سیستم لوازم مه پاش چگونه کار می‌کند؟


سیم ها را در داخل شیار های موجود در بالای لوله ی گریس قرار دهید و سپس سر آن را محکم ببندید. نازل همان سر شیلنگ یا افشانک است که جریان سیال عبوری از یک لوله را کنترل میکند. در کارواش تونلی، تجهیزات دستگاه شامل برس ها، نازل و خشک کن در فواصل مکانی مشخص بصورت ثابت قرار گرفته اند و خودرو بر روی یک نوار نقاله قرار می گیرد و با حرکت نوار نقاله، خودرو داخل فضای تونل مانند دستگاه حرکت کرده و مراحل مختلف عملیات شستشو بر روی آن انجام می گیرد. این فناوری ساده اما کاربردی امکان تولید محصولات کشاورزی در فصول مختلف را فراهم کرده و در نتیجه نیاز انسان به غذا را برآورده می کند. شیلنگها با توجه به جنس، میزان انعطاف پذیری، استحکام و وزن آنها قیمت گذاری میشوند که قیمت آنها به عنوان یکی از اجزای پمپ کارواش بر قیمت کلی پمپ تأثیر میگذارد.

شیلنگهایی که به عنوان یکی از اجزای پمپ کارواش استفاده میشوند با شیلنگهای معمولی تفاوت دارند؛ چرا که این شیلنگها به دلیل فشار بالای آب داخل پمپ کارواش میبایست مقاومت بیشتری داشته باشند. آبی که از شیلنگ به تفنگی منتقل شده با فشار تفنگی امکان پاشش مییابد. مخلوط کردن این امر را می توان به شما نشان داد و به شما امکان پذیر می کند تا به تنهایی سبک تر شود و رونق تر است به شما که در این مخلوط است و می تواند دسترسی داشته باشد. با قدرت های مختلف 200 بار با درجه حرارت 212 درجه فارنهایت و بازوی سنگین که برای تمیز کردن سریع و یکنواخت تا 2500 دور در دقیقه میچرخد، جای تعجب نیست که Whisper Wash Classic با 4 نازل یکی از پرکاربردترین پاککنندههای سطح تخت است. هر آنچه برای پاشش مواد، تمیز کردن، وکیوم و خشک کردن صندلی و سطوح داخل خودرو احتیاج دارید در این دستگاه یکجا جمع شده است. در فضاهای باز معمولا برای خنک کردن فضا از آنها استفاده میشود. سیستمهای مه پاش هم در فضاهای باز و هم در فضاهای بسته میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. هم چنین با قرار دادن لنس در آن آب باقی مانده در آن تخلیه شده و طول عمر لنس افزایش می یابد.

در واقع میزان فشار آب وارد شده توسط پمپ تعبیه شده در دستگاه افزایش یافته و از طریق تجهیزات دیگری همچون لنس و نازل ها به سمت بیرون پاشیده می شود. این ذرات با جذب گرمای محیط سریعا تبخیر شده و باعث کاهش دمای محیط و افزایش رطوبت شده. باقی ماندن فضولات، نوع تغذیه دام و طیور یا شرایط محیطی مانند نبود تهویه مناسب، تنها برخی از علل کاهش کیفیت هوای محیط هستند. شیلنگ پمپ کارواش باید دارای ویژگی خاصی باشد، چرا که در این دستگاه آب با فشار و سرعت زیاد در حال عبور است و کیفیت ضعیف آن میتواند موجب ایجاد خسارت و مشکل در اجرای صحیح کار شود. شیلنگهای دو لایه استحکام بیشتری دارند و میتوانند آب را با فشار بیشتری عبور دهند. آنها می توانند مایعات حاوی بخارات و گازها را پمپ کنند ، و در حقیقت می توانند گازها را به شرط اینکه حاوی مایعات کافی برای آب بندی بسته های نزدیک باشند ، پمپ کنند. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید.

این تایمر به دلیل فراهم آوردن شرایط آبیاری حتی در زمانی که شما منزل نیستید، یا نمی توانید محصولات کشاورزی خود را بررسی کنید، مورد استقبال خریداران بسیاری قرار گرفته است. این نایلونها مانع از ورود اشعه فرابنفش خورشید به داخل گلخانه میشوند و فضای گلخانه را بهخوبی عایقبندی میکنند. موتور یکی از اجزای پمپ کارواش است که نقش اصلی را در این وسیله ایفا میکند. یکی از اجزای پمپ کارواش که در تعیین نوع پاشیدن آب و میزان فشار خروجی نقش دارد، نازل است. یکی از پرکاربردترین این پمپها، پمپ کارواش برتولینی است. میتوان گفت سرسیلندر برتولینی اصلیترین قسمت سازنده این پمپ کارواش است. گفتیم که پمپهای کارواش انواع مختلفی دارند. هر یک از این مزیت ها سبب شده است که کاربران بتوانند ا اطمینان خاطر از انواع مختلف از مه پاش مرغداری در سالن های نگهداری مرغ استفاده کنند. یکی از انواع پمپ کارواش صنعتی پمپ پیستونی میباشد که با رفت و برگشت پیستون درون سیلندر آب را با فشار و سرعت بیشتری به داخل دستگاه هدایت می کند. طراحی موتور پمپهای صنعتی به منظور استفاده در مقیاس وسیع و مدت زمان طولانی انجام شده است، در حالی که طراحی موتور پمپ خانگی از نوع کلکتوری است. البته شیلنگ پلاستیکی انعطاف بیشتری دارد و در کاربردهایی که به انعطاف بیشتر از مقاومت نیاز است، این شیلنگ ارجح است.

https://abniro.com/misting-system-overall/


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» آهنگ جدید سالار عقیلی به نام من که فرزند این سرزمینم »» پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
» تغییر شکل محتوا »» دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
» توهم چیست ؟ انواع و راه درمان »» شنبه 22 اردیبهشت 1403
» علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری »» دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
» علت و معنی رنگ های مختلف روپوش پزشکی »» سه شنبه 28 فروردین 1403
» آهنگ جدید سیروان خسروی به نام بعد من روزات چقدر خوب میگذره »» دوشنبه 20 فروردین 1403
» آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «سمفونی» »» دوشنبه 07 اسفند 1402
» مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و شهروندی قبرس شمالی) »» پنجشنبه 03 اسفند 1402
» خدمات سالن های زیبایی چیست؟ »» چهارشنبه 02 اسفند 1402
» کارتریج cannon »» سه شنبه 03 بهمن 1402