20 عامل موثر در افزایش امتیاز اسپم


20 عامل موثر برای افزایش امتیاز اسپم شما در این مقاله می خواهیم تا پایان این مقاله در مورد امتیاز اسپم شما و دلایل افزایش امتیاز اسپم با ما همراه باشید.

امتیاز اسپم چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که امتیاز اسپم چیست و چه خطراتی دارد.

امتیاز اسپم امتیازی است که گوگل برای صفحات محاسبه می کند و جالب است بدانید که گوگل می تواند این عدد را بین 1 تا 5 تجزیه و تحلیل کند و میزان آگاهی در صفحه ماز کمی اغراق آمیز و غیر واقعی است اما همان ابزار است. تحلیل و تغییر.. کسوف کافی است.

امتیاز اسپم برای سایت هایی که از محتوای خوب استفاده نمی کنند یا به طرق مختلف قصد نادیده گرفتن مخاطب را دارند واقعاً قابل تغییر است.

تشخیص سایت شما توسط موتورهای جستجو بر اساس موضوع سایت شما انجام می شود، به عنوان مثال، برخلاف سایت های خرید و وب سایت های محتوا محور، سایت هایی با محتوای بصری متفاوت هستند.

بازدید کمتر، تنوع کمتر و محتوایی برای جذب ترافیک وجود ندارد

این یکی از دلایلی است که گوگل تشخیص می دهد که شما قصد فریب گوگل و مخاطب را دارید و قصد دارید تگ ها و متا تگ ها را در نتایج جستجو ایجاد کنید تا به نتایج برتر نزدیکتر شوید. برای درک بهتر این موضوع می توانید این مقاله سئو را مطالعه کنید. آنچه در وبلاگ است را بخوانید.

2: لینک های داخلی کمتر و حذف برچسب ها از مقالات

ما در مقالات مختلف بر لزوم ایجاد تگ ها و لینک های داخلی تاکید کرده ایم، اما اگر تعداد لینک ها یا تگ های شما کم یا زیاد باشد، گوگل سایت شما را از نظر داخلی ضعیف می بیند و صفحات داخلی شما ضعیف می شود و به جذب بازدید کننده فکر می کند. . کلمات را از نتایج حذف کنید و امتیاز اسپم را افزایش دهید.

3: ترافیک کم لینک های ورودی به سایت

تبلیغات خارجی یکی از عواملی است که در افزایش بازدید و ارتقای کلمات شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد، اما به یاد داشته باشید که تنوع لینک های دریافتی به سایت شما بسیار مهم است و اگر محدود به دامنه های خاصی باشد و دریافت شود انجام دهید. تعداد زیادی لینک از آنها باعث ایجاد صفحات ایمیل هرزنامه می شود.

4: عنوان مقاله و طول عنوان

همیشه سعی کنید تا حد امکان از عناوین مرتبط و عناوین کوتاه برای مقالات و برچسب ها استفاده کنید. عنوان مقاله طولانی یکی از عواملی است که مخاطبان شما را از خواندن مقالات در سایت شما منصرف می کند و این منجر به اسپم شدن سایت شما می شود. یا معروف به زرد.

5: تعداد لینک های خارجی خیلی کم یا زیاد است

همانطور که گفتیم لینک های خارجی در انتشار اخبار و افزایش ترافیک موثر هستند. یک وب سایت تازه راه اندازی شده نباید دارای لینک های خارجی ثبت شده زیادی باشد.

ساخت لینک های خارجی و افزایش تعداد آنها بستگی به فعالیت داخلی سایت و عمر دامنه دارد، پس یادتان باشد برای شروع ساخت لینک های خارجی و بهبود وضعیت سایت داخلی 1-2 ماه صبر کنید، سپس تبلیغات خارجی را شروع کنید و شروع کنید. . تعداد لینک های خارجی را افزایش دهید. از لینک های خارجی زیاد خودداری کنید و به سایت خود فرصت دهید تا عمر خود را افزایش دهد. این کار از طبقه بندی سایت شما به عنوان یک سایت اسپم جلوگیری می کند.

6: طول آدرس صفحه داخلی سایت

همیشه سعی کنید از URL های کوتاه برای دسته ها و صفحات داخلی استفاده کنید.

7: عدم وجود صفحه تماس و تماس با ما

همیشه یک روش تماس مناسب برای تماس یا گزارش خرابی ایجاد کنید، حتی در صفحه 404، قسمت تماس یا مخاطب آنلاین را ببینید یا اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید بخواهید پیوندی ارسال کنید. اگر فیلدهای تماس دارید، به او اجازه دهید از آنها استفاده کند و در آنها ظاهر شود. این امر تأثیر زیادی در جلب اعتماد و رضایت مخاطبان شما دارد و به گوگل کمک می کند تا عملکرد و عملکرد سایت شما را درک کند.

8: توضیحات متا بسیار طولانی و استفاده بیش از حد از کلمات با کاما

در توضیحات متا دقت کنید. توضیحات متا را در این سایت توضیح داده ایم. توضیحات متا هر مقاله در جذب خوانندگان بسیار موثر است و اگر متا توضیحات کوتاهی برای مقاله در نظر بگیرید باعث افزایش رتبه مقاله سایت می شود. از یک یا دو کلمه استفاده کنید و آن را به صورت نوشتاری و توصیفی و با استفاده از کلمات و ویرگول بسیار کم تکمیل کنید.

9: تکرار بیش از حد کلمات کلیدی پررنگ و لینک در محتوا

هر چقدر هم جالب باشد، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یا کلمات غیر مرتبط با موضوع مقاله می تواند وب سایت شما را اسپم و ضعیف جلوه دهد. از این کار اجتناب کنید و سعی کنید در تولید محتوا و استفاده از کلمات کلیدی بسیار مراقب باشید.

10: استفاده نادرست از فونت ها و کتاب ها

قبلا گوگل در تحلیل کلمات فارسی کمی ضعیف بود و فقط کلمات را به شکل اصلی در نتایج جستجو نشان می داد اما در آخرین به روز رسانی فریمورک خود ترجمه صحیح را برای سایت های فارسی زبان در نظر گرفته و کلا کلمات فارسی را تحلیل می کند. و شما چک کنید سعی کنید از فونت هایی در محتوا استفاده کنید که مناسب مخاطب شما باشد و از فونت های زیبا در محتوا استفاده کنید، تشخیص و کپی متن به راحتی برای خزنده های گوگل کار سختی نیست و باعث ایجاد اسپم زیادی در آن مکان می شود. توسط گوگل در نظر گرفته شده است. درخواست کرد

11: اختلال در لینک های سایت شما

لینک سازی خارجی بخشی از سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی است و استراتژی های مهمی وجود دارد که با پیروی از آنها می توانید بهره وری زیادی کسب کنید. یکی از این استراتژی ها، تبلیغ و ایجاد لینک به صفحات و مقالات داخلی در وب سایت است. لینک های خارجی وجود دارد. ، علاوه بر متن پیوندی که برای آن در نظر می گیرید، به کلمات موجود در صفحه ای که لینک می کنید، رتبه بسیار خوبی را افزایش می دهد، بنابراین به اشتراک گذاری پیوندهای خارجی بین صفحات و دسته بندی های موجود و کل فکر کنید. محتوا بسیار موثر است و به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند. این تعادل به صفحات شما قدرت لازم را به طور منظم می دهد و از افزایش امتیاز اسپم سایت شما جلوگیری می کند.

12: ایجاد لینک در وب سایت های چینی و کره ای

شاید این موضوع برای شما تازگی داشته باشد اما باید بدانید که سایت های چینی و کره ای به دلیل نداشتن خزنده گوگل مناسب و فاصله زبانی از پلتفرم ایرانی در امتیاز اسپم سایت شما بالاتر خواهند بود. به ویژه لینکی برای ارسال گزارش اسپم برای کاربران فارسی و هندی غیر فعال دارند. تا حد امکان لینک های زیادی در سایت ایجاد نکنید. ایجاد لینک در وب سایت هایی با امتیاز اسپم بالا منفی نیست. برای سایت خود بازخورد بگذارید و به یاد داشته باشید که سایتی که به آن لینک می دهید باید فعالیت و ترافیک خوبی داشته باشد. به طور کلی، وبلاگ ها و سرویس های وبلاگ دارای امتیاز اسپم بالایی هستند، اما به یاد داشته باشید که وبلاگی که ایجاد می کنید باید دارای فعالیت ها و محتوای خوبی باشد. لازم به ذکر است که لینک ها در چندین سایت ایجاد می شوند. دانشگاه ها و دولت های هند و چین، هرزنامه ها و جریمه های کلمات شما را افزایش می دهند.

13: عدم تعامل بین سایت و شبکه های اجتماعی.

هر وب سایتی برای بیشتر دیده شدن و افزایش بازدید و بهبود کلمات نیاز به فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی دارد. اگر صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی دارید، حتما فعالیت آن را به وب سایت خود پیوند دهید.

14: استفاده بیش از حد از لینک های خارج از سایت در مطالب و مقالات

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم لینک سازی به سایت های خارجی تاثیر بسیار خوبی در افزایش رتبه وب سایت شما خواهد داشت اما در نظر داشته باشید که تعداد این لینک ها باید کنترل شده و به 1-2 عدد محدود شود.

15: سطح کیفیت لینک های خارجی در مقاله

هنگام لینک دادن به دامنه های دیگر در مقاله خود، مطمئن شوید که دامنه های با کیفیت و مرتبط را انتخاب می کنید. اینها دامنه هایی مانند: ویکی پدیا، آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت هستند که هم قدرت خوبی دارند و هم مقالات هوشمند. اما ذکر این نکته ضروری است که کلمه کلیدی که به این دامنه ها لینک می دهید مربوط به آن است و قبل از اینکه آن کلمه کلیدی را لینک کنید، آن کلمه کلیدی را در این سایت ها جستجو کنید و اگر مقاله ای در مورد آن وجود دارد که برای دامنه شما کار می کند، آن را تقویت می کند. . کلمات کلیدی متفاوت هستند و نباید به عنوان هرزنامه شناسایی شوند

16: عدم استفاده از آمارگیر گوگل آنالیتیکس و بررسی خطاها

اگر قصد دارید یک وب سایت بسازید، گوگل آنالیتیکس را بعد از ساخت آن نصب کنید. این فعالیت مداوم وب سایت شما را مشخص می کند و برای گوگل اهمیت ویژه ای دارد.

18 کوتاه ترین نام دامنه را انتخاب کنید و از اعداد در آن استفاده نکنید

19: تکرار کلمات مسموم

از به کار بردن کلمات سمی مانند کوتاه، 18 کلمه، داروهای خاص، بازی با صحنه های مستهجن در عناوین و برچسب های دسته بندی ها خودداری کنید و از تکرار آنها در مقالات خودداری کنید.

20: عدم استفاده از پروتکل امن HTTPS

این پروتکل برای سایت هایی که به اطلاعات مخاطبان خود اهمیت می دهند بسیار مفید است و عدم استفاده از آن امتیاز اسپم شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

لینک منبع: https://blogten.ir/20-spam-score/ 


امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» آهنگ جدید سالار عقیلی به نام من که فرزند این سرزمینم »» پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
» تغییر شکل محتوا »» دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
» توهم چیست ؟ انواع و راه درمان »» شنبه 22 اردیبهشت 1403
» علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری »» دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
» علت و معنی رنگ های مختلف روپوش پزشکی »» سه شنبه 28 فروردین 1403
» آهنگ جدید سیروان خسروی به نام بعد من روزات چقدر خوب میگذره »» دوشنبه 20 فروردین 1403
» آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «سمفونی» »» دوشنبه 07 اسفند 1402
» مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و شهروندی قبرس شمالی) »» پنجشنبه 03 اسفند 1402
» خدمات سالن های زیبایی چیست؟ »» چهارشنبه 02 اسفند 1402
» کارتریج cannon »» سه شنبه 03 بهمن 1402