خدمات سالن های زیبایی چیست؟


در سال های اخیر با گسترش صنعت آرایش و زیبایی، سالن های آرایشی و بهداشتی نیز در سراسر جهان گسترش یافته و هر روز خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهند. دائماً در حال تغییر. به روز شده برای یادگیری و تمرکز بر روی خود خدمات سالن زیبایی شامل انواع زیر است:

موها را بتراشید و کوتاه کنید

برای حفظ سلامت مو و جلوگیری از شکافتن و شکستن ساقه مو، بهترین راه کوتاه کردن و برداشتن قسمت های آسیب دیده مو است. تراشیدن مو یکی از بهترین راه ها برای تغییر فرم صورت و تنوع در صورت است. این سرویس یکی از مهم ترین خدمات در سالن ها می باشد زیرا خانم ها روی موهای خود بسیار حساس هستند.

با شروع فصل بهار و گرم شدن هوا، بیشتر خانم ها به فکر کوتاه کردن موهای خود هستند. زیرا با این کار در زمان شستن و مراقبت از موهایتان صرفه جویی می شود. انواع مدل مو با توجه به نوع چهره افراد ساخته می شود.

• افرادی که گردن کوتاه دارند، مدل موی خیلی کوتاه به این افراد می آید تا کل گردنشان نمایان باشد.

• افرادی که گردن بلندی دارند باید موهای بلندتری در جلو نسبت به پشت داشته باشند تا گردن کوتاهتر به نظر برسد.

• افرادی که صورت های گرد دارند، مدل های بلند و جمع و جور را انتخاب کنند.

• افرادی که صورت های بلند و پیشانی بلند دارند باید از فرها و مدل مویی که پیشانی را می پوشاند استفاده کنند.

کش مو

شینیون مو یکی دیگر از خدمات آرایشگاه هاست که طبق تعریف شینیون، موها را با سنجاق یا گیره در پشت سر تزیین می کنند یا به عبارتی به مجموعه ای از موها با سنجاق در پشت سر می گویند. . شینیون شینیون های عروسی در سبک های مختلفی برای مراسم نامزدی و رسمی وجود دارند. اما سبک کلی این است که موها را با سنجاق در پشت سر جمع کنید.

این شغل یکی از حرفه ای ترین مشاغل است که به مهارت و سلیقه آرایشگر بستگی دارد. انواع شینیون عبارتند از:

• مدل بسته: بسیار رایج است و طرفداران زیادی دارد، حتی روی موهای کوتاه نیز این مدل را می توان با موهای بلند انجام داد.

• مدل نیمه باز: در مدل نیمه باز مناسب برای عکاسی و مراسم، یک قسمت مو بسته و قسمت دیگر همچنان باز است.

• مدل باز: در این مدل مو فقط شستشو دهید.

اکستنشن مو

در گذشته به آن سرگیس می گفتند در اکستنشن مو هم از موهای طبیعی و هم مصنوعی استفاده می شود به طور کلی به آن اکستنشن می گویند که موها را ضخیم تر و بلندتر نشان می دهد یکی از مزایای اکستنشن این است که ریشه مو آسیب نمی بیند هیچ محدودیت سنی در استفاده از افزونه وجود ندارد انواع پیوست پسوند عبارتند از:

اکستنشن های خنک ساخته شده از چسب بی رنگی به نام کراتین.

• اکستنشن حرارتی توسط دستگاه ها و چسب های حرارتی انجام می شود.

رنگ مو یا پرم.

رنگ مو روشی است که برای تغییر رنگ طبیعی مو یا پنهان کردن موهای خاکستری در زنان و مردان طراحی شده است و یکی از محبوب ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی است.

مش بندی مو مفهوم روشن شدن قسمت های مو است که در لاتین لایت نیز نامیده می شود، این کار توسط ماده ای به نام سفید کننده انجام می شود و کاتالیزور این ماده اکسید است، نسبت ها در ترکیب رنگ ها بسیار مهم است. و برای مش، و برای رنگ: با توجه به مارک های مختلف متفاوت است. روشن کردن یعنی روشن کردن موها به میزان سه درجه نسبت به رنگ موی اصلی.

اصلاح چشم و چشم

یکی از قدیمی ترین خدمات بهترین سالن زیبایی تهران اصلاح صورت و چشم است که با بند، موچین و تیغ انجام می شود. اما امروزه از واکس و واکس برای فیکس کردن صورت نیز استفاده می شود.

واکس زدن

یکی دیگر از روش های قدیمی که در سالن های زیبایی استفاده می شود، اپیلاسیون صورت و بدن است که با دو نوع موم طبیعی و مصنوعی انجام می شود. انجام این کار به مرور زمان موهای بدن را کاهش می دهد.

آرایش و آرایش صورت

یکی از تخصصی ترین و گران ترین خدمات در سالن های زیبایی آرایش صورت می باشد. تفاوت میکاپ و میکاپ در این است که در میکاپ تکنیک هایلایت و به حداقل رساندن قسمت های صورت از جمله آرایش چشم، کانتو و فونداسیون و غیره و آرایش تاکیدی با استفاده از رنگ هایی مانند سایه چشم انجام می شود. مژه مصنوعی و رژگونه. و آرایش و کانتور صورت با رژ لب.

برس زدن مو

برای صاف کردن و حالت دادن به مو از سشوار و برس های مختلفی استفاده می شود که به آن برس زدن می گویند. برای این کار موها باید تمیز باشند. برس زدن موها را زیبا و یکدست می کند. در مخلوط کردن، موهای کوتاه قوی تر است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» آهنگ جدید سالار عقیلی به نام من که فرزند این سرزمینم »» پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
» تغییر شکل محتوا »» دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
» توهم چیست ؟ انواع و راه درمان »» شنبه 22 اردیبهشت 1403
» علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری »» دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
» علت و معنی رنگ های مختلف روپوش پزشکی »» سه شنبه 28 فروردین 1403
» آهنگ جدید سیروان خسروی به نام بعد من روزات چقدر خوب میگذره »» دوشنبه 20 فروردین 1403
» آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «سمفونی» »» دوشنبه 07 اسفند 1402
» مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و شهروندی قبرس شمالی) »» پنجشنبه 03 اسفند 1402
» خدمات سالن های زیبایی چیست؟ »» چهارشنبه 02 اسفند 1402
» کارتریج cannon »» سه شنبه 03 بهمن 1402