما مهم است. اکثر مردم پاسخ دقیقی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید سریعتر به مقصد برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب به زبان انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را از بسیاری جهات مانند سلف استادی تقویت کنید. اما آیا این روش ها می تواند دانش آموز را سریعتر به هدفش برساند؟ ما به شما می گوییم که مشخص نیست. انتخاب این روش ها امری آزمون و خطا و کسب تجربه است. زبان آموز با آزمون و خطا و کسب تجربه به تدریج می تواند راه درست یادگیری را تشخیص دهد، البته این روش می تواند عواقب زیادی برای او داشته باشد. یکی از این پیامدها از دست دادن زمان طلایی برای یادگیری است.

اما چرا از تجربیات دیگران استفاده نکنیم تا راه درست را برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب هایمان طی کنیم؟ این مسیر یادگیری سریع برای زبان انگلیسی را می توان با افراد باتجربه مانند معلمان خصوصی به راحتی دنبال کرد.

در تجربه او، معلمان زبان خصوصی می دانند که چه درس هایی تدریس می شود، و با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، می توانند زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموزان آزاد کنند. در کلاس های خصوصی تمرکز دانش آموزان بسیار زیاد است و چون کلاس گروهی نیست معلم می تواند با توضیحات دقیق تری به دانش آموزان آموزش دهد.

دروس خصوصی زبان برای هر دانش آموز تنظیم می شود و معلم بر اساس سطح آمادگی زبان آموز، اهداف یادگیری زبان و محدودیت زمانی شروع به تدریس می کند. همچنین در این کلاس کنترل و دقت معلم بر آموزش دانش آموزانش بسیار بالاست و او می تواند در چند موضوع مطالعات خود را بسنجد.

قیمت آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه کلاس های خصوصی در خانه یکی از بزرگترین دغدغه های زبان آموزان در انتخاب روش سریع برای یادگیری زبان انگلیسی است. چون فکر می کنند هزینه درس زبان خصوصی نسبت به سایر روش های آموزشی بیشتر است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید چندین عامل مهم را همزمان در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید. زمان رسیدن به هدف، تلاش و زمان از دست رفته و پول پرداخت شده سه عامل مهم هستند. به عنوان مثال، یک زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به مطالعه زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. انتخاب آنها بر اساس بودجه ای که دارند حضور در کلاس های گروهی و استفاده از روش گرم در این کلاس ها است. بدیهی است که این دانش آموز به دلیل اهداف و سطح زبان نمی تواند برای این زمان آماده شود. اما در این راه انرژی و هزینه زیادی برای رفتن به کلاس و مطالعه صرف کرد.

اما اگر این زبان آموز مسیر یادگیری خود را عاقلانه انتخاب کند و از روشی مانند کلاس معلم مستقل زبان برای آمادگی در آزمون استفاده کند، بدون خسته شدن از همان هزینه ای که برای کلاس گروهی پرداخت می شود، می تواند در زمان مورد نظر به پایان برسد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای یادگیری آیلتس

زبان انگلیسی را برای آیلتس سریع یاد بگیرید و مکان مناسب را برای مطالعه انتخاب کنید.

پلتفرم استادبانک به دلیل نگرانی دانش آموزان برای یادگیری زودهنگام زبان انگلیسی، معلمان خصوصی شایسته را به مجموعه خود جذب کرده است. شما می توانید با ورود به وب سایت معلم خصوصی استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 به مدرسان حرفه ای دسترسی پیدا کنید. با کمک استادبانک و اساتید خصوصی این مجموعه، به شرطی که معطل نکنید، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آیلتس پیدا خواهید کرد. شروع به یادگیری کنید و درخواست خود را با قیمت های شهریه خصوصی امسال ثبت کنید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آهنگ جدید سیامک عباسی به نام باتو از تموم جاده ها میگذرم

متن آهنگ باتو از تموم جاده ها میگذرم سیامک عباسی

باتو از تموم جاده ها مى گذرم!♫!
با خودم تو رو به قصه ها مى برم!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/61371/


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آپارتمان به متراژ 80 متر در دریاسر

این آپارتمان  در محدوده دریاسر قرار دارد. دریاسر از یک طرف با شهر لنگرود و از طرف دیگر با شهر رودسر همجوار است . https://amlakarman.com/property-location/saadi-bolvar-shop/

سال ساخت این آپارتمان 80 متری برای 1399 است. پوشش کف از نوع سرامیک است. دو اتاق خواب برای این واحد درنظر گرفته شده است که یکی از آن ها دارای کمد دیواری می باشد. در آشپزخانه این واحد دلباز گاز رومیزی و هود قرار داده شد است. نورگیری مناسب از دیگر مزایای خرید این واحد محسوب می شود. موقعیت مکانی خانه به گونه ای است که کلیه مراکز خرید و رفاهی در فاصله بسیار نزدیک به شما قرار دارند.

دسترسی های این واحد به صورت زیر است:

فاصله تا شهر لنگرود 5 دقیقه
فاصله تا شهر رودسر 10 ذقیقه
فاصله تا خیابان اصلی 3 دقیقه
 

لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.   املاک آرمان

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 52 54                                                                                                      مساحت ملک (مترمربع): 80 مترمربع

اتاق ها: 1                                                                                                                    قیمت کل (تومان): 1 میلیارد و 200 میلیون

سال ساخت: 1399                                                                                                      وضعیت: برای فروش

تعداد کل طبقات: 1                                                                                                      تعداد واحد در هر طبقه: 1

نوع زمین: مسکونی                                                                                                       وضعیت سکونت: سکونت مستاجر

قیمت هر متر مربع (تومان): 15000000

امکانات
پارکینگ

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

گاز رومیزی

هود

خرید و فروش ویلا در خیابان رجایی

نمای ساختمان
سنگ


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برای از بین بردن بوی فرش چه کار کنیم؟ راهکارهای خانگی و کاربردی

آیا می‌دانید که چگونه بوی بد فرش را از بین ببرید؟ برخی از افراد به محض این‌که فرش آن‌ها به دلایل مختلف بو می‌گیرد، با مراکز شستشوی فرش تماس گرفته و یا خودشان دست به کار شستشوی آن می‌شوند. اما به دلیل پروسه پرزحمتی که دارد، گاهی از اوقات امکان شستن قالی و گلیم وجود ندارد. بنابراین باید ابتدا علت بو دادن فرش را شناسایی کرده، سپس درصدد رفع آن برآییم. در این بخش از جوان ایرانی به شما راهکارهایی ارائه می‌دهیم تا بتوانید بوی بد فرش را از بین ببرید.

 

علت بوی بد فرش
همان‌طور که بیان شد شما ابتدا باید علت بوی بد فرش را تشخیص دهید و درصدد رفع آن تلاش کنید.

علل متعدد بوی بد فرش شامل:

نم فرش
وجود رطوبت در الیاف فرش
سیگار
ادرار
وایتکس
روغن
شیر
فرش پشمی
فرش ماشینی و نو
لکه چربی و غذا
 

از بین بردن بوی فرش با راهکارهای خانگی
هم‌اکنون که با علت بوی بد فرش آشنا شدید، می‌توانید با تکنیک‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم بوی نامطبوع آن را از بین ببرید.

از بین بردن بوی نم از روی فرش

اگر فرش شما بوی نامطبوع ناشی از رطوبت بدهد، می‌توانید آن را در معرض تابش نور خورشید قرار دهید. اما اگر موقعیت آن و یا فضای کافی برای پهن کردن فرش ندارید، می‌توانید پنکه یا کولر روشن کنید تا فرش شما کاملاً خشک‌شده و بوی آن از بین برود. همچنین فراموش نکنید که درب‌ها و پنجره‌ها را باز بگذارید تا فرش شما در گردش هوای آزاد قرار بگیرد.جوان ایرانی (irjavan.com)

از بین بردن بوی ادرار از روی فرش
در برخی از موارد ممکن است که فرزندانی که تازه به دستشویی رفتن عادت کرده‌اند و یا مشکل شب‌ادراری دارند روی فرش ادرار کنند، در این صورت بوی آن غیرقابل‌تحمل است. اگر مقدار زیادی جوش‌شیرین یا آرد ذرت را به مدت ۲۴ ساعت روی فرش قرار دهید معمولاً بوی آن از بین می‌رود. پس از ۲۴ ساعت کاملاً جاروبرقی بکشید، اگر بو بسیار شدید است با استفاده از جوش‌شیرین یا آرد ذرت به همراه آب خمیر تهیه کنید، سپس در طی ۱۲ ساعت فرش را شسته سپس جاروبرقی بکشید.

اما اگر این بوی ادرار ناشی از حیوانات است دقت کنید که حتماً بوی آن را از بین ببرید زیرا اگر این بود که کمی از این وجود داشته باشد با دوباره آن حیوان همین کار را خواهد کرد و در آن محل اجرا خواهد شد و کمی آب و آب گرم روی محل ادرار حیوانات روی فرش قرار دهید سپس محلول آب و سرکه ساده کنید در مرحله بعدی جوش‌شیرین و آب‌اکسیژنه را روی فرش بریزید و اجازه دهید تا به تمام بافت‌های فرش نفوذ پیدا کند سپس اجازه دهید کاملاً خشک شود اما اگر باز هم با بوی نامطبوع مواجه بودید باید این مراحل را تکرار کنید

از بین بردن غذا و چربی از روی فرش
اگر لکه غذا و چربی روی فرش ایجاد شد با یک دستمال آن را تمیز کرده و لکه را بردارید و آن را کمرنگ کنید. سپس یک دستمال دیگر را آغشته به مایع ظرف‌شویی کنید و روی محل موردنظر اعمال کنید، سپس در مرحله آخر با آب و پارچه آن منطقه را خشک کنید.

اگر شیر روی فرش بریزد، به دلیل وجود پروتئین و چربی در شیر نیز ممکن است فرش بو بگیرد، در این صورت باید شوینده‌های آنزیمی و محلول آنزیمی استفاده کنید تا شیر را از الیاف فرش پاک کند.

از بین بردن بوی سیگار از روی فرش

در برخی از خانواده‌ها افرادی هستند که در منزل بسیار سیگار می‌کشند. در این صورت باید گاهی فرش را با شامپو فرش تمیز کنید، سپس مقدار زیاد جوش‌شیرین را روی فرش کشیده و پس از ۲۴ ساعت جاروبرقی بکشید.

از بین بردن بوی وایتکس از روی فرش
اگر وایتکس روی فرش شما ریخته شود ابتدا فرش را با فشار آب زیاد بشوئید سپس با شامپو فرش آن را تمیز کنید. یک‌بار دیگر نیز فشار آب زیاد را روی فرش قرار دهید. از دستگاه وکیوم نیز می‌توانید استفاده کنید تا لکه به‌طور کامل از روی فرش پاک شود.

از بین بردن بوی فرش ماشینی تازه خریداری‌شده
به دلیل مواد شیمیایی که در فرایند تولید فرش استفاده می‌شود، پس از خرید آن ممکن است بوی بدی بدهد. البته این مواد شیمیایی به‌هیچ‌وجه برای سلامتی انسان خطری ندارد و پس از مدت کوتاهی نیز از بین می‌رود، اما برای رهایی از آن می‌توانید در محیط گرم و یا در معرض هوای خنک قرار دهید تا کاملاً بو از روی فرش شما برطرف شود. اگر برطرف نشد می‌توانید روزی چند بار جاروبرقی بکشید. در مواقعی که بوی فرش بسیار زیاد است از جوش شیرین نیز می‌توانید استفاده کنید و اجازه دهید دو روز روی فرش بماند و سپس با جاروبرقی تمیز کنید.

از بین بردن بوی فرش پشمی
در برخی از مواقع الیاف طبیعی مانند پشم باعث ایجاد بوی بد در فرش و گلیم می‌شود. هرچند ابن بو خطرناک نیست اما برای برخی از افراد ممکن است آزاردهنده باشد. بنابراین می‌توانید از اسپری‌های خوشبوکننده برای فرش استفاده کنید. اگر بو بسیار زیاد است می‌توانید فرش را بشویید، در این صورت بوی آن از بین می‌رود. البته در هنگام شستشوی فرش دقت کنید که رنگ پس ندهد زیرا ظاهر فرش شما خراب می‌شود.

از بین بردن بوی بد فرش ناشی از استفراغ

ابتدا با دستمال‌کاغذی هرگونه آلودگی را از روی فرش جمع کنید، سپس کمی جوش شیرین ریخته و جارو کنید. یک‌بار دیگر این عمل را تکرار کنید. سپس محلی که آلودگی دارد را با مخلوط آب، سرکه سفید و کمی اسانس اسپری کنید. روی آن یک دستمال تمیز بکشید تا به‌طور کامل بوی آن گرفته شود.

 

سخن پایانی
امیدواریم این مطلب برای شما‌ مفید واقع شده باشد. همان‌طور که مشاهده کردید دلایل مختلفی برای ایجاد بوی بد در فرش وجود دارد که آن‌ها را بررسی کردیم. سپس به چگونگی از بین بردن بوی آن اشاره کردیم. در تمامی این موارد باید دقت کنید که هر چه سریع‌تر و به موقع بوی نامطبوع آن را از بین ببرید تا ماندگار نشود.

https://irjavan.com/%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a8%d9%88%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%b4/


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آهنگ جدید محسن یگانه به نام «این که چیزی نیست دیگه ته مونده هاشه»

متن آهنگ این که چیزی نیست دیگه ته مونده هاشه محسن یگانه

این روزای بد بیاری
که همیشه واسه من مثل یه شب تاریک و سرده
اگه یک روزم بخواد بره از اینجا از همون راهی که رفته بر می گرده
دیگه هیچ چیزی ازم نمونده دنیا
جز همین جونم که مونده کف دستت
این که چیزی نیست دیگه ته مونده هاشه
همینم بگیرش از من ناز شستت
چرا ابر سیاه بی کسی
سایه هاش رو بخت تیره ی منه
چرا جز دلتنگیو دلواپسی در خونمو کسی نمی زنه

 آهنگ جدید محسن یگانه به نام «این که چیزی نیست دیگه ته مونده هاشه»


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

سیستم لوازم مه پاش چگونه کار می‌کند؟


سیم ها را در داخل شیار های موجود در بالای لوله ی گریس قرار دهید و سپس سر آن را محکم ببندید. نازل همان سر شیلنگ یا افشانک است که جریان سیال عبوری از یک لوله را کنترل میکند. در کارواش تونلی، تجهیزات دستگاه شامل برس ها، نازل و خشک کن در فواصل مکانی مشخص بصورت ثابت قرار گرفته اند و خودرو بر روی یک نوار نقاله قرار می گیرد و با حرکت نوار نقاله، خودرو داخل فضای تونل مانند دستگاه حرکت کرده و مراحل مختلف عملیات شستشو بر روی آن انجام می گیرد. این فناوری ساده اما کاربردی امکان تولید محصولات کشاورزی در فصول مختلف را فراهم کرده و در نتیجه نیاز انسان به غذا را برآورده می کند. شیلنگها با توجه به جنس، میزان انعطاف پذیری، استحکام و وزن آنها قیمت گذاری میشوند که قیمت آنها به عنوان یکی از اجزای پمپ کارواش بر قیمت کلی پمپ تأثیر میگذارد.

شیلنگهایی که به عنوان یکی از اجزای پمپ کارواش استفاده میشوند با شیلنگهای معمولی تفاوت دارند؛ چرا که این شیلنگها به دلیل فشار بالای آب داخل پمپ کارواش میبایست مقاومت بیشتری داشته باشند. آبی که از شیلنگ به تفنگی منتقل شده با فشار تفنگی امکان پاشش مییابد. مخلوط کردن این امر را می توان به شما نشان داد و به شما امکان پذیر می کند تا به تنهایی سبک تر شود و رونق تر است به شما که در این مخلوط است و می تواند دسترسی داشته باشد. با قدرت های مختلف 200 بار با درجه حرارت 212 درجه فارنهایت و بازوی سنگین که برای تمیز کردن سریع و یکنواخت تا 2500 دور در دقیقه میچرخد، جای تعجب نیست که Whisper Wash Classic با 4 نازل یکی از پرکاربردترین پاککنندههای سطح تخت است. هر آنچه برای پاشش مواد، تمیز کردن، وکیوم و خشک کردن صندلی و سطوح داخل خودرو احتیاج دارید در این دستگاه یکجا جمع شده است. در فضاهای باز معمولا برای خنک کردن فضا از آنها استفاده میشود. سیستمهای مه پاش هم در فضاهای باز و هم در فضاهای بسته میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. هم چنین با قرار دادن لنس در آن آب باقی مانده در آن تخلیه شده و طول عمر لنس افزایش می یابد.

در واقع میزان فشار آب وارد شده توسط پمپ تعبیه شده در دستگاه افزایش یافته و از طریق تجهیزات دیگری همچون لنس و نازل ها به سمت بیرون پاشیده می شود. این ذرات با جذب گرمای محیط سریعا تبخیر شده و باعث کاهش دمای محیط و افزایش رطوبت شده. باقی ماندن فضولات، نوع تغذیه دام و طیور یا شرایط محیطی مانند نبود تهویه مناسب، تنها برخی از علل کاهش کیفیت هوای محیط هستند. شیلنگ پمپ کارواش باید دارای ویژگی خاصی باشد، چرا که در این دستگاه آب با فشار و سرعت زیاد در حال عبور است و کیفیت ضعیف آن میتواند موجب ایجاد خسارت و مشکل در اجرای صحیح کار شود. شیلنگهای دو لایه استحکام بیشتری دارند و میتوانند آب را با فشار بیشتری عبور دهند. آنها می توانند مایعات حاوی بخارات و گازها را پمپ کنند ، و در حقیقت می توانند گازها را به شرط اینکه حاوی مایعات کافی برای آب بندی بسته های نزدیک باشند ، پمپ کنند. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید.

این تایمر به دلیل فراهم آوردن شرایط آبیاری حتی در زمانی که شما منزل نیستید، یا نمی توانید محصولات کشاورزی خود را بررسی کنید، مورد استقبال خریداران بسیاری قرار گرفته است. این نایلونها مانع از ورود اشعه فرابنفش خورشید به داخل گلخانه میشوند و فضای گلخانه را بهخوبی عایقبندی میکنند. موتور یکی از اجزای پمپ کارواش است که نقش اصلی را در این وسیله ایفا میکند. یکی از اجزای پمپ کارواش که در تعیین نوع پاشیدن آب و میزان فشار خروجی نقش دارد، نازل است. یکی از پرکاربردترین این پمپها، پمپ کارواش برتولینی است. میتوان گفت سرسیلندر برتولینی اصلیترین قسمت سازنده این پمپ کارواش است. گفتیم که پمپهای کارواش انواع مختلفی دارند. هر یک از این مزیت ها سبب شده است که کاربران بتوانند ا اطمینان خاطر از انواع مختلف از مه پاش مرغداری در سالن های نگهداری مرغ استفاده کنند. یکی از انواع پمپ کارواش صنعتی پمپ پیستونی میباشد که با رفت و برگشت پیستون درون سیلندر آب را با فشار و سرعت بیشتری به داخل دستگاه هدایت می کند. طراحی موتور پمپهای صنعتی به منظور استفاده در مقیاس وسیع و مدت زمان طولانی انجام شده است، در حالی که طراحی موتور پمپ خانگی از نوع کلکتوری است. البته شیلنگ پلاستیکی انعطاف بیشتری دارد و در کاربردهایی که به انعطاف بیشتر از مقاومت نیاز است، این شیلنگ ارجح است.

https://abniro.com/misting-system-overall/


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بهترین نرم افزار ftp برای اتصال به هاست

این روز ها با پیشرفت کردن تکنولوژی و به وجود آمدن سایت های فروشگاهی برای خرید و فروش کالا ها بسیاری از کاربران و مشتریان خرید های روزمره خود را از این طریق انجام می دهند. این کار و خرید فروش بین افراد صاحب سایت و مشتریان توانسته است پیشرفت بسیار زیادی را برای افراد به ارمغان بیاورد. از کار های مهم بعد از خرید هاست و دامنه این است که قادر به انتقال اطلاعات از کامپیوتر به هاست خودتان باشید.

 انجام دادن این کار فقط از طریقی انجام میشود که، اول اطلاعات و فایل های خود را از کامپیوتر به هاست انتقال بدهید، راه دوم این است که: منتقل کردن فایل ها و اطلاعات شما از طریق ft pبه صورت تند تر و بهتر انجام می شود. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که کدام برنامه بهترین سرعت و کیفیت را دارد؟ برای پاسخ دادن به این سوال شما ادامه مطالب را نوشته ایم.

 به چه روشی از برنامه ftp استفاده کنیم و به آن متصل شویم؟

قسمت کاربری به این شکل است که شاید در نگاه کردن اول برنامه و فایل های شما پیچیده و سخت باشد، اما با یک نتیجه سر انگشتی می توانیم به این نتیجه برسیم که، بیش تر افراد استفاده کننده از ورد پرس، به صورت بسیار کمی از برنامه ftp برای متصل شدن به هاست خود استفاده می کنند.

https://tictactec.ir/%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88%d8%a8%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%87%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%db%8c/

 یکی از نکته هایی که باید متوجه آن باشیم و توجه ویژه ای به آن داشته باشیم این است که، اگر از این برنامه ها استفاده کنیم، به طور کاملا راحت و آسان می توانید مشکل هایی را که در وردپرس پیش می آید را رفع کنید. مانند: سازگار نبودن افزونه ها و ... . ب

ه طور مثال اگر مشکلی برای افزونه شما پیش بیاید و باعث ایجاد مشکل در سایت شما شود، به طوری که نتوانید به پیشخوان سایت ورد پرس خودتان دسترسی داشته باشید، می توانید برای رقع کردن و حل این مشکل از برنامه های ftp استفاده کنید. که از طریق این برنامه ها به هاست خودتان متصل می شوید و افزونه ای که باعث خرابی و اختلال سایتتان شده است را حذف می کنید.

نمونه های برنامه های ftp

اگر قرار باشد تعدادی از این برنامه ها را به شما معرفی کنیم به سراغ :filezilla/freeftp/cyberduck/fireftp می رویم. برای اطلاع پیدا کردن از کاربرد این برنامه ها می توانیم بگوییم که، می توانند فایل هایی که نیاز دارید را از سیستم شما به سرور سایت انتقال بدهند یا به طور کاملا برعکس، فایل ها را از سرور سایت به سیستم شخصی. برای آشنا شدن شما به معرفی چند عدد از این برنامه های ذکر شده در ادامه می پردازیم.

برنامه freeftp این قابلیت را به شما می دهد که به راحتی به هاست متصل شوید. برنامه ای محبوب و رایگان است. اما پرطرفدار بودن آن به خاطر آسان بودن و سادگی است.

همچنین این برنامه می تواند به شما یادآوری کند که کدام فایل در کدام قسمت ثبت شده است. برنامه بعدی filezilla می باشد. این فایل از شناخته شده ترین فایل ها است. که قابل پشتیبانی از ویندوز، لینوکس و مک را دارد و به صورت کاملا رایگان عرضه می شود. برنامه محبوب و شناخته شده دیگر cyberduck است، که می تواند به سیستم های مک و ویندوز متصل شود.

البته که این برنامه ها به صورت کاملا آسان و راحت برای استفاده کاربران هستند. اما نکته دیگری که توانسته است این برنامه را محبوب تر کند، پشتیبانی کردن آن از برخی برنامه های ابری است. دو برنامه دیگر نیز قابلیت هایی مطابق برنامه های توضیح داده شده دارند و می توانید به راحتی و سادگی از آن ها استفاده کنید.

در نهایت و به عنوان سخن آخر، اگر شما فردی هستید که نیازهای متفاوتی دارید، طبق سیستم های خود می توانید یکی از برنامه هایی را که در بالا توضیح داده ایم، تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

 

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

از نظر امام کاظم(ع) با چه کسی باید مشورت کرد؟

کارگرآنلاین : حدیث امام کاظم(ع) درباره مشورت کردن را در اینجا بخوانید.

به گزارش کارگرآنلاین اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.

امام کاظم علیه السلام:
مَنِ اسْتَشارَ لَم یَعدَم عِندَ الصَّوابِ مادِحَا و عِندَ الخَطَإِ عاذِرا؛
امام کاظم علیه السلام:کسى که مشورت کند، اگر کارش را درست انجام دهد، مردم او را بستایند و اگر به خطا رود، معذورش دارند.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

یک تغییر مهم سیاسی در قم/ استاندار حکم جدید صادر کرد

با حکم سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، حسن محبوبی بعنوان سرپرست اداره‌کل سیاسی و انتخابات استانداری قم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، در پیام سیدمحمدتقی شاهچراغی آمده است: با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده شما و به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری منصوب می شوید.

استاندار قم افزوده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجه و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری با بهره‌گیری از فرصت‌ها و توانمندی‌ها در انجام امور محوله و همچنین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی با تاکید بر شاخص‌های عدالت محوری، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی،‌ موفق و موید باشید.

مرتضی بابایی پیش از این و از آبان ماه سال ۹۶ مسوولیت اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری قم را بر عهده داشت


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

در گفتگو با مهر اعلام شد؛ رکود سنگین بازار میوه/ سیب زمینی ۱۰ هزار تومان شد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه مشکلی در تامین میوه و صیفی جات نداریم، گفت: رکود سنگینی بر بازار حاکم است.

اسدالله کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رکود سنگینی بر بازار میوه حاکم شده است، گفت: عرضه محصولات نسبت به تقاضا بسیار بیشتر است.

وی عنوان کرد که در تأمین محصولات میوه و صیفی هیچگونه مشکلی نداریم.

کارگر درباره اینکه قیمت میوه افزایش زیادی داشته و مردم قدرت خرید آن را ندارند، گفت: قیمت همه کالاها و محصولات در سالهای اخیر افزایش یافته و افزایش قیمت در میوه نسبت به سایر محصولات اتفاقاً کمتر بوده اما به دلیل اینکه مردم بیشتر با میوه و صیفی جات سرو کار دارند و برخورد آنها با این محصولات روزانه است، افزایش نرخ آنها را بیشتر حس می‌کنند.

وی قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی را بین ۶ تا ۱۰ هزار تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بوته رس نیز بین ۶ تا ۱۲ هزار تومان است.

کارگر قیمت هر کیلوگرم لیمو ترش سنگی را بین ۱۱ تا ۱۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلوگرم موز نیز بین ۲۲ تا ۲۹ هزار تومان است.

به گزارش مهر، قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات نیز به شرح جدول ذیل است؛

رکود سنگین بازار میوه/ لیموترش ۱۶۰ هزار تومان شد


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

نمودار زیر نشانگر تعیین میزان درآمد افراد

کارکنان با تجربه بین دو تا پنج سال به طور متوسط ۳۲٪ بیشتر از افراد تازه کار و جوان در تمام صنایع و رشتهها کسب درآمد میکنند. کارمندان مرد در اوکراین ۱۱ درصد بیشتر از همتایان زن خود در زمینههای مختلف کسب میکنند. اگر شخص متقاضی دارای کار و بیزنس خود در ایران میباشد و مایل است که بعد از تشکیل پرونده به ایران برگردد، بهتر است که از شرکت توریستی که نماینده اخذ ویزا میباشد، درخواست ویزای ۳ ماهه ویا ۶ ماهه مولتی نماید. برای تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در اوکراین محدودیت سنی وجود ندارد اما برای تحصیل در برخی دانشگاه ها متقاضی باید زیر 30 سال سن داشته باشد . از هر سی ازدواجی که در اوکراین صورت می گیرد یکی از آن ها با یک فرد خارجی است. یکی از روش های اخذ اقامت کشور اوکراین از طریق ازدواج با یک فرد اوکراینی می باشد. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامعی را در خصوص مهاجرت به اوکراین از طریق ثبت شرکت و هزینه های مهاجرت به اوکراین در اختیار شما بگذاریم. ویزای بلند مدت به کسی داده میشود که مجوز اقامت دائم خارج از اکراین داشته باشد و اجازه ی مهاجرت گرفته باشد.

داده های نمایش داده شده در نمودار زیر نشانگر تعیین میزان درآمد افراد بر اساس سطح تحصیلات در اوکراین است. متوسط درآمد ماهانه در اوکراین از دسامبر سال ۲۰۱۹ از مبلغ ۴۳۰ دلار به مبلغ ۵۰۰ دلار افزایش یافته است. بیشتر از ۸۰ درصد مردم کشور پیرو کلیسای ارتدوکس و بقیه نیز پیرو مذهب کاتولیک میباشند و اقلیت قابل توجه مسلمانان به ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار نفر میرسد و اقلیت یهودی کمی هم در این کشور ساکن هستند. میزان درآمد متوسط ۲۱.۱۰۰ UAH در هر ماه است، این بدان معناست که نیمی (۵۰٪) از مردم کمتر از ۲۱۱۰۰ UAH درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر در حدود ۲۱.۱۰۰ UAH درآمد دارند. شرایط تحصیل در اوکراین در مقطع کارشناسی یا لیسانس مانند دیگر کشور های می باشد اما مسلما تفاوت هایی وجود دارد که قبل از اقدام بایستی از آنها آگاه گردید. 6- گواهی عدم سوئ پیشینه صادره از سوی نهاد مربوطه کشور محل اقامت قبلی یا از سوی نمایندگی دیپلماتیک یا دایره کنسولی آن کشور مستقر در خاک اوکراین. خیر، اوکراین بخشی از کشورهای شنگن نیست. با توجه به اینکه هدف مهاجرتی افراد با هم متفاوت است، لذا نمیتوان لیست و اولویتی یکسان و قطعی از کشورهای خارجی با عنوان بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیها، ارائه نمود.

اعطای تابعیت بر اساس تولد فرزند ، بر اساس خون می باشد و این موضوع به این معنیست که هر کودکی که پدر و مادرش و یا یکی از آن دو، اگر دارای تابعیت اوکراینی باشند آن کودک نیز تابعیت این کشور را خواهد گرفت. در این روش فرد متقاضی اجازه ی کار در کشور اوکراین را ندارد ولی قادر خواهد بود در شرکتی که تاسیس کرده به عنوان مدیرعامل و یا کارمند مشغول به کار شود. در صورت کشف نواقص، حداکثر ظرف دو هفته اسناد به متقاضی بازگردانده می شود تا آن ها را به وضعیت مناسب خود برساند. در صورتی که نیاز به پاسخگویی به برخی سؤالات در خصوص مهاجرت و تابعیت اوکراین را دارید، میتوانید با همکاران ما در موسسه مهاجرتی جام جم (Immigration Lawyer) ارتباط برقرار نمایید. در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور اوکراین اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید. جهت اطلاعات دقیق از شرایط تحصیل در اوکراین داروسازی و شرایط تحصیل دندانپزشکی در اوکراین کلیک کنید.

اولین قدم برای دریافت اقامت سرمایه گذاری اوکراین لازم است ابتدا شهروندی اوکراین را دریافت کنید. این موضوعات طبق قوانین اوکراین و مطابق با قوانین بین المللی اداره می شود. در کشور اوکراین برای دانشجویان بین المللی امکان پذیرش در تمامی مقاطع دانشگاهی وجود دارد. که آموزش و تمرین بالینی مطابق با استانداردهای بین المللی را اثبات نماید. اگر شخصی که می خواهد شهروند شود، ظرف 2 ماه نقصان را برطرف نکند، باید از اقدام مجدد خودداری کند. قوانین اوکراین در مورد وضعیت قانونی اتباع بیگانه و در مورد مهاجرت بیان می کند که یک شهروند خارجی که حداقل معادل 100000 دلار در اقتصاد اوکراین سرمایه گذاری کند، حق دارد برای اقامت دائم در اوکراین درخواست دهد. 1) کپی از اسناد هویت (سند تایید شهروندی یا وضعیت شهروند بودن یک کشور). تعداد سالهای کار کردن فرد و یا تجربه کاری. در نمودار زیر افزایش درآمد در اوکراین بر مبنای تعداد سالهای تجربه نشان دادهشده است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مطالب گذشته

» آهنگ جدید سالار عقیلی به نام من که فرزند این سرزمینم »» پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
» تغییر شکل محتوا »» دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
» توهم چیست ؟ انواع و راه درمان »» شنبه 22 اردیبهشت 1403
» علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری »» دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
» علت و معنی رنگ های مختلف روپوش پزشکی »» سه شنبه 28 فروردین 1403
» آهنگ جدید سیروان خسروی به نام بعد من روزات چقدر خوب میگذره »» دوشنبه 20 فروردین 1403
» آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «سمفونی» »» دوشنبه 07 اسفند 1402
» مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و شهروندی قبرس شمالی) »» پنجشنبه 03 اسفند 1402
» خدمات سالن های زیبایی چیست؟ »» چهارشنبه 02 اسفند 1402
» کارتریج cannon »» سه شنبه 03 بهمن 1402