بسته بندی ویترین و بوفه در حین جابجایی


یکی دیگر از وسایل خانه ویترین و بوفه است، وسیله ای بسیار پرکاربرد با کشوها و قفسه های فراوان که می توانیم وسایل شخصی مانند لباس یا اسناد یا ظروف و چینی های گران قیمت خود را در آن نگهداری کنیم. ویترین یا کنسول معمولا از چوب ساخته می شود که بسیار سنگین است و یکی از مشکلاتی که در بسته بندی ویترین و جابجایی آن وجود دارد سنگینی و حساس بودن دستگاه است که نیاز به دقت و دقت زیادی دارد.

در برخی موارد به دلیل کار زیاد روی بدنه یا ورودی نمایشگاه باید جدا شده و به صورت جداگانه تحویل داده شوند. اگر درب نمایشگاه فاقد قفل است، بهتر است با استفاده از چسب مخصوص درب را محافظت کنید و اگر قفل دارد، آن را قفل کنید و کلید را بردارید و در جای مطمئنی نگهداری کنید.

اگر دسته قابل جدا شدن است روی آن چسب بزنید تا ثابت شود. سپس نقاط حساس مانند گوشه ها و کنده کاری های چوبی را با یک یا دو لایه بادکنک یا پنج لایه مقوا بپوشانید سپس با چسب مخصوص بچسبانید و دوباره با نایلون ضربه ای یا سلفون بپوشانید.

ویژگی های ویترین تانیل چوب مناسب برای خانه های کوچک

اگر منطقه خانه شما کوچک است، باید یک نمایشگر کوچک بخرید. برخی از مغازه ها به سبک باز طراحی شده اند. فضای باز نمایشگاه نسبت به سایر نمایشگاه ها کوچکتر و کوچکتر است.

نمایش چقدر سخت است

ویترین از چوب، فلز، شیشه و آینه ساخته شده است. درب های جلو و کناری شیشه ای هستند. در پشت نمایشگر نیز از آینه استفاده شده است. شیشه و آینه قدرت و بازتاب را کاهش می دهند. آینه و پیشخوان شیشه ای وجود دارد.

برخی از طبقات این نمایشگاه شیشه ای است. استحکام و مقاومت نمایشگر باید به گونه ای باشد که بتواند وزن مواد تزئینی و فلزات را تحمل کند. بنابراین اجسام سنگین را روی کف شیشه ای قرار ندهید.

چگونه یک ویترین و بوفه ترتیب دهیم؟ Showcase and wooden buffet



1. در ابتدا باید کشوها را خالی کرد تا حمل آن راحت تر و راحت تر باشد. سپس وسایل را در کشو بسته بندی کنید.

2. جعبه ها را به طور کامل از کابینت خارج کنید، سپس بسته بندی کنید.

3. هر پوششی را بردارید. پس از برداشتن پیچ ها با استفاده از پیچ گوشتی، آنها را در جعبه یا کیسه نایلونی مخصوص نگهداری کنید تا هر زمان که نیاز داشتید به راحتی پیدا کنید. برای جلوگیری از آسیب، قفسه های شیشه ای را در پوشش پلاستیکی داخل پتو بپیچید.

4. برای جابجایی خود بوفه بهتر است زیر هر پایه از تسمه های کشویی استفاده کنید تا راحتتر حرکت کند و بتوانید آن را تا در ورودی حمل کرده و سپس به کامیون منتقل کنید. هنگام جابجایی و جابجایی بوفه باید با دقت و به آرامی انجام شود.

5. به علاوه برای جابجایی بوفه می توانید از چرخ دستی که اکثر شرکت های حمل و نقل حمل می کنند استفاده کنید. همچنین هنگام بارگیری کابینت مراقب باشید تا کابینت شما آسیب نبیند.

6. برای خروج از خانه، جعبه نمایشگر را روی کامیون دستی قرار دهید، این کار حمل بوفه در کامیون را آسان می کند.

7. برای جلوگیری از آسیب دیدگی به خصوص کمر حتما از تکنیک های مناسب بلند کردن استفاده کنید. ویترین و بوفه چوبی تانیل چوب

8. هنگامی که جعبه نمایشگر را در داخل خودرو قرار می دهید، آن را با نخ یا سیم محکم کنید. این کار از لرزش نمایشگر در هنگام چرخش خودرو جلوگیری می کند و از خط و خش روی بوفه جلوگیری می کند.

9. برای حرکت و انتقال به دستگاه بارگیری می توانید از رمپ استفاده کنید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» آهنگ جدید سالار عقیلی به نام من که فرزند این سرزمینم »» پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
» تغییر شکل محتوا »» دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
» توهم چیست ؟ انواع و راه درمان »» شنبه 22 اردیبهشت 1403
» علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری »» دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
» علت و معنی رنگ های مختلف روپوش پزشکی »» سه شنبه 28 فروردین 1403
» آهنگ جدید سیروان خسروی به نام بعد من روزات چقدر خوب میگذره »» دوشنبه 20 فروردین 1403
» آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «سمفونی» »» دوشنبه 07 اسفند 1402
» مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و شهروندی قبرس شمالی) »» پنجشنبه 03 اسفند 1402
» خدمات سالن های زیبایی چیست؟ »» چهارشنبه 02 اسفند 1402
» کارتریج cannon »» سه شنبه 03 بهمن 1402