بهترین نرم افزار ftp برای اتصال به هاست

این روز ها با پیشرفت کردن تکنولوژی و به وجود آمدن سایت های فروشگاهی برای خرید و فروش کالا ها بسیاری از کاربران و مشتریان خرید های روزمره خود را از این طریق انجام می دهند. این کار و خرید فروش بین افراد صاحب سایت و مشتریان توانسته است پیشرفت بسیار زیادی را برای افراد به ارمغان بیاورد. از کار های مهم بعد از خرید هاست و دامنه این است که قادر به انتقال اطلاعات از کامپیوتر به هاست خودتان باشید.

 انجام دادن این کار فقط از طریقی انجام میشود که، اول اطلاعات و فایل های خود را از کامپیوتر به هاست انتقال بدهید، راه دوم این است که: منتقل کردن فایل ها و اطلاعات شما از طریق ft pبه صورت تند تر و بهتر انجام می شود. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که کدام برنامه بهترین سرعت و کیفیت را دارد؟ برای پاسخ دادن به این سوال شما ادامه مطالب را نوشته ایم.

 به چه روشی از برنامه ftp استفاده کنیم و به آن متصل شویم؟

قسمت کاربری به این شکل است که شاید در نگاه کردن اول برنامه و فایل های شما پیچیده و سخت باشد، اما با یک نتیجه سر انگشتی می توانیم به این نتیجه برسیم که، بیش تر افراد استفاده کننده از ورد پرس، به صورت بسیار کمی از برنامه ftp برای متصل شدن به هاست خود استفاده می کنند.

https://tictactec.ir/%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88%d8%a8%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%87%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%db%8c/

 یکی از نکته هایی که باید متوجه آن باشیم و توجه ویژه ای به آن داشته باشیم این است که، اگر از این برنامه ها استفاده کنیم، به طور کاملا راحت و آسان می توانید مشکل هایی را که در وردپرس پیش می آید را رفع کنید. مانند: سازگار نبودن افزونه ها و ... . ب

ه طور مثال اگر مشکلی برای افزونه شما پیش بیاید و باعث ایجاد مشکل در سایت شما شود، به طوری که نتوانید به پیشخوان سایت ورد پرس خودتان دسترسی داشته باشید، می توانید برای رقع کردن و حل این مشکل از برنامه های ftp استفاده کنید. که از طریق این برنامه ها به هاست خودتان متصل می شوید و افزونه ای که باعث خرابی و اختلال سایتتان شده است را حذف می کنید.

نمونه های برنامه های ftp

اگر قرار باشد تعدادی از این برنامه ها را به شما معرفی کنیم به سراغ :filezilla/freeftp/cyberduck/fireftp می رویم. برای اطلاع پیدا کردن از کاربرد این برنامه ها می توانیم بگوییم که، می توانند فایل هایی که نیاز دارید را از سیستم شما به سرور سایت انتقال بدهند یا به طور کاملا برعکس، فایل ها را از سرور سایت به سیستم شخصی. برای آشنا شدن شما به معرفی چند عدد از این برنامه های ذکر شده در ادامه می پردازیم.

برنامه freeftp این قابلیت را به شما می دهد که به راحتی به هاست متصل شوید. برنامه ای محبوب و رایگان است. اما پرطرفدار بودن آن به خاطر آسان بودن و سادگی است.

همچنین این برنامه می تواند به شما یادآوری کند که کدام فایل در کدام قسمت ثبت شده است. برنامه بعدی filezilla می باشد. این فایل از شناخته شده ترین فایل ها است. که قابل پشتیبانی از ویندوز، لینوکس و مک را دارد و به صورت کاملا رایگان عرضه می شود. برنامه محبوب و شناخته شده دیگر cyberduck است، که می تواند به سیستم های مک و ویندوز متصل شود.

البته که این برنامه ها به صورت کاملا آسان و راحت برای استفاده کاربران هستند. اما نکته دیگری که توانسته است این برنامه را محبوب تر کند، پشتیبانی کردن آن از برخی برنامه های ابری است. دو برنامه دیگر نیز قابلیت هایی مطابق برنامه های توضیح داده شده دارند و می توانید به راحتی و سادگی از آن ها استفاده کنید.

در نهایت و به عنوان سخن آخر، اگر شما فردی هستید که نیازهای متفاوتی دارید، طبق سیستم های خود می توانید یکی از برنامه هایی را که در بالا توضیح داده ایم، تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

 

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» آهنگ جدید سالار عقیلی به نام من که فرزند این سرزمینم »» پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
» تغییر شکل محتوا »» دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
» توهم چیست ؟ انواع و راه درمان »» شنبه 22 اردیبهشت 1403
» علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری »» دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
» علت و معنی رنگ های مختلف روپوش پزشکی »» سه شنبه 28 فروردین 1403
» آهنگ جدید سیروان خسروی به نام بعد من روزات چقدر خوب میگذره »» دوشنبه 20 فروردین 1403
» آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «سمفونی» »» دوشنبه 07 اسفند 1402
» مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و شهروندی قبرس شمالی) »» پنجشنبه 03 اسفند 1402
» خدمات سالن های زیبایی چیست؟ »» چهارشنبه 02 اسفند 1402
» کارتریج cannon »» سه شنبه 03 بهمن 1402